Multituli Geplaatst: 12 januari 2015 Delen Geplaatst: 12 januari 2015 Hallo, ik ben nieuw op het forum. Een goede vriend van me is een YouTube kanaal begonnen over survival en heeft gisteren een video geupload over een geimproviseerd pincet. Hij gaat nog meer videos maken over oa zijn Victorinox (weet niet meer welk model, handyman dacht ik...). De video is weliswaar in het Engels maar het is te doen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Flos Geplaatst: 12 januari 2015 Delen Geplaatst: 12 januari 2015 Hallo, ik ben nieuw op het forum. Een goede vriend van me is een YouTube kanaal begonnen over survival en heeft gisteren een video geupload over een geimproviseerd pincet. Hij gaat nog meer videos maken over oa zijn Victorinox (weet niet meer welk model, handyman dacht ik...). De video is weliswaar in het Engels maar het is te doen moest jij jouw nu eens mooi voorstellen kan je hier nog veel vrienden maken . Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
rumble Geplaatst: 12 januari 2015 Delen Geplaatst: 12 januari 2015 Eerst netjes voorstellen, ga ik daarna die mooie video vsn je vriend bekijken. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wodan Geplaatst: 12 januari 2015 Delen Geplaatst: 12 januari 2015 Hallo, ik ben nieuw op het forum. Een goede vriend van me is een YouTube kanaal begonnen over survival en heeft gisteren een video geupload over een geimproviseerd pincet. Hij gaat nog meer videos maken over oa zijn Victorinox (weet niet meer welk model, handyman dacht ik...). De video is weliswaar in het Engels maar het is te doen En je doel is vooral veel links naar "jouw vriend" zijn YT kanaaltje te maken of... iets anders? Je zojuist ingeschreven en al direct met zulks afkomen? Aan SPAMMERS hebben we hier een broertje dood. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
GuywithAplan Geplaatst: 12 januari 2015 Delen Geplaatst: 12 januari 2015 @Multituli nou ik heb het fimpje bekeken maar wil niet heel lullig doen er zit in mijn medkit gewoon een pincet hoor. Die heb ik vaker bij me dan zoon haarspeld. Waarom zou je zoon dingen uberhaubt als man bij je hebben edit En een prepper heeft dat toch ook gewoon in ze medkit. 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Raycoupe Geplaatst: 12 januari 2015 Delen Geplaatst: 12 januari 2015 @Multituli nou ik heb het fimpje bekeken maar wil niet heel lullig doen er zit in mijn medkit gewoon een pincet hoor. Die heb ik vaker bij me dan zoon haarspeld. Waarom zou je zoon dingen uberhaubt als man bij je hebben als je het bos in gaat Precies. Hier in huis is geen haarspeld te vinden, pincet daarentegen wel. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Scratch Geplaatst: 12 januari 2015 Delen Geplaatst: 12 januari 2015 Zou je een pincet ook als haarspelt kunnen gebruiken !? Dit vraagt gewoon om een filmpje 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Keyser Suze Geplaatst: 12 januari 2015 Delen Geplaatst: 12 januari 2015 Wauw ongelooflijk verbluffend! Met zulke skills : bring on the Zombie Apocalyps! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Iamlordx Geplaatst: 12 januari 2015 Delen Geplaatst: 12 januari 2015 Alvast welkom en een leuk filmpje! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Floshtf Geplaatst: 12 januari 2015 Delen Geplaatst: 12 januari 2015 Alvast welkom en een leuk filmpje! Juist, welkom op de site @Multituli Heb je misschien zelf ook nog een ingenieus idee zoals je vriend? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Range Geplaatst: 12 januari 2015 Delen Geplaatst: 12 januari 2015 Welkom Multituli, Je kan inderdaad niet zomaar een link hier droppen zonder je voor te stellen op dit forum. Verder een leuk filmpje voor een eerste poging! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
larik Geplaatst: 13 januari 2015 Delen Geplaatst: 13 januari 2015 ........... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Keyser Suze Geplaatst: 13 januari 2015 Delen Geplaatst: 13 januari 2015 ........... Tril. Sorry. Troll. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Vempain Geplaatst: 13 januari 2015 Delen Geplaatst: 13 januari 2015 Ik zie zeker het nut in van schuifspelden, een pincet is dan zeker een goede toevoeging. Maar er zijn natuurlijk veel meer dingen die je kunt doen met schuifspelden en heb ik er altijd wel een paar bij m'n toiletspullen zitten. Ik vond deze afbeelding op internet maar met een beetje fantasie zijn deze voor vele dingen te gebruiken Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
larik Geplaatst: 13 januari 2015 Delen Geplaatst: 13 januari 2015 Tril. Sorry. Troll. Cyberbully Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Keyser Suze Geplaatst: 13 januari 2015 Delen Geplaatst: 13 januari 2015 Cyberbully Pas op hè. Ik maak zo van je neus een pincet. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
larik Geplaatst: 13 januari 2015 Delen Geplaatst: 13 januari 2015 Solly..... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Scratch Geplaatst: 13 januari 2015 Delen Geplaatst: 13 januari 2015 @Vampain, je zou ipv de haarspelt ook een paperclip kunnen gebruiken, dan zijn de mogelijkheden eindeloos !! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Loreen Geplaatst: 13 januari 2015 Delen Geplaatst: 13 januari 2015 Haha ik voel me ver verheven boven het gepeupel want ik weet lekker wat @larik zei voordat hij het verving door puntjes Dus zo voelt de elite zich met al hun geheime kennis haha 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Vempain Geplaatst: 14 januari 2015 Delen Geplaatst: 14 januari 2015 @Vampain, je zou ipv de haarspelt ook een paperclip kunnen gebruiken, dan zijn de mogelijkheden eindeloos !! dat is zeker ook een hele goede optie, een rolletje met ijzerdraad vind ik persoonlijk altijd wel gemakkelijk om bij me te hebben omdat je dan de lengte kan afknippen die je nodig hebt Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.