homerun Geplaatst: 9 november 2014 Delen Geplaatst: 9 november 2014 ik had gezien dat hier nog geen topic over was. ds hier een topic over tie wrap. ik heb een paar stukken tie wraps in mijn inch zitten. omdat die dingen echt ontzettend handig kunnen zijn voor shtf en daar ook nog voor. hier een link voor 19 tips erg goeie tips Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JohnVonSchutz Geplaatst: 9 november 2014 Delen Geplaatst: 9 november 2014 Uuuh ik kom uit bij een red neck clip. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jan c Geplaatst: 9 november 2014 Delen Geplaatst: 9 november 2014 Uuuh ik kom uit bij een red neck clip. Foutje , moet kunnen :-) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
AWOL Geplaatst: 9 november 2014 Delen Geplaatst: 9 november 2014 Lol, ik hoop van ganser harte dat dat nummer een parodie is... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Peerke Geplaatst: 9 november 2014 Delen Geplaatst: 9 november 2014 Amerikaanse boeren, all that is @homerun. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
homerun Geplaatst: 9 november 2014 Auteur Delen Geplaatst: 9 november 2014 Oeps er is iets verkeerd gegaan ik werk de post wel bij Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Flos Geplaatst: 9 november 2014 Delen Geplaatst: 9 november 2014 Met die dingen kan je 1001 dingen doen dat is veel meer dan 19 . Je kan er ook nooit genoeg hebben volgens mij . De kleinste die ik heb zijn 5cm de grootste 1meter . Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Changing the mindset Geplaatst: 9 november 2014 Delen Geplaatst: 9 november 2014 Ik heb een handvol (hoe schreef ik het ook alweer, even googlen:p ah zo) tyrips uit de afvalbak van mn buurman gehaald. Das nog eens handig!;-) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
homerun Geplaatst: 9 november 2014 Auteur Delen Geplaatst: 9 november 2014 Haha zeker maar de bedoeling was om de tip te geven dat die dingen zoals @Geert al zei echt handig zijn. En dus ook niet te missen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Cyberbeer Geplaatst: 9 november 2014 Delen Geplaatst: 9 november 2014 De tie wraps? Dat was volgens mij één van de eerste spullen wat in me INCHBAG ging. Altijd handig die dingen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Enki Geplaatst: 9 november 2014 Delen Geplaatst: 9 november 2014 Vergeet ook niet een klein schaartje om ze weer open te kunnen knippen (nee, je grote mes is daar lang niet altijd handig voor). Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Changing the mindset Geplaatst: 9 november 2014 Delen Geplaatst: 9 november 2014 Vergeet ook niet een klein schaartje om ze weer open te kunnen knippen (nee, je grote mes is daar lang niet altijd handig voor). Het blokkeerlipje van de tyrip oplichten door er een goede mespunt onder te zetten en dan draaien wippen en je kan hem vaak weer loshalen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast anoniem Geplaatst: 9 november 2014 Delen Geplaatst: 9 november 2014 Vergeet ook niet een klein schaartje om ze weer open te kunnen knippen (nee, je grote mes is daar lang niet altijd handig voor). Ik gebruik een nagelschaartje om ze open te knippen. Dit omdat ik het ooit presteerde om eerst met een (stanley)mes mijn hand open te halen, en toen met een schaar mijn duim. edit: Het blokkeerlipje van de tyrip oplichten door er een goede mespunt onder te zetten en dan draaien wippen en je kan hem vaak weer loshalen. Zo haalde ik dus mijn hand open Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Nomad_404 Geplaatst: 10 november 2014 Delen Geplaatst: 10 november 2014 Heb die dingen altijd in mijn brommer en fietstas zitten. Verder liggen ze eigenlijk overal, maar niet specifiek bij de survival spullen. Gaan we vandaag gelijk eens werk van maken. Zoals al eerder beschreven kun je ze hergebruiken. Dit is ook handig om te weten als je een verpakking open moet maken van iets wat misschien terug naar de wikel moet. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
fragalot Geplaatst: 10 november 2014 Delen Geplaatst: 10 november 2014 er bestaan ook versies met een groter lipje, bedoeld om deze te kunnen hergebruiken. zelf gebruik ik regelmatig metalen versies ook, werkt prima! (wel wat stug) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Flos Geplaatst: 10 november 2014 Delen Geplaatst: 10 november 2014 Er bestaan ook versies in pvc met metalen lipje . Ook dubbel geborgd . Ook in rvs . Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Abaddon Geplaatst: 10 november 2014 Delen Geplaatst: 10 november 2014 gebruik ze in nood om snel en stevig je frame in elkaar te zetten voor je lean too of een A frame niet pielen met stukken paracord snijden en dicht branden, ik heb er altijd een stuk of 10 in mijn bob en een stuk of 20 in me inch ......voor het gemak wat die dingen kunnen geven laat ik ze niet thuis Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
GuywithAplan Geplaatst: 10 november 2014 Delen Geplaatst: 10 november 2014 Ik heb een handvol (hoe schreef ik het ook alweer, even googlen:p ah zo) tyrips uit de afvalbak van mn buurman gehaald. Das nog eens handig!;-) die buurman van jou is onderhand je plaatselijk bouwmarkt:D Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bjo1998 Geplaatst: 10 november 2014 Delen Geplaatst: 10 november 2014 tyrips zijn inderdaad handig , heb er 100 in min bob zitten mvg Bjorn Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Changing the mindset Geplaatst: 10 november 2014 Delen Geplaatst: 10 november 2014 Ik gebruik een nagelschaartje om ze open te knippen. Dit omdat ik het ooit presteerde om eerst met een (stanley)mes mijn hand open te halen, en toen met een schaar mijn duim. edit: Zo haalde ik dus mijn hand open Stukje handigheid is gewenst;) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Changing the mindset Geplaatst: 10 november 2014 Delen Geplaatst: 10 november 2014 die buurman van jou is onderhand je plaatselijk bouwmarkt:D Lijkt het op ja!:-) kheb er vandaag weer wat vandaan. Kijk maar op het budgetpreppers-topic. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 10 november 2014 Delen Geplaatst: 10 november 2014 Al iemand de juiste benaming gevonden ? Iets van: Snelle vastbinder in dan in het engels/amerikaans. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
lewieke Geplaatst: 10 november 2014 Delen Geplaatst: 10 november 2014 Al iemand de juiste benaming gevonden ? Iets van: Snelle vastbinder in dan in het engels/amerikaans. Tie wraps. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 11 november 2014 Delen Geplaatst: 11 november 2014 Tie wraps. Inderdaad, gefeliciteerd. Het zijn handige dingen maar ik wil hier wel pleiten voor herbruikbare versies. Op het werk worden die dingen ook gebruikt en omdat ze in een grote zak zitten en relatief goedkoop worden ze veel gebruikt en ook weer verwijderd. Dat laatste geeft veel plastic afval. Zo wie zo heb je veel afval als je ze afknipt. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
fragalot Geplaatst: 11 november 2014 Delen Geplaatst: 11 november 2014 ik heb de zolder nog eens ondersteboven gekeerd en een oude bekende tegen gekomen.. een "pandui" pistooltje. het trekt de tie-wrap aan, en snijd hem meteen af. best een leuk ding Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.