Gast ancestral-viking Geplaatst: 20 oktober 2015 Delen Geplaatst: 20 oktober 2015 hoi mensen ik wil een en ander gaan voorzien van een andere look rugzakken , gear , schoenen etc etc wie heeft er ervaring mee ? maken jullie zelf camo stencils of doen jullie freehand sprayen ? welke soort camo werkt het beste in nederland ? je hebt ongeloofelijk veel verschil in camo flektarn ,DPM,Woodland , tigerstripe ,fallschirmjager ,night camo , snow camo , etc etc er zijn geloof ik wel 80 verschilende soorten en kleuren en combinaties te vinden sommige oud (ww2) sommige nieuw en modern..... graag eventueel advies van ex militair /defensie personeel .... ik zie zelf door de bomen het bos niet meer Mossy oak vindt ik zelf erg mooi maar das echt niet makkelijk te maken .... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Raycoupe Geplaatst: 20 oktober 2015 Delen Geplaatst: 20 oktober 2015 @carismo heb ik op een SC allerlei gebruiksvoorwerpen zien sprayen met truukjes voor camo. Die kan je er vast meer over vertellen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast ancestral-viking Geplaatst: 20 oktober 2015 Delen Geplaatst: 20 oktober 2015 ok Raycoupe thanks voor de tip Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Roel Geplaatst: 20 oktober 2015 Delen Geplaatst: 20 oktober 2015 Mijn ervaring met camo is dat het geen zin heeft. Een beetje olijfgroen pakje doet het goed genoeg in het bos, de vogeltjes verraden toch wel waar je zit.... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tanfana Geplaatst: 21 oktober 2015 Delen Geplaatst: 21 oktober 2015 Bedenk voor welk seizoen je de camo wil. Kijk naar de kleuren die de natuur dan heeft. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast DRD28 Geplaatst: 21 oktober 2015 Delen Geplaatst: 21 oktober 2015 Gewoon groen en bruin. Klein beetje zwart voor diepte.. Let op zwart is geen natuurlijke kleur. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wodan Geplaatst: 21 oktober 2015 Delen Geplaatst: 21 oktober 2015 Gewoon groen en bruin. Klein beetje zwart voor diepte.. Let op zwart is geen natuurlijke kleur. Al eens in een onverlichte grot gewandeld? Alles ziet dan zwart hoor en dat is puur natuur. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Madeliefje Geplaatst: 21 oktober 2015 Delen Geplaatst: 21 oktober 2015 Dit kan je ook gewoon thuis doen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast ancestral-viking Geplaatst: 21 oktober 2015 Delen Geplaatst: 21 oktober 2015 ben inmiddels na 500 youpie toepie fims gewoon begonnen veel gear zag er veel te tactical black uit , tijd voor natuur kleur uit een spraycan Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast DRD28 Geplaatst: 21 oktober 2015 Delen Geplaatst: 21 oktober 2015 Al eens in een onverlichte grot gewandeld? Alles ziet dan zwart hoor en dat is puur natuur. Dan zie je geen kleur en dan kun je alles net zo goed fuorescerend geel maken... de nacht is eerder donker blauw dan zwart.... En ja ik heb weleens in een donkere grot geklauterd. . Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast ancestral-viking Geplaatst: 21 oktober 2015 Delen Geplaatst: 21 oktober 2015 nu ff een pauze inlassen want ik fly high in de sky LOL EN DAN STA IK NOG WEL IN DE TUIN TE SPRAYEN Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
jacobus Geplaatst: 21 oktober 2015 Delen Geplaatst: 21 oktober 2015 dan heb je zeker wel even tijd voor foto's te delen? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DeltaFox Geplaatst: 21 oktober 2015 Delen Geplaatst: 21 oktober 2015 Op paintballforum.nl en het airsoft forum staan ook mooie projecten. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
carismo Geplaatst: 21 oktober 2015 Delen Geplaatst: 21 oktober 2015 Belangrijkste is een goede primer en die echt goed laten drogen.. je kan gewoon zelf sjablonen maken of bladeren van plastic plantjes gebruiken (kan je met een beetje spiritus zo terug proper krijgen) 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast ancestral-viking Geplaatst: 21 oktober 2015 Delen Geplaatst: 21 oktober 2015 wauw erg gaaf gedaan Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast ancestral-viking Geplaatst: 21 oktober 2015 Delen Geplaatst: 21 oktober 2015 tot zover het resultaat hij was pikzwart volgende keer verder met bruin tinten en blad motieven Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Järv Geplaatst: 21 oktober 2015 Delen Geplaatst: 21 oktober 2015 Hej Viking, Nou dat Urban Camo werkt in ieder geval voor geen meter. Ik heb 2 motorfietsen in Urban Camo en als ik die in een urban omgeving parkeer zie je ze gewoon nog.... .... sterker zelfs, ze vallen zo op dat mensen er naar blijven kijken..... dus das niks in een shft Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DeltaFox Geplaatst: 21 oktober 2015 Delen Geplaatst: 21 oktober 2015 Daarbij werkt camo pas van 20 meter en verder weg. Bij minder dan 20 meter win je enkele secondes voor dat je gezien word... wat ook waardevol kan zijn. Dit enkel gebaseerd op mijn ervaring met paintball. Maar dan nog zal er een kern van waarheid in zit te Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast ancestral-viking Geplaatst: 21 oktober 2015 Delen Geplaatst: 21 oktober 2015 @DeltaFox ik heb eens een filmpje gezien van snipers in training zolang je doodstil zit loop je er zo aan voorbij echter ga je bewegen dan valt de appel al snel van de boom .... stealth is keyword hier en heel heel langzaam en doordacht bewegen ..... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast ancestral-viking Geplaatst: 21 oktober 2015 Delen Geplaatst: 21 oktober 2015 @Järv foto,s !!! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast ancestral-viking Geplaatst: 21 oktober 2015 Delen Geplaatst: 21 oktober 2015 @jacobus bij deze dan 2 foto,s Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Greener Geplaatst: 21 oktober 2015 Delen Geplaatst: 21 oktober 2015 Mijn ervaring met camo is dat het geen zin heeft. Een beetje olijfgroen pakje doet het goed genoeg in het bos, de vogeltjes verraden toch wel waar je zit.... Dus elke soldaat ter wereld loopt eigenlijk voor schut? Greener Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DeltaFox Geplaatst: 21 oktober 2015 Delen Geplaatst: 21 oktober 2015 @DeltaFox ik heb eens een filmpje gezien van snipers in training zolang je doodstil zit loop je er zo aan voorbij echter ga je bewegen dan valt de appel al snel van de boom .... stealth is keyword hier en heel heel langzaam en doordacht bewegen ..... Dat klopt, maar dat is het uiterste. Ik neem aan dat jij jezelf niet tot dat nivo gaat trainen en jouw uitrusting zo ver gaat aanpassen. Blijf realistisch. Daarbij meen ik dat sommige camo varianten juist voor ver af en/of dicht bij ontworpen zijn. Maar dat zou je ff op moeten zoeken. Maar, leuk projectje heb je lopen! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast ancestral-viking Geplaatst: 21 oktober 2015 Delen Geplaatst: 21 oktober 2015 @ DeltaFox thanks man is echt leuk om te doen heb er een hele studie van gemaakt en er zit een hele theorie achter vet cool Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Järv Geplaatst: 21 oktober 2015 Delen Geplaatst: 21 oktober 2015 @Järv foto,s !!! 'k zou wel willen ... maarûh OPSEC hè Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.