hhpp Geplaatst: 17 juni 2015 Delen Geplaatst: 17 juni 2015 Leuke video op YT van Felix Immler ter promotie van zijn nieuwe boek "Outdoor met zakmes". Hierin een rondleiding door zijn kamp waarin hij allerhande zelf gemaakte gereedschappen, gebruiksvoorwerpen, meubilair et cetera laat zien. Zelfs een grill op waterenergie. 3 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
zippo Geplaatst: 18 juni 2015 Delen Geplaatst: 18 juni 2015 met plezier naar deze clip zitten kijken..veel bushcraft skills in deze man Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Heksenboot Geplaatst: 18 juni 2015 Delen Geplaatst: 18 juni 2015 Leuk en leerzaam filmpje, thanx @hhpp . Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wodan Geplaatst: 18 juni 2015 Delen Geplaatst: 18 juni 2015 Ganz wunderbar ... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dreutel Geplaatst: 18 juni 2015 Delen Geplaatst: 18 juni 2015 Überscout, superpadvinder! Vroeger noemden wij dit pionieren. Ontzettend leuk knutselen. Wat ik mij wel afvraag: Als je een lepel of kom uitbrand, kan je het zwarte dan niet beter weg schuren, ivm gezondheid en smaak? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MyronPrps Geplaatst: 18 juni 2015 Delen Geplaatst: 18 juni 2015 ik vond vooral zijn gebruik van het stroompje om de kip te laten ronddraaien prachtig. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Flos Geplaatst: 18 juni 2015 Delen Geplaatst: 18 juni 2015 Hij heeft in ieder geval een mooi Zwitsers accent. Mooi dingen gemaakt . Maar mijn bier heb ik liefst op 6° dan is 12 a 14 toch te warm . Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Communicator Geplaatst: 18 juni 2015 Delen Geplaatst: 18 juni 2015 Heb hem met bewondering en respect zitten kijken. Leuke oplossingen en goede creatieve ideeën heeft deze man. Top filmpje! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wodan Geplaatst: 18 juni 2015 Delen Geplaatst: 18 juni 2015 Hij heeft in ieder geval een mooi Zwitsers accent. Mooi dingen gemaakt . Maar mijn bier heb ik liefst op 6° dan is 12 a 14 toch te warm . Leg je het mooi in dat beekje daar achteraan... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
hhpp Geplaatst: 18 juni 2015 Auteur Delen Geplaatst: 18 juni 2015 Ik weet niet of het uitbranden van een lepel veel kwaad kan, maar ik vermoed dat het daarna best uitgeschuurd is. Dat het oppervlak dan nog zwart is kan volgens mij geen kwaad. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tanfana Geplaatst: 18 juni 2015 Delen Geplaatst: 18 juni 2015 Leuk filmpje! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
elloco999 Geplaatst: 22 juli 2015 Delen Geplaatst: 22 juli 2015 Interessant filmpje! Die man kan zeker wel wat met zijn zakmes Weet iemand misschien of er al een NL of EN vertaling is van dat boek? Ik kan alleen de DE versie vinden en mijn Duits is niet slecht maar ook weer niet zo goed dat ik graag boeken in het Duits lees Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marc67NL Geplaatst: 22 juli 2015 Delen Geplaatst: 22 juli 2015 Zit ik hier in een uitgedroogde zandbak naar deze video te kijken. Dan krijg ik toch echt weer een groot verlangen naar het bos. Die mooie beelden van al dat groen, het geluid van stromend water. Een prachtig vakantiekamp. Met fantastisch speelgoed. Zucht. Mooie video. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jorisb Geplaatst: 1 augustus 2015 Delen Geplaatst: 1 augustus 2015 Bushcraft to the next level. Prachtig wat deze man allemaal kan maken zo. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.