Lindaja Geplaatst: 23 januari 2014 Delen Geplaatst: 23 januari 2014 ok bedankt voor de tip ga daar eens naar kijken Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Stuudje Geplaatst: 23 januari 2014 Delen Geplaatst: 23 januari 2014 Ik zou bij kinderen gaan voor een 25 liter dag en trekking rugzak. Met afstelbare schouder en heupbanden. Goed afstellen op de heupen scheelt veel draaglast. Zoiets: http://www.wandelmagazijn.be/gelert-nebula-25-liter-rugzak.html http://www.keelaoutdoorable.nl/catalog/product_info.php?cPath=62&products_id=847&osCsid=a4398v8o3he6f9a9em4dvf1dm6 Â Natuurlijk niet zwaar bepakt, ik geloof dat de regel is dat je 10% van het gewicht van je kind, oplopend tot 20% gewicht van het kind bij een getraind kind in de tas kan doen. Veel lucht en weinig zwaarte. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
CMFC1988 Geplaatst: 23 januari 2014 Delen Geplaatst: 23 januari 2014 ok bedankt voor de tip ga daar eens naar kijken  Waar ook veel voor kinderen is te verkrijgen is de scoutshop https://www.scoutshop.nl/ Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lindaja Geplaatst: 23 januari 2014 Delen Geplaatst: 23 januari 2014 Ik zou bij kinderen gaan voor een 25 liter dag en trekking rugzak. Met afstelbare schouder en heupbanden. Goed afstellen op de heupen scheelt veel draaglast. Zoiets: http://www.wandelmagazijn.be/gelert-nebula-25-liter-rugzak.html http://www.keelaoutdoorable.nl/catalog/product_info.php?cPath=62&products_id=847&osCsid=a4398v8o3he6f9a9em4dvf1dm6  Natuurlijk niet zwaar bepakt, ik geloof dat de regel is dat je 10% van het gewicht van je kind, oplopend tot 20% gewicht van het kind bij een getraind kind in de tas kan doen. Veel lucht en weinig zwaarte.  ok ze weegt 20 en ik schat haar wel in op een 15 % die van wandelmagazijn ziet er goed uit    Waar ook veel voor kinderen is te verkrijgen is de scoutshop https://www.scoutshop.nl/ even gekeken maar zo te zien zijn die 25 liter tassen daar allemaal niet echt geschikt niet eens riem aan de voorkant ? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Stuudje Geplaatst: 23 januari 2014 Delen Geplaatst: 23 januari 2014 Ow, ik keek juist naar tassen met wel een heupriem, dus wel een riem aan de voorkant. Ik wil wel even doorzoeken hoor, maar ben je al bij bv de Bever geweest? Die heeft nu opruiming...en je kan dan vanalles passsen met je dochter. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lindaja Geplaatst: 23 januari 2014 Delen Geplaatst: 23 januari 2014 de bever ken ik niet anders dan dat dat een zeer dure winkel is zelfs in de opruiming  en ik zoek idd juist 1 met buik. heup riem Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Stuudje Geplaatst: 23 januari 2014 Delen Geplaatst: 23 januari 2014 Tja, de merken die de Bever heeft zijn wel goed. Voor een goede rugzak betaal je veel, dat klopt. Ik vond een test van dagrugzakken, die tot 25 liter. Ik heb zelf ooit een Gregory Z gekocht. Voor de helft van de prijs. Nog veel geld, maar nooit spijt van gehad. De ANWB heeft een 65 liter rugzak van Gelert voor dertig euro in de uitverkoop. Maar die lijkt me voor jou dochter nog te groot. Jammer want is een goede rugzak. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lucardi Geplaatst: 25 januari 2014 Delen Geplaatst: 25 januari 2014 Iets waarmee je water kan steriliseren. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Stuudje Geplaatst: 25 januari 2014 Delen Geplaatst: 25 januari 2014 De Steripen voldoet wat jou betreft niet? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Simurgh Geplaatst: 25 januari 2014 Delen Geplaatst: 25 januari 2014 De Steripen voldoet wat jou betreft niet? Â Zou dat Interesse voor zijn? Ik kan hem zo toevoegen als men wil Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
houthe Geplaatst: 25 januari 2014 Delen Geplaatst: 25 januari 2014 Ik mis Thrive Food Storage van Shelf Reliance: http://www.shelfreliance.com/foodstorage @Simurgh zou dit niet te regelen zijn voor in de prepshop? voor zover ik kan zien is dit nergens in NL te koop en ik denk dat er wel veel vraag naar is. Voor die steripen, bereik je niet hetzelfde met koken van het water? Of haal ik nou dingen door elkaar. hangt ook af van wat die steripen zou kosten. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast DRD28 Geplaatst: 25 januari 2014 Delen Geplaatst: 25 januari 2014 de bever ken ik niet anders dan dat dat een zeer dure winkel is zelfs in de opruiming  en ik zoek idd juist 1 met buik. heup riem  Oud tasje type woodland defensie zijn veelk te krijgen, niet duur en erg stevig.. Helaas geen heupband.. Dat begint meestal pas bij 40liter.. