RauweBonk Geplaatst: 22 januari 2013 Delen Geplaatst: 22 januari 2013 http://www.gaswinkel.com/diversen/reusable_match/reusablematch.htm Superlucifer! € 2,95 ook leuk als kado, incl verzendkosten!!! HA...thanks, heb er meteen maar 2 besteld, leuk, ik kende die dingen niet. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast der_obergefreiter Geplaatst: 22 januari 2013 Delen Geplaatst: 22 januari 2013 ik zat hier even te kijken, opwindbaar waterbestendig radiotje voor 16 euries? mwah , handig klein dingetje voor in je BOB . http://www.debewustewinkel.nl/producten-electronica-c-342_829.html Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Raycoupe Geplaatst: 22 januari 2013 Delen Geplaatst: 22 januari 2013 http://www.gaswinkel.com/diversen/reusable_match/reusablematch.htm Superlucifer! 2,95 ook leuk als kado, incl verzendkosten!!! Vroeger eentje gehad, simpel en perfecte backup. Twee gesteld net als @RauweBonk. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
marco v Geplaatst: 22 januari 2013 Delen Geplaatst: 22 januari 2013 http://www.gaswinkel.com/diversen/reusable_match/reusablematch.htm Superlucifer! 2,95 ook leuk als kado, incl verzendkosten!!! Handig, hier ook een bestelling van 2 stuks gedaan. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Raycoupe Geplaatst: 22 januari 2013 Delen Geplaatst: 22 januari 2013 @marco v: En ik zelf maar prutsen: http://preppers.nl/forum/threads/3692-Kaars-en-Tondel-van-Vaseline-in-Potters-blikje/page3?highlight=potters post #29 Dat blikje kostte ook een hele euro. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
driehart Geplaatst: 22 januari 2013 Delen Geplaatst: 22 januari 2013 Superlucifer is super. Ander voordeel is dat je met een zippo bijvoorbeeld vroeg of laat door je vloeistof bent. Dit verdampt. De superlucifer is afsluitbaar. Niet alleen handig om water buiten te houden, maar ook de brandstof erin. Driehart Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Summ Geplaatst: 23 januari 2013 Delen Geplaatst: 23 januari 2013 Super gezien deze aanbieding... van € 9,90 naar € 2,95. Ik heb er ook gelijk 3 besteld . Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
RauweBonk Geplaatst: 23 januari 2013 Delen Geplaatst: 23 januari 2013 Super gezien deze aanbieding... van € 9,90 naar € 2,95. Ik heb er ook gelijk 3 besteld . Die verkoper van superlucifers weet niet wat m overkomt haha Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wiskers Geplaatst: 23 januari 2013 Delen Geplaatst: 23 januari 2013 haha ja die gaswinkel he... Leuk!! (ff aanvullen tot 50 ) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Raycoupe Geplaatst: 23 januari 2013 Delen Geplaatst: 23 januari 2013 Die verkoper van superlucifers weet niet wat m overkomt haha Dit is precies wat hij wilt, veel bezoekers op z'n site, veel reclame dus en alvast het vertrouwen dat hij netjes levert. (Hij is uiteraard bij mij nog niet binnen.) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast der_obergefreiter Geplaatst: 23 januari 2013 Delen Geplaatst: 23 januari 2013 het is niet echt een aanbieding, maar ik zocht iets groters dan mijn mess tins en esbitbrandertjes , dus deze besteld http://www.militaria4you.com/paginas/artikel-details.php?id=2568 . is gelijk zo groot dat ik er mijn sokken in kan wassen als de soep op is Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wiskers Geplaatst: 24 januari 2013 Delen Geplaatst: 24 januari 2013 Dit is precies wat hij wilt, veel bezoekers op z'n site, veel reclame dus en alvast het vertrouwen dat hij netjes levert. (Hij is uiteraard bij mij nog niet binnen.) bij mij was ie keurig op tijd... netjes verpakt en lekker snel .............. ongelofelijk hoe die dat kunnen doen... ben er wel erg blij