Omron Geplaatst: 1 november 2015 Delen Geplaatst: 1 november 2015 Enige weken geleden gekocht. Professioneel laten slijpen. Een tank van een mes. Ik ben er erg blij mee. 4 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lekker Geplaatst: 1 november 2015 Delen Geplaatst: 1 november 2015 Mooi ding! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Changing the mindset Geplaatst: 1 november 2015 Delen Geplaatst: 1 november 2015 Gave aankoop, @Omron. Wat zijn je ervaringen tot nogtoe met deze Essee? (Veld)test? C Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast tom666 Geplaatst: 1 november 2015 Delen Geplaatst: 1 november 2015 Mooi mes , dat is zeker . Kleur en lijn van het handvat heeft wel iets. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Maritimesurvival Geplaatst: 1 november 2015 Delen Geplaatst: 1 november 2015 Prachtig mes ,maar ze kosten veel meer dan Mora´s en waarom hebben mensen er zoveel geld voor over? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
mr mayhrm Geplaatst: 1 november 2015 Delen Geplaatst: 1 november 2015 Prachtig mes ,maar ze kosten veel meer dan Mora´s en waarom hebben mensen er zoveel geld voor over? Als je beiden in je handen hebt gehad dan weet je het wel. Met zo'n 5 hak je een boompje om, of wring je als het moet een autodeur open. Zijn echt onvergelijkbaar. En nu trek ik het bos in, met mijn Mora. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Greener Geplaatst: 1 november 2015 Delen Geplaatst: 1 november 2015 Prachtig mes ,maar ze kosten veel meer dan Mora´s en waarom hebben mensen er zoveel geld voor over? Stel je die vraag ook als je buurman een Hummer H1 heeft en jijzelf de Suzuki Alto Greener Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
easy Geplaatst: 1 november 2015 Delen Geplaatst: 1 november 2015 @Omron....welcome to the club of #5....:-) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Renanim Geplaatst: 1 november 2015 Delen Geplaatst: 1 november 2015 Damn, mooi stuk gereedschap man! Bij wie heb je hem laten slijpen? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Omron Geplaatst: 1 november 2015 Auteur Delen Geplaatst: 1 november 2015 @Omron....welcome to the club of #5....:-) Bedankt. Ik wist niet dat die bestond, maar goed.. evengoed bedankt Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Omron Geplaatst: 1 november 2015 Auteur Delen Geplaatst: 1 november 2015 Damn, mooi stuk gereedschap man! Bij wie heb je hem laten slijpen? Bedankt. Bij de firma Moes in Amsterdam. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Omron Geplaatst: 1 november 2015 Auteur Delen Geplaatst: 1 november 2015 Gave aankoop, @Omron. Wat zijn je ervaringen tot nogtoe met deze Essee? (Veld)test? C Ik heb hem nog niet zo lang. Dus dat is er nog niet van gekomen. Ik weet ook niet of ik er de dingen mee zou doen, die ik sommige mensen op internet (youtube) er mee zie doen. Hij is nu zo scherp dat ik er moeiteloos het haar van mijn arm of been mee af kan scheren. Dat wil ik graag een tijdje zo houden. Via al die filmpje weet ik wat ik er mee zou kunnen doen, mocht het nodig zijn. Ik heb nog niet de behoefte gevoeld dit ook daadwerkelijk te doen. Maar het is leuk om te weten dat het kan, zonder noemenswaardige schade. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Renanim Geplaatst: 2 november 2015 Delen Geplaatst: 2 november 2015 Haha...nu heb je een beest van een mes gekocht en dan ben je bang hem te gebruiken Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lekker Geplaatst: 2 november 2015 Delen Geplaatst: 2 november 2015 Haha...nu heb je een beest van een mes gekocht en dan ben je bang hem te gebruiken Of hij is er gewoon zuinig op? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Renanim Geplaatst: 2 november 2015 Delen Geplaatst: 2 november 2015 Dat is het dilemma ook. Je koopt een dijk van een mes. Maar hij is zo mooi dat je hem eigenlijk niet wilt gebruiken. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
prepass Geplaatst: 2 november 2015 Delen Geplaatst: 2 november 2015 Oplossing: koop er twee. Één om te gebruiken en de ander voor de vitrine of spare? Dat is het dilemma ook. Je koopt een dijk van een mes. Maar hij is zo mooi dat je hem eigenlijk niet wilt gebruiken. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Nickx Geplaatst: 2 november 2015 Delen Geplaatst: 2 november 2015 Bedankt. Bij de firma Moes in Amsterdam. Waarom heb je het mes laten slijpen. Deze worden toch niet bot afgeleverd? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Renanim Geplaatst: 2 november 2015 Delen Geplaatst: 2 november 2015 @Nickx je zult je verbazen maar ook dure messen komen soms redelijk bot en ongelijk geslepen uit de doos. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Omron Geplaatst: 2 november 2015 Auteur Delen Geplaatst: 2 november 2015 Waarom heb je het mes laten slijpen. Deze worden toch niet bot afgeleverd? Hectisch een occasion Verstuurd vanaf mijn C6903 met Tapatalk 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Nickx Geplaatst: 2 november 2015 Delen Geplaatst: 2 november 2015 Hectisch een occasion Verstuurd vanaf mijn C6903 met Tapatalk Dat is zeker hectisch Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Nickx Geplaatst: 2 november 2015 Delen Geplaatst: 2 november 2015 @Nickx je zult je verbazen maar ook dure messen komen soms redelijk bot en ongelijk geslepen uit de doos. Je koopt een mes in een hoger segment. Dan is een niet scherp/bot/ongelijk geslepen mes toch te bizar om te accepteren. Ik zou hier zeker op reageren naar de leverancier. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Omron Geplaatst: 2 november 2015 Auteur Delen Geplaatst: 2 november 2015 Dat is zeker hectisch Nee niet hectisch. Het moest zijn "het is" maar als ik de spatie vergeet op mijn telefoon maakt hij er zelf een woord van. In dit geval hectisch. Het is dus een tweedehandsje. Maar wel een mooie. Met weinig kilometers Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
carismo Geplaatst: 2 november 2015 Delen Geplaatst: 2 november 2015 Ik zie vooral nieuwe esee messen op 2de hands sites met nog redelijk pittige prijzen... Een beest van een mes. Als ik een mooie 6 voor een mooie prijs zou tegenkomen, zal ik toch ff moeten nadenken :-) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Omron Geplaatst: 2 november 2015 Auteur Delen Geplaatst: 2 november 2015 Ik zie vooral nieuwe esee messen op 2de hands sites met nog redelijk pittige prijzen... Een beest van een mes. Als ik een mooie 6 voor een mooie prijs zou tegenkomen, zal ik toch ff moeten nadenken :-) Ja je hebt gelijk. Ze blijven duur. Ik zie het als een goede investering. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
carismo Geplaatst: 2 november 2015 Delen Geplaatst: 2 november 2015 Ja je hebt gelijk. Ze blijven duur. Ik zie het als een goede investering. of iemand kennen die regelmatig naar de states gaat en deze wil meebrengen komt het veel goedkoper uit... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.