Gast Peerke Geplaatst: 28 september 2014 Delen Geplaatst: 28 september 2014 Halve liter Aquarius fles gevuld met water, niet alleen om te drinken. Door de grote opening onder de schroefdop is de fles in geval van nood ook als oogspoeldouche te gebruiken. Verder de gebruikelijke spullen op zak en in de rugtas. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Nomad_404 Geplaatst: 28 september 2014 Delen Geplaatst: 28 september 2014 ''... Door de grote opening onder de schroefdop is de fles in geval van nood ook als oogspoeldouche te gebruiken.'' Goeie tip. Had ik zelf nooit aan gedacht. Zelf heb ik een Camelbak Eddy in m'n tas hangen, die kan ook prima voor dat doel gebruikt worden. Geniaal. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Maan Geplaatst: 28 september 2014 Delen Geplaatst: 28 september 2014 Aan mijn riem hangt altijd een heuptasje met mijn telefoon en een epipen. Mijn handtas/heuptas is nooit meer als een paar meter bij mij vandaan. Nog een epipen groot victorinox mes fluitje rolmaat 2 extra tasjes elastiekjes papiertjes pasjes, contant geld fotootjes van mijn gezin snoepjes haaknaald elektronische sigaret zoetjes leesbril nagelvijl aansteker verschillende medicijnen reserve contactlenzen sporttape tampon met zakje pleisters deet veiligheidsspeld alcohol doekjes azaron stukje elastische sporttape oogdruppels tandenstokers Ik gebruik niet alles elke dag, maar wekelijks toch zeker wel. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Roodhaar Geplaatst: 28 september 2014 Delen Geplaatst: 28 september 2014 Heb altijd een zakmes bij me, mijn sleutelbos (tevens als afweer) en vrijwel altijd een handtas. In elke handtas heb ik een kleine medi-kit met pleisters, paracetamol, verband, tekentang en desinfectiemiddel. Verder in elke handtas een paar snoepjes, iets van speelgoed, 3 x P3 filter, halve liter water, maandverband en paar andere kleine dingen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 28 september 2014 Delen Geplaatst: 28 september 2014 Volgens mij is de vraag: Welke voorwerpen van je EDC gebruik je nu werkelijk elke dag? Niet wat zit er allemaal in je EDC. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JD81 Geplaatst: 28 september 2014 Delen Geplaatst: 28 september 2014 Zakmes P-2000 pager Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
hailbaal Geplaatst: 31 oktober 2014 Delen Geplaatst: 31 oktober 2014 Multitool, aansteker, zaklamp, zakmes, telefoon, af en toe EHBO kit, af en toe regenjas. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
homerun Geplaatst: 31 oktober 2014 Delen Geplaatst: 31 oktober 2014 Telefoon en sleutels. Want wat er in mijn EDC/GHB zit gebruik ik anders nooit Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Toverlevingsdrang Geplaatst: 11 november 2014 Delen Geplaatst: 11 november 2014 Aansteker( Bic), sleutels, nagelknipper, b12 spray (BetterYou), Leatherman Monarch 200, Higonokami XL (Motosuke Nagao). Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
eva1986 Geplaatst: 11 november 2014 Delen Geplaatst: 11 november 2014 Ik heb n mega edc (ook wel luiertas genoemd) waar ik dagelijks t meeste wel uit gebruik . Verder mn telefoon, beurs, sleutels en momenteel maagtabletten... Wat ik dagelijks meesleep en zeker wekelijks gebruik; zakmes, lanoline (wolvet) en droge crackers (dreumes stilhouden en zwangere mama met trek). In mijn ogen is je edc ook voor dingen die je geregeld gebruikt, maar niet dagelijks of wekelijks (maar wel nut hebben, niet alleen ICE) en dingen die geen ruimte in nemen maar je ICE niet wilt missen, zoals een aansteker en mini ehbo setje... Maar goed, edc en auto inhoud zijn heel erg persoonlijk natuurlijk! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Raycoupe Geplaatst: 11 november 2014 Delen Geplaatst: 11 november 2014 Leatherman gebruikt ik werkelijk dagelijks. Scheelt enorm vaak op en neer lopen naar de gereedschapskist en veel kleine ergernissen en klusjes worden DIRECT opgelost. Eergisteren om het handvat van een pannetje aan te draaien. Gisteren om een paar schroefjes te verwijderen om de lampjes te vervangen van m'n pa's afzuigkap. Vandaag om een afdekklepje van m'n electronische kattenluik te verwijderen, was een veertje los geschoten. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
kunie Geplaatst: 19 december 2014 Delen Geplaatst: 19 december 2014 smartphone (meerdere functies), sleutels, stalen ballpoint en portemonnee gebruik ik echt dagelijks. En eentje die ik meerdere keren per week gebruik maar nog nooit ergens heb zien staan mini handdoekje. Ideaal om in de zomer mezelf mee op te frissen zonder die vieze handdoeken in een openbaar toilet te gebruiken. En bij slecht weer droog ik mijn baard ermee af zodat deze niet nog een uur op mijn overhemd lekt. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Changing the mindset Geplaatst: 20 december 2014 Delen Geplaatst: 20 december 2014 Wat ik dagelijks gebruik? Smartphone: forum:D, Facepoop, Ebay, Marktplaats, bankzaken, sms, Whatsapp en 'Nieuws'. Rest van de EDC die ik vrijwel elke dag gebruik: Leathermannetje, zakmes, sleutels, portemonnee, horloge en bril. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dauntless Geplaatst: 20 december 2014 Delen Geplaatst: 20 december 2014 Leatherman gebruik ik on mijn versleten fiets te repareren toch wel dagelijks. Verder sleutels, telefoon en mes van Leatherman om een appel te schillen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Two Socks Geplaatst: 20 december 2014 Delen Geplaatst: 20 december 2014 Wat ik dagelijks gebruik: Telefoon Zaklamp Sleutels Horloge Portemonnee Vaseline Ventolin Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Trooper Geplaatst: 20 december 2014 Delen Geplaatst: 20 december 2014 En eentje die ik meerdere keren per week gebruik maar nog nooit ergens heb zien staan mini handdoekje. Deze heb ik aan mijn BOB hangen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Zefanja Geplaatst: 20 december 2014 Delen Geplaatst: 20 december 2014 Dagelijks gebruik ik m'n zakmes, zaklampje, telefoon, zakdoekjes, sleutels, portemonnee, handencrème en pols warmers. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.