AWOL Geplaatst: 21 augustus 2014 Delen Geplaatst: 21 augustus 2014 Ter lering, vermaak en inspiratie. Sommigen hier kennen hem al. Tevens kun je een PDF downloaden met de volledige inhoud. Hij heeft meer video's over zijn BOB, EDC enz. met de focus op (semi-)stedelijke omgevingen. Een zeer georganiseerd man. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MyronPrps Geplaatst: 21 augustus 2014 Delen Geplaatst: 21 augustus 2014 zeer georganiseerd inderdaad.. weet niet waarom kan het ook niet uitleggen maar heb een beetje het gevoel dat het in theorie allemaal goed werkt maar de praktijk wat minder zal zijn tenminste zo komt die op mij over. ik weet niet of hij deze tassen ook echt test? maar dat gevoel geeft hij mij niet. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Stuudje Geplaatst: 21 augustus 2014 Delen Geplaatst: 21 augustus 2014 Als je zijn kanaal volgt, zie je dat hij er echt op uit trekt met zijn spullen, test dus. Soms alleen, soms met vrouw en kind. Ook een vriendin doet regelmatig mee,aan de filmpjes en de tests. Alleen niet heel vaak in de bossen, hij noemt zichzelf daarom ook Urban prepper. Hoewel ik laatst wel een filmpje zag waar hij een voorraadje spullen in het bos begraaft. Goede tips zaten daarin! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MyronPrps Geplaatst: 21 augustus 2014 Delen Geplaatst: 21 augustus 2014 Als je zijn kanaal volgt, zie je dat hij er echt op uit trekt met zijn spullen, test dus. Soms alleen, soms met vrouw en kind. Ook een vriendin doet regelmatig mee,aan de filmpjes en de tests. Alleen niet heel vaak in de bossen, hij noemt zichzelf daarom ook Urban prepper. Hoewel ik laatst wel een filmpje zag waar hij een voorraadje spullen in het bos begraaft. Goede tips zaten daarin! ik volg hem niet dus ik kan natuurlijk fout zitten maar ik zal eens wat meer filmpjes bekijken:) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
NightOwl Geplaatst: 21 augustus 2014 Delen Geplaatst: 21 augustus 2014 Ik volg hem al lang en hij maakt goede video's met vaak ook informative pdfjes, Enig minpuntje is dat het wel een heel erge pietje precies is. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lekker Geplaatst: 22 augustus 2014 Delen Geplaatst: 22 augustus 2014 GHB.... Ik blijf steeds aan iets anders denken Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lekker Geplaatst: 22 augustus 2014 Delen Geplaatst: 22 augustus 2014 Dat krijtje! Slim idee.. @7:57 Maar het mes vind ik dan weer niets, hol. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
GreenHood Geplaatst: 23 augustus 2014 Delen Geplaatst: 23 augustus 2014 Wie weet waar je zo'n fourway waterkey in Nederland kan kopen? En hoe heet zo'n ding in Nederland? (Engelse termen School Key & Sill Cockkey) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Stuudje Geplaatst: 23 augustus 2014 Delen Geplaatst: 23 augustus 2014 Enige sleutel die ik tot nu toe heb is de tapkraansleutel. Gekocht bij de Gamma, nog geen twee euro. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
knapzak Geplaatst: 23 augustus 2014 Delen Geplaatst: 23 augustus 2014 Andere mogelijkheid is een metalen bouwsleutel ,pas op buitenkranen maar ook op vortsvrij buitenkranen waar een "gewone"buitenkraansleutel niet op past . Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Raycoupe Geplaatst: 23 augustus 2014 Delen Geplaatst: 23 augustus 2014 Met m'n multitool (Leatherman Sidekick) krijg ik met het tangetje tot nu toe alle kraantjes bij bv. tankstation los en weer dicht. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
GreenHood Geplaatst: 23 augustus 2014 Delen Geplaatst: 23 augustus 2014 @knapzak, Thnx, door de term bouwsleutel heb ik ém bij nederlandse aanbieders gevonden onder de namen: knipex kruisdopsleutel schakelkastsleutel Gaat me rond de 13,- euro kosten, en dat is duur vergeleken met de 6 dollar in het buitenland. Maar goedkoper dan de bouwsleutel variant volgens mij. En natuurlijk iets kleiner. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
CrossbowClan Geplaatst: 26 augustus 2014 Delen Geplaatst: 26 augustus 2014 Dat krijtje! Slim idee.. @7:57 Maar het mes vind ik dan weer niets, hol. Wij hebben wasco-krijt in drie kleuren in onze bob... beter dan gewoon (kalk)krijt want waterproof. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ron Doe Geplaatst: 26 augustus 2014 Delen Geplaatst: 26 augustus 2014 Er bestaat ook nog zoiets als 'Duits' krijt...wanneer je daarmee ergens een streep op zet krijg je die er niet zomaar af. Mijn vloerdelen in mijn BOL waren daarme gemerkt op de plekken waar de delen werdn afgekort. Ze moesten er afgeschuurd worden met de schuurmachine... Het lijkt op een soort wasco en ze verkopen het in elk geval bij de betere bouwzaak en misschien ook wel bij de gewone bouwmarkt. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.