Ga naar inhoud
GENEGEERD

Wat mis jij in de Nederlandse (web)winkels?


Aanbevolen berichten

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
  • Reacties 143
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Is deze wat @Lindaja?

http://webwinkel.anwb.nl/webwinkel/reisartikelen/rugtas-35l-7434.html

 

35 liter, 25 euro, schouder én heupbanden.

 

 

Deze vind ik vooral heel lief voor kleine kinderen, niet duur voor 15 euro een rugtas, kompas, verrekijker en zaklamp.

http://webwinkel.anwb.nl/webwinkel/reisartikelen/kinderrugzak-set.html

 

Ik heb nu al twee jaar dagelijks de 35 liter HN97 (zelfde merk) in gebruik. Net nog om 16 blikken snert in te vervoeren, loopt prima! :cool:

 

Ronduit prima kwaliteit voor het geld, normaal gaan m'n allestasjes minder lang mee.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ah, dan ben ik blij dat ik ze beiden neerzette.

Ze zijn nu in de aanbieding bij de ANWB.

Verzendkosten zijn 2,50, valt ook mee.

en ik ben nog lid ook nog van deze clup :rolleyes:

maar inderdaad, ik weet nu al 99% zeker dat dit een van de cadeaus is die ze krijgt voor haar verjaardag (heb Oma al getipt) en voor mijn gevoel is dit de meest waardevolle (je kan hier meer mee dan met de Nintendo 3DS die ze ook wil, en waarschijnlijk ook krijgt)

  • Leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat ik vooral mis zijn waterdichte kokertjes en doosjes voor lucifers en dergelijke.

 

De apotheek kan je heel goedkoop aan perfect sluitende doosjes van allerlei formaat helpen. Ook potjes met dekseltjes waarin silica korrels zitten om 't droog te houden, perfect voor tondel.

Gewoon vragen wat je zoekt op een rustig moment. Of iemand zoeken die veel meds gebruikt en die dingen sparen.

 

Zodra je het bij een buitensportzaak koopt is het meteen tien keer zo duur.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een aantal kleine camouflageverfdoosjes in gebruik om kleine troepjes georganiseerd te houden. Een daarvan heb ik gevuld met een mini-setje BOB spul, die heb ik standaard bij me in de auto. Ze passen in standaard munitie pouches, die je eventueel aan een harnas of opsvest kan hangen. Ze zijn niet waterdicht, maar komen een aardig eind als je ze intaped met een stukje ducktape of parafinetape. Kost ongeveer €5 bij de dump.

 

20140207_224353.jpg.0e0dbb8ac1e573a8952229063ef9ca0c.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

wat ik veelal mis is echte primitieve gear!... Bijlen kun je nog wel redelijk krijgen, maar adsen, vlakbijlen, trekzagen, spookschaven, sijzen, houwen, cikels, zens, trek- en holmessen. Dat soort werk... kent iemand die kleine handboortjes nog, van zo'n stukkie draad? ooit nog ergens gezien behalve bij opa's gereedschap? doosje daarvan op de balie bij de Bever, kunnen ze een leuke cent mee verdienen..

 

Owja en dan ook niet 15 winkels moeten aflopen en bij 32 sites moeten bestellen...:mad:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, gezien. Voor die kleine handboortjes moet je naar de bouwmarkt. Ook bol.com heeft ze.

 

Voor Bever passen die boortjes niet in hun concept.Hun concept is buitensport, en alles daaromheen. Hiking, bergklimmen, kamperen...net een andere tak dan de bushcafters. Heel veel zullen ze er niet aan verdienen als ze veel specifieke spullen voor een heel kleine groep gaan verkopen, weegt niet af tegen de "last" van inkoop, bewaren, kennis in huis halen voor die bedrijfstak.

Gelukkig zijn er wel winkels waar je delen van je uitrusting kan kopen. Of je maakt je gereedschappen zelf, deed opa ook.

 

Ken je deze winkel en webwinkel voor houtbewerking al? En de eigenaar van http://www.moosecamp.nl/ is zelf een buitengewoon mens, heeft ook wat met messen en bijlen, dus zoek je iets speciaals kan je het hem zeker vragen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

hoi,

 

Qua artikelen is er best veel te krijgen in de nederlands (web)winkels. maar in de webwinkels vind je niet altijd goede/gewenste informatie.

Enkele voorbeelden:

 

Geen goede of slechte (detailfoto) van het artikel.

Actuele Houdbaarheidsdatum.

Geen goede omschrijving wat betreft de maatvoering, materiaal, uitvoering,

gewicht, of het artikel ergens mee te combineren is.

verbruik batterijen.

 

uiteindelijk vind je de meeste info wel op www.

 

Dit mis ik dus wel eens in de Nederlandse (web)winkels.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Ik mis Kaliumpermanganaat, een uiterst handig multi toepasbaar stofje voor oa. het ontsmetten van wonden, drinkbaar maken van water, het maken van vuur, kortom een erg handig stofje. misschien dat verkoop in kleine hoeveelheden mogenlijk zal zijn aangezien je dankzij de O4 op t eind er ook een bom zou kunnen maken.

 

MVG sander

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik mis Kaliumpermanganaat, een uiterst handig multi toepasbaar stofje voor oa. het ontsmetten van wonden, drinkbaar maken van water, het maken van vuur, kortom een erg handig stofje.

Daar is een topic, met test en foto's over. Kaliumpermanganaat is te bestellen bij de chemische groothandel en is vrijgesteld van restricties zo vertelt dat topic.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik mis Kaliumpermanganaat, een uiterst handig multi toepasbaar stofje voor oa. het ontsmetten van wonden, drinkbaar maken van water, het maken van vuur, kortom een erg handig stofje. misschien dat verkoop in kleine hoeveelheden mogenlijk zal zijn aangezien je dankzij de O4 op t eind er ook een bom zou kunnen maken.

 

MVG sander

 

http://www.hinmeijer.nl/product/135431/Kaliumpermanganaat_99_.aspx

 

Ik hoor wel verhalen dat je aankoop geregistreerd wordt maar daar zou ik me geen zorgen over maken als het geen kilo's zijn.

De mijne, een pot van 250 gram, heb ik sinds 1989 en 't meeste gebruikt voor ongein*, nog steeds half vol. Je hebt er maar weinig van nodig.

 

Ook wordt het in de aquariumwereld gebruikt tegen ziektes, dus je kunt het ook wel bij de koikarper zaken e.d. krijgen.

 

(* Twee flessen dreft, handje KMnO4 en 't schoolfontein)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...