mee Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Raycoupe Geplaatst: 25 januari 2013 Delen Geplaatst: 25 januari 2013 Nou, ik heb ze nu net een kwartier binnen. Gevuld met zippofuel en daarna testen. Pppfffft lastig, bij eentje flipt het schraapstaaltje al uit de lucifer, einde eerste survival lucifer. Tweede is nog heel, maar kennelijk vind de lijm zippofuel niet lekker, wat de RVS zijkantjes liggen er bij beide al eentje af. Prutspul dus, email naar leverancier gestuurd met volgende foto: http://www.gaswinkel.com/diversen/reusable_match/reusablematch.htm Superlucifer! 2,95 ook leuk als kado, incl verzendkosten!!! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wiskers Geplaatst: 25 januari 2013 Delen Geplaatst: 25 januari 2013 @Raycoupe hmm contact opnemen met gaswinkel en laten omruilen ? Bij mij lust ie wel zippofuel... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Raycoupe Geplaatst: 25 januari 2013 Delen Geplaatst: 25 januari 2013 @wiskers: Zie post, email al verstuurd. Eentje gevuld met zippofuel, eentje met wasbenzine. Als het schraapstaaltje al na drie keer uit de lucifer plopt... tja, dat geeft niet echt vertrouwen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
P@tje Geplaatst: 25 januari 2013 Delen Geplaatst: 25 januari 2013 Ik heb dezelfde van zippo, heb nergens last van(was wel iets duurder) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wiskers Geplaatst: 25 januari 2013 Delen Geplaatst: 25 januari 2013 I see, ben benieuwd.. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Raycoupe Geplaatst: 25 januari 2013 Delen Geplaatst: 25 januari 2013 @P@tje: Waar kun je die krijgen? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
frank1964 Geplaatst: 25 januari 2013 Delen Geplaatst: 25 januari 2013 Ik had hetzelfde ding van gaswinkel. Was na 1 dag de rvs zijkantjes al kwijt en na 4 dagen viel de schraapsteen eruit. Klotedingen dus. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
P@tje Geplaatst: 25 januari 2013 Delen Geplaatst: 25 januari 2013 @Raycoupe: ik heb 'm op e bay gekocht. Gewoon zoeken op zippo of zippo outdoor. Suc6 :thumbup: Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Raycoupe Geplaatst: 25 januari 2013 Delen Geplaatst: 25 januari 2013 @P@tje: Ah, tja, 'k zit eigenlijk nooit op ebay, Google vond even niks. Zippo.com ook niet. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
P@tje Geplaatst: 25 januari 2013 Delen Geplaatst: 25 januari 2013 U kan eens Amazon proberen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wiskers Geplaatst: 25 januari 2013 Delen Geplaatst: 25 januari 2013 jammer, gaat uit de aanbevelingslijst.... Negatief advies voor het ding dus! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wiskers Geplaatst: 25 januari 2013 Delen Geplaatst: 25 januari 2013 Dit is zeker de Zippo? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Raycoupe Geplaatst: 26 januari 2013 Delen Geplaatst: 26 januari 2013 Nou, ik heb ze nu net een kwartier binnen. Gevuld met zippofuel en daarna testen. Pppfffft lastig, bij eentje flipt het schraapstaaltje al uit de lucifer, einde eerste survival lucifer. Tweede is nog heel, maar kennelijk vind de lijm zippofuel niet lekker, wat de RVS zijkantjes liggen er bij beide al eentje af. Prutspul dus, email naar leverancier gestuurd met volgende foto: Ik heb al antwoord voor de gaswinkel.com Het schijnt dat ik de eerste ben met problemen. Ze gaan m'n aankoop bedrag terugstorten. Fideel van ze. Ze hebben geeneens het defecte product gezien, geloven me op m'n woord. Dit goedkope dingetje is weliswaar geen aanrader, de webwinkel op zich wel! 'k Wou dat Conrad op deze manier werkte, nog nooit zo snel een probleem met een webwinkel opgelost! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.