Mr. Gold Geplaatst: 15 juni 2014 Delen Geplaatst: 15 juni 2014 Beste mensen, Wie zouden we blij kunnen maken met dit boek en daarover een uitgebreide review willen schrijven. We gaan dit boek ook opnemen in de prepshop. Specificaties boek: Aantal pagina's: 168 paperback meer dan 100 beproefde recepten met veel foto's gewicht: 600 gram Hoogte: 210 mm Breedte: 180 mm ISBN-NUMMER : 9789082235401 EAN : 9789082235401 Uitgever: WECKENonline G.C.V. (BE) website: http://www.WECKENonline.com email: info@WECKENonline.com Het boek past perfect in meerdere segmenten Biologisch, duurzaam, gezond, moestuinbezitters, vegetarisch, diabetici, backpackers, glutenvrij, afvallen, preppen, raw food, superfoods en besparen op gezinsuitgaven. Voor meer informatie kan je ook de website: http://www.weckenonline.eu bezoeken. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Heksenboot Geplaatst: 15 juni 2014 Delen Geplaatst: 15 juni 2014 @Raycoupe ? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MyronPrps Geplaatst: 15 juni 2014 Delen Geplaatst: 15 juni 2014 weet niet of ik mij hiervoor aan kan melden maar dit lijkt mij erg leuk om te doen:) ik heb geen speciale apparaten dus ik weet niet of dit een vereiste is? maar het lijkt mij erg leuk om te doen:) mvg, MP Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Heksenboot Geplaatst: 15 juni 2014 Delen Geplaatst: 15 juni 2014 weet niet of ik mij hiervoor aan kan melden maar dit lijkt mij erg leuk om te doen:) ik heb geen speciale apparaten dus ik weet niet of dit een vereiste is? maar het lijkt mij erg leuk om te doen:) mvg, MP Het is een handleiding voor een voedseldroger. Ik heb er nog een staan, die je mag hebben (tegen verzendkosten). Een electrische. @Mr. Gold , MP wil graag aan de slag met het boek. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MyronPrps Geplaatst: 15 juni 2014 Delen Geplaatst: 15 juni 2014 Het is een handleiding voor een voedseldroger. Ik heb er nog een staan, die je mag hebben (tegen verzendkosten). Een electrische. @Mr. Gold , MP wil graag aan de slag met het boek. wat zijn de verzendkosten van zo'n heksenboot voedseldroger? haha Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Heksenboot Geplaatst: 15 juni 2014 Delen Geplaatst: 15 juni 2014 wat zijn de verzendkosten van zo'n heksenboot voedseldroger? haha €6,75 Verder via pm? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Raycoupe Geplaatst: 15 juni 2014 Delen Geplaatst: 15 juni 2014 @Raycoupe ? Met drogen ga ik niet aan de slag, voor mij niet de meest geschikte methode voor wat ik wil. Afhankelijk van de opbrengst van de moestuin ga ik wel wecken eind dit jaar. Bedankt voor de voordracht! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
FincaInSpanje Geplaatst: 15 juni 2014 Delen Geplaatst: 15 juni 2014 Ik denk aan @lewieke. Die is al ver in het "onafhankelijk" leven proces. Ook heeft hij heel duidelijke commentaren. Zie ook zijn diverse topics. Eventueel met de droger van @Heksenboot. Zie zijn draadjes beginnend met Werken aan: http://preppers.nl/forum/search.php?searchid=2152248 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Heksenboot Geplaatst: 15 juni 2014 Delen Geplaatst: 15 juni 2014 Ik denk aan @lewieke. Die is al ver in het "onafhankelijk" leven proces. Ook heeft hij heel duidelijke commentaren. Zie ook zijn diverse topics. Eventueel met de droger van @Heksenboot. Zie zijn draadjes beginnend met Werken aan: http://preppers.nl/forum/search.php?searchid=2152248 De keuze wie de review doet, is aan Mr. Gold. Mijn droger gaat naar MP. Een beginnende prepper, die juist hiervan kan leren en zelf niet zo gauw zoiets kan aanschaffen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
lewieke Geplaatst: 15 juni 2014 Delen Geplaatst: 15 juni 2014 Het lijkt me niet kies als ik mezelf voorstel als kandidaat. Toch bedankt dat je aan mij denkt @fincalnSpanje De productie van mijn tuintje is nog te klein om zelfvoorzienend te zijn. Maar we werken er aan ... :-) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Stuudje Geplaatst: 15 juni 2014 Delen Geplaatst: 15 juni 2014 Ik zou wel blij worden met dat boek 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
cavedude Geplaatst: 15 juni 2014 Delen Geplaatst: 15 juni 2014 ik wil dit boek graag reviewen. sinds een half jaar hebben wij de excalibur droogoven en zijn lekker aan het experiment. boek met ideeen is altijd nuttig. daarnaast beheer ik een faceboek groep over voedsel drogen. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tanfana Geplaatst: 16 juni 2014 Delen Geplaatst: 16 juni 2014 Als ik een droger had zou ik wel een review willen schrijven. Maar nu gun ik het een ander. Maar als ik de plaatjes van het boek zie loopt het water me al in de mond. Ik stel daarom voor dat de reviewer wat te proeven mee neemt naar de sc Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MyronPrps Geplaatst: 16 juni 2014 Delen Geplaatst: 16 juni 2014 Als ik een droger had zou ik wel een review willen schrijven. Maar nu gun ik het een ander. Maar als ik de plaatjes van het boek zie loopt het water me al in de mond. Ik stel daarom voor dat de reviewer wat te proeven mee neemt naar de sc De droger van @Heksenboot komt bij mij binnenkort aan dus daarvan neem ik sowieso wat homegrown and dried hapjes mee boek of geen boek:) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tanfana Geplaatst: 16 juni 2014 Delen Geplaatst: 16 juni 2014 + 1 kudo voor @MyronPrps Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Heksenboot Geplaatst: 16 juni 2014 Delen Geplaatst: 16 juni 2014 De droger van @Heksenboot komt bij mij binnenkort aan dus daarvan neem ik sowieso wat homegrown and dried hapjes mee boek of geen boek:) Hij is onderweg. Ben nu al benieuwd naar je hapjes. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mr. Gold Geplaatst: 18 juni 2014 Auteur Delen Geplaatst: 18 juni 2014 ik wil dit boek graag reviewen. sinds een half jaar hebben wij de excalibur droogoven en zijn lekker aan het experiment. boek met ideeen is altijd nuttig. daarnaast beheer ik een faceboek groep over voedsel drogen. Lijkt mij een uitstekende kandidaat om dit boek te reviewen en te testen met de droogoven :-) Zou je mij een privé berichtje willen sturen met je gegevens dan maken we het meteen in orde voor je. Bedankt, ben erg benieuwd ernaar. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
cavedude Geplaatst: 18 juni 2014 Delen Geplaatst: 18 juni 2014 pm is onderweg....Bedankt voor de kans Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
jan1 Geplaatst: 18 juni 2014 Delen Geplaatst: 18 juni 2014 @cavedude Ik ben benieuwd naar je review. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Heksenboot Geplaatst: 18 juni 2014 Delen Geplaatst: 18 juni 2014 pm is onderweg....Bedankt voor de kans Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk Gefeliciteerd en reviewze! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
cavedude Geplaatst: 18 juni 2014 Delen Geplaatst: 18 juni 2014 ga natuurlijk ook de recepten ff testen Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
cavedude Geplaatst: 24 juni 2014 Delen Geplaatst: 24 juni 2014 als het goed is wordt het pakket vandaag bezorgd Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.