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Simurgh Geplaatst: 25 januari 2014 Delen Geplaatst: 25 januari 2014 @Simurgh zou dit niet te regelen zijn voor in de prepshop? voor zover ik kan zien is dit nergens in NL te koop en ik denk dat er wel veel vraag naar is. Voor die steripen, bereik je niet hetzelfde met koken van het water? Of haal ik nou dingen door elkaar. hangt ook af van wat die steripen zou kosten. Â Thrive food is geweldig, maar de vs heeft export restrictie's.... we hadden dit namelijk erg graag gewild Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gerbenvink Geplaatst: 26 januari 2014 Delen Geplaatst: 26 januari 2014 @Simurgh Zou je dit mes misschien kunnen toevoegen Bushcraft Survival Black/Lime dat is een mora mes met een slijpsteen en firesteel? Dan koop ik hem meteen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Noach Geplaatst: 26 januari 2014 Delen Geplaatst: 26 januari 2014 Ik mis vooral budget voor de Nederlandse (web)winkels. Â Ook ik zou wel jodiumtabletten willen. Â Jammer dat Wall-Mart niet levert in Nederland. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Simurgh Geplaatst: 27 januari 2014 Delen Geplaatst: 27 januari 2014 @Simurgh Zou je dit mes misschien kunnen toevoegen Bushcraft Survival Black/Lime dat is een mora mes met een slijpsteen en firesteel? Dan koop ik hem meteen  Ik kan zeker even kijken, maar ik heb net besteld bij die leverancier, maar zal het onthouden voor je Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gerbenvink Geplaatst: 27 januari 2014 Delen Geplaatst: 27 januari 2014 Oke super fijn! Ik hoor graag van je Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast crossfire Geplaatst: 27 januari 2014 Delen Geplaatst: 27 januari 2014 Ik mis vooral budget voor de Nederlandse (web)winkels. Ook ik zou wel jodiumtabletten willen.  Jammer dat Wall-Mart niet levert in Nederland.  Wat butget betreft moet je deze week eens kijken bij Noorloos in Waalwijk en Assen. Ze hebben uitverkoop 50% korting op het hele assortiment dit bedrijf heeft echt alles voor outdoor en survival Actie is alleen nog deze week!!!!!!!!! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Noach Geplaatst: 27 januari 2014 Delen Geplaatst: 27 januari 2014 Ze hebben uitverkoop 50% korting op het hele assortiment  Zeker interessant. Ik woon alleen aan de andere kant van t land. Ik ga zeker even kijken of ze een webshop hebben ofzo. En anders is het een goeie tip voor andere forumleden. Noach Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast crossfire Geplaatst: 30 januari 2014 Delen Geplaatst: 30 januari 2014 Voor de mensen die in de buurt van Assen wonen!! Noorloos had vanmiddag nog enkele Leathermans liggen de Wave en de mut eod ofzo Reuze iñteressant met 50% korting!!!!!!!! Morgen laatste dag Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Raycoupe Geplaatst: 30 januari 2014 Delen Geplaatst: 30 januari 2014 Ik mis nog een pepper.nl voor preppers. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Simurgh Geplaatst: 30 januari 2014 Delen Geplaatst: 30 januari 2014 Ik mis nog een pepper.nl voor preppers. Â Wat wil je dan precies kopen, rode peper, roze peper, groene peper, zwarte peper, witte peper...(jaja ik weet enkele hiervan zijn technisch bessen) 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Stuudje Geplaatst: 4 februari 2014 Delen Geplaatst: 4 februari 2014 Ik miste een waterfilter in leuke hippe kleurtjes. Dus de baasmeneer van de Prepshop gemaild en ja hoor...het was mogelijk ze te bestellen in kleurtjes, ik krijg net mail, ze zijn binnen. Roze, oranje, groen (en helaas een blauw filter) Wat een service toch maar weer. Â Ik heb de gekleurde Sawyers meteen besteld en zag dat er weer leuke freebies zijn. Bof ik even. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Stuudje Geplaatst: 6 februari 2014 Delen Geplaatst: 6 februari 2014 wat ik vooral mis zijn opties voor kleuters. mijn dochter is nog geen 1,20 en dat maakt het bijna onmogelijk om een fatsoenlijke backpack te vinden Is deze wat @Lindaja? http://webwinkel.anwb.nl/webwinkel/reisartikelen/rugtas-35l-7434.html  35 liter, 25 euro, schouder én heupbanden.   Deze vind ik vooral heel lief voor kleine kinderen, niet duur voor 15 euro een rugtas, kompas, verrekijker en zaklamp. http://webwinkel.anwb.nl/webwinkel/reisartikelen/kinderrugzak-set.html 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
houthe Geplaatst: 6 februari 2014 Delen Geplaatst: 6 februari 2014 Deze vind ik vooral heel lief voor kleine kinderen, niet duur voor 15 euro een rugtas, kompas, verrekijker en zaklamp. http://webwinkel.anwb.nl/webwinkel/reisartikelen/kinderrugzak-set.html Kijk dat is nou eindelijk een leuk setje voor mijn dochter (die binnenkort 7 word en qua 'maat' gelijk is aan die van @Lindaja). Die 35liter tas is voor haar nog simpelweg veeeel te groot, en met deze kleinere heeft ze ook gelijk een begin voor haar bobje Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.