Ga naar inhoud
GENEGEERD

[Review] Leatherman Supertool 300 (knivesandtools.nl)


Bolo

Aanbevolen berichten

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
  • 2 jaren later...

Ik denk dat het foudraal wel meevalt, als het tenminste van dezelfde kwaliteit is als die van de Wave. Heb niet die horizontale.

Ik draag al jaren dagelijks een Wave bij me, en geen centje pijn. Geen idee meer na hoeveel jaar het foedraal aan de onderkant doorgesleten was, maar dat lag meer aan het gebruik dan aan de kwaliteit.

Heb dezelfde slijtage aan het foedraal van mijn eerste Letherman gehad, en die was van leer.

 

Kortom, ik vertrouw die foedralen wel.

 

P.S. leuk en origineel review. Ik heb er van genoten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 maanden later...
Ik mag me sinds eergisterenmiddag de gelukkige eigenaar weten van de LM Supertool 300. Qua prijs ligt het in de schappen tussen de €83,- en €124,-. Ik was niet meer kwijt dan........

 

Raad maar;)

 

Eh...65 euro? Ik ben nieuwsgierig want ik overweeg een soortgelijke aankoop. Ben aan het nadenken over een sidekick voor 49 euro bij Knives & Tools.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geweldige review !! (Understatement).

 

-Stroef? Smeermiddelen zat.

-Foedraal? Inderdaad, ik koop wel een ander voor zo'n Supertool. Maar dat horizontale vind ik wel wat.

-Het oog? Geweldig! Ik heb momenteel de Wave, zonder oog (Al jaren aan de riem, en dik dik dik terugverdiend).

Zelf maar een stuk Paracord aan gefabriceerd, als polskabel. Door het oog van het kartelmes, die daar niet voor gemaakt is.

(Nav. een bijna overboord donderen van mijn Wave terwijl ik een klusje klaarde. Plons = weg = nachtmerrie).

-25 Jaar garantie? Made in China?! Ik ga eens ff kijken of deze Supertool ook in Amerika gefabriceerd wordt. Als ik het wel heb geld daar nog altijd levenslange garantie op. Is het bizar om voor levenslang te kiezen, als 25 jaar al zo lang is? Nee, dat denk ik niet. Deze wonder uitvindingen kun je nog aan je kleinkinderen nalaten.

 

 

 

(PS. Ja, da's lang geleden, dat ik wat schreef. Druk druk. En slechts sporadisch alhier.

Maar voor zoiets als deze geweldige review, over een door mij zeeeer geliefd onderwerp, ik kan het niet laten).

PSS. Een groet aan allen die ik al zolang niet meer gesproken/geschreven heb.

 

 

Helaas: "....... under our 25-year guarantee for tools ........." Te vinden op de Leatherman site. Halverwege de pagina.

Hebben die Amerikanen steeds minder vertrouwen in hun producten? ;)

  • Leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...