Gast jolanda Geplaatst: 3 augustus 2012 Delen Geplaatst: 3 augustus 2012 De gemiddeld Supermarkt gooit voor 500 tot /met 1000 euro in vuilnisbak per week Gisteren gewoon gevraagd voer voor beesten en walla Dit brood is 1 @ 2 dagen oud ...............en nou ga ik het gewoon ook om fruit en groente vragen Groet Jolanda Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
frank1964 Geplaatst: 3 augustus 2012 Delen Geplaatst: 3 augustus 2012 Hoi Jolanda, Dat zou misschien in het meer vriendelijke oosten of noordoosten van het land kunnen, maar hier kijken ze je aan alsof je iet oneerbaars vraagt. Regels zijn regels, het moet weggegooid, dus vernietigd :-( Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kungfufox Geplaatst: 3 augustus 2012 Delen Geplaatst: 3 augustus 2012 Tja heb vroeger zelf in een supermarkt gewerkt, het is te triest voor woorden. Dat weggegooide eten kunnen ze beter aan een voedselbank, Rode kruis, daklozen-opvang, dierenasiel of dierenboerderij etc. doneren. Het eten is immers bijna altijd nog wel goed maar wordt alleen weggedaan vanwege de THT datum op de verpakking. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Keyser Suze Geplaatst: 3 augustus 2012 Delen Geplaatst: 3 augustus 2012 Consumptie maatschappij....liever verkopen ze iets. Afgelopen week bij de grof vuil een oud kleed weggebracht, zag ik mooie planken. Die mocht ik niet meenemen...regels...dus ik in discussie, dat het te zot was om nieuwe planken te gaan kopen, moeten weer bomen omgezaagd etc. De jongeman vertelde mij toen, dat iedereen was lunchen en hij moest even ergens anders zijn...kijk, dat was weer aardig. Maar wel ridicuul dat het feitelijk niet mocht. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Vlinder Geplaatst: 3 augustus 2012 Delen Geplaatst: 3 augustus 2012 Inderdaad idioot KS! Maat fijn dat hij het zo druk had ;-) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wodan Geplaatst: 3 augustus 2012 Delen Geplaatst: 3 augustus 2012 Ik probeer ook altijd zoveel mogelijk te hergebruiken, puur uit principe. Als het me geld bespaart, zoveel te beter. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast jolanda Geplaatst: 16 augustus 2012 Delen Geplaatst: 16 augustus 2012 Nou elke week komt mijn lief langs supermarken opbrengst deze week:rolleyes: Groet Jolanda Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Chinook Geplaatst: 22 augustus 2012 Delen Geplaatst: 22 augustus 2012 Er zijn wel supermarktondernemers die dit anders aanpakken, maar het zijn er weinig. Jammer! Dit kan anders geregeld worden zou je toch zeggen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Freddy Geplaatst: 22 augustus 2012 Delen Geplaatst: 22 augustus 2012 Net als dat dumpsterdiven waar je een topic over maakte. Vind ik best een goed concept! Zie het mezelf niet helemaal doen, snachts door de containers heen geen, maar heb video's gezien wat ze ermee 'redden'. Echt verbazingwekkend. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mrsjones Geplaatst: 29 augustus 2012 Delen Geplaatst: 29 augustus 2012 je kun ook aan het einde van de markt vraagen, en ook de bio groenteboer geef aan mij mee voor mijn kippen.toen ik een hele arme student was leefde ik zo, trouwens lijk me best spannend te gaan dumster diving, ik heb toch mijn advanced padi. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kans Geplaatst: 29 augustus 2012 Delen Geplaatst: 29 augustus 2012 Mijn nieuwste slogan. Nee niet "yes we can" Maar "yes we must... yes we will...... change" Grt Kans Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mrsjones Geplaatst: 29 augustus 2012 Delen Geplaatst: 29 augustus 2012 Mijn nieuwste slogan. Nee niet "yes we can" Maar "yes we must... yes we will...... change" Grt Kans dam if we don't Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
luciën Geplaatst: 29 augustus 2012 Delen Geplaatst: 29 augustus 2012 ik werk zelf ook bij een supermarkt en snap best dat ze het niet willen weggeven want bijna alles wat niet meer verkocht mag worden in de winkel zelf word verkocht aan bedrijven die er dan dierenvoeding van maken Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
hakin9 Geplaatst: 30 augustus 2012 Delen Geplaatst: 30 augustus 2012 Mijn broertje is als student eens opgepakt voor dumpsterdiving, het blijft diefstal volgens de supermarkt en politie. heeft toch een nachtje vastgezeten en aantekening gekregen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Basement Steve Geplaatst: 26 september 2012 Delen Geplaatst: 26 september 2012 heb een reportage gezien over mensen die eten die juist vervallen was uit de vuilbakken van de winkels haalden... een van de redenen waarom de super markten dit weggooien en niet weggeven : stel dat er iets bij zit waar je voedselvergiftiging van oploopt je dan zowiezo de supermarkt aanklaagt... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.