nvd72 Geplaatst: 23 september 2012 Delen Geplaatst: 23 september 2012 top bolo het verhaal deed me denken aan de verhalen die jerrydyoung schrijft, kan niet wachten op het volgende hoofdstuk. ja dat ben ik inderdaad maar niet aangemeld, eerder zat ik ook nog wel is op edcf te lurken, daar kwam ik hem als eerste tegen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Amero Geplaatst: 24 september 2012 Delen Geplaatst: 24 september 2012 Indien mogelijk, gebruik de leatherman dan vlak, i.e. een een "L" vorm waarbij de schroevendraaier de korte kan van de L is. Dan kun je hard drukken met de ene hand en met de andere hand vrij gemakkelijk de leatherman draaien. Thnx! Goeie tip. Dat werkt inderdaad! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Chinook Geplaatst: 1 oktober 2012 Delen Geplaatst: 1 oktober 2012 Wat een geweldige review! Heb ik totaal gemist, nou goed dat ik 'm nu ontdekt heb. Ben ook erg benieuwd naar het vervolg..!!! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dauntless Geplaatst: 26 december 2014 Delen Geplaatst: 26 december 2014 Zou een leuk topic/afdeling kunnen zijn, ervaring verhalen en fantasie verhalen. Er zijn hier mensen die zo leuk/boeiend/mooi schrijven. Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk I volunteer Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marcov Geplaatst: 26 december 2014 Delen Geplaatst: 26 december 2014 Ik denk dat het foudraal wel meevalt, als het tenminste van dezelfde kwaliteit is als die van de Wave. Heb niet die horizontale. Ik draag al jaren dagelijks een Wave bij me, en geen centje pijn. Geen idee meer na hoeveel jaar het foedraal aan de onderkant doorgesleten was, maar dat lag meer aan het gebruik dan aan de kwaliteit. Heb dezelfde slijtage aan het foedraal van mijn eerste Letherman gehad, en die was van leer. Kortom, ik vertrouw die foedralen wel. P.S. leuk en origineel review. Ik heb er van genoten. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Fubar Geplaatst: 27 december 2014 Delen Geplaatst: 27 december 2014 @Bolo. Het is een beste terugverplaatsing geworden als je al vanaf 2012 onderweg bent. Toch niet zo goed opgelet bij de lessen kaartlezen ? . . Hoe gaat het verhaal verder/ lederman Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
CrossbowClan Geplaatst: 28 december 2014 Delen Geplaatst: 28 december 2014 Ja @Bolo... we zijn nieuwsgierig. Hoe gaat het verder. Geweldige 'hands-on' review. Ik denk niet dat ik eerder een zo interessante review heb gelezen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Icewind Geplaatst: 28 december 2014 Delen Geplaatst: 28 december 2014 Geweldig verhaal. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Changing the mindset Geplaatst: 9 april 2015 Delen Geplaatst: 9 april 2015 Ik mag me sinds eergisterenmiddag de gelukkige eigenaar weten van de LM Supertool 300. Qua prijs ligt het in de schappen tussen de €83,- en €124,-. Ik was niet meer kwijt dan........ Raad maar;) 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Enigma13 Geplaatst: 11 april 2015 Delen Geplaatst: 11 april 2015 Ik mag me sinds eergisterenmiddag de gelukkige eigenaar weten van de LM Supertool 300. Qua prijs ligt het in de schappen tussen de €83,- en €124,-. Ik was niet meer kwijt dan........ Raad maar;) Eh...65 euro? Ik ben nieuwsgierig want ik overweeg een soortgelijke aankoop. Ben aan het nadenken over een sidekick voor 49 euro bij Knives & Tools. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Changing the mindset Geplaatst: 11 april 2015 Delen Geplaatst: 11 april 2015 Eh...65 euro? Ik ben nieuwsgierig want ik overweeg een soortgelijke aankoop. Ben aan het nadenken over een sidekick voor 49 euro bij Knives & Tools. Haal er maar €15 vanaf. Oke. Sidekick is m'n elkedagtooltje. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Enigma13 Geplaatst: 11 april 2015 Delen Geplaatst: 11 april 2015 Haal er maar €15 vanaf. Oke. Sidekick is m'n elkedagtooltje. Nieuw? Superinteressant! Waar? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Changing the mindset Geplaatst: 11 april 2015 Delen Geplaatst: 11 april 2015 Nieuw? Superinteressant! Waar? Hihi, dat was een onetimeonlydeal;) Deze mpverkoopster heeft een Supertool 300 (€55,-) voor je: http://www.marktplaats.nl/a/verzamelen/militaria-algemeen/m913172978-diverse-leatherman-tools-verzameling.html?c=3c1f5dcc18d02a99040ca8de656940d2&previousPage=lr Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marc67NL Geplaatst: 11 april 2015 Delen Geplaatst: 11 april 2015 Geweldige review !! (Understatement). -Stroef? Smeermiddelen zat. -Foedraal? Inderdaad, ik koop wel een ander voor zo'n Supertool. Maar dat horizontale vind ik wel wat. -Het oog? Geweldig! Ik heb momenteel de Wave, zonder oog (Al jaren aan de riem, en dik dik dik terugverdiend). Zelf maar een stuk Paracord aan gefabriceerd, als polskabel. Door het oog van het kartelmes, die daar niet voor gemaakt is. (Nav. een bijna overboord donderen van mijn Wave terwijl ik een klusje klaarde. Plons = weg = nachtmerrie). -25 Jaar garantie? Made in China?! Ik ga eens ff kijken of deze Supertool ook in Amerika gefabriceerd wordt. Als ik het wel heb geld daar nog altijd levenslange garantie op. Is het bizar om voor levenslang te kiezen, als 25 jaar al zo lang is? Nee, dat denk ik niet. Deze wonder uitvindingen kun je nog aan je kleinkinderen nalaten. (PS. Ja, da's lang geleden, dat ik wat schreef. Druk druk. En slechts sporadisch alhier. Maar voor zoiets als deze geweldige review, over een door mij zeeeer geliefd onderwerp, ik kan het niet laten). PSS. Een groet aan allen die ik al zolang niet meer gesproken/geschreven heb. Helaas: "....... under our 25-year guarantee for tools ........." Te vinden op de Leatherman site. Halverwege de pagina. Hebben die Amerikanen steeds minder vertrouwen in hun producten? 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Changing the mindset Geplaatst: 14 april 2015 Delen Geplaatst: 14 april 2015 Sinds vandaag in het bezit van de Leatherman wave:). Mooie deal via marktplaats:D Zooo, sidekick in de kleine bob, Supertool 300 in de grote. En deze? Deze neemt de plaats in van de sidekick! Heel blije CtM Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.