konijn Geplaatst: 11 juli 2014 Delen Geplaatst: 11 juli 2014 geweldig ding @Geert, mooi karretje. wat ga je er allemaal inbouwen? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wodan Geplaatst: 11 juli 2014 Delen Geplaatst: 11 juli 2014 Voor mijn BOT ben ik nog op zoek naar een disselbak . Om 2 gas flesjes in kwijt te kunnen . Van een oude caravan of zo .  Geert Beetje duur: http://www.kapaza.be/nl/kampeeraccessoires/disselbak-84098095.htm Anders zelf maken... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Flos Geplaatst: 11 juli 2014 Auteur Delen Geplaatst: 11 juli 2014 Beetje duur: http://www.kapaza.be/nl/kampeeraccessoires/disselbak-84098095.htm Anders zelf maken...  Het is de helft van de nieuw prijs . Maar vind het nog te duur .  Geert Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Flos Geplaatst: 11 juli 2014 Auteur Delen Geplaatst: 11 juli 2014 Is een werfkoffer geen optie ? : http://www.claerbout.be/nl/werfkoffers-18458.htm  Als de gas flessen er in kunnen zou het mogelijk zijn .  Geert Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Flos Geplaatst: 11 juli 2014 Auteur Delen Geplaatst: 11 juli 2014 geweldig ding @Geert, mooi karretje. wat ga je er allemaal inbouwen? Â Je mag niet vergeten het is een BOT geen kampeer trailer . Er wordt dus weinig in gebouwd maar veel in ge plaatst . Â Geert Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
FincaInSpanje Geplaatst: 12 juli 2014 Delen Geplaatst: 12 juli 2014 Op MP in Holland staat er wel het één en ander:  Van betonplex 40€. http://www.marktplaats.nl/a/auto-diversen/onderdelen-aanhangwagens/m826808347-disselbak.html?c=8c285449651fa109c354bbabe740c1b&previousPage=lr Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Flos Geplaatst: 12 juli 2014 Auteur Delen Geplaatst: 12 juli 2014 Ben nog steeds druk bezig aan de BOT . Gisteren en deze morgen de opbouw 4 cm verhoogt ten opzichte van de as . Om dat er volgens mij te weinig speling zat tussen de banden en de spatborden een hele karwei . Ook een nieuwe dissel gemaakt 20 cm langer . Met een ander neuswiel en een andere klep waar een slot in kan . Kan effen een foto's plaatsen maar dat komt later . Â Geert Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Flos Geplaatst: 15 juli 2014 Auteur Delen Geplaatst: 15 juli 2014 Vanmorgen een dissel bak op de kopgetikt . Een van een oude caravan er is nog wat ombouw werk aan maar het komt goed . Denk ik . Â Geert Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Flos Geplaatst: 2 augustus 2014 Auteur Delen Geplaatst: 2 augustus 2014 Vandaag de laatse hand gelegd aan mijn BOT . Dat was iets simpels namelijk mijn nummerplaat op schoeven . Verder is de dissel bak gemonteerd . Met twee gasflessen er in . Uit de disselbak steekt een snelkoppeling om een twee pit gas stel aan te sluiten . Verder heb ik er een 50 liter watertank onder gemonteerd . Met een pomp in . Ook een kraantje als je de kraan open draait slaat de pomp aan . Het verschil van lading met mijn vorige is niet groot . Mijn hand broodsnijmachine is er uitgehaald . Ik kan ook brood snijden met een mes . Er zitten nu 2 duchovens in een kleine en een grote . Mijn tent palen liggen op het dak van de bus . Ook heb ik een stalen jerrycan met een heel aparte waterkraan op daar heb ik vandaag de onluchting van gerepareerd . Maandag of dinsdag ga ik mijn BOT wegen ik hoop onder de 750kg te blijven anders moet ik er wat spullen uithalen . Kan nog steeds geen foto's plaatsen maar hij zal te bewonderen zijn op SC Vlaanderen . Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
dreezy Geplaatst: 2 augustus 2014 Delen Geplaatst: 2 augustus 2014 Bem benoeuwd. Heb je ook foto's? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Stuudje Geplaatst: 2 augustus 2014 Delen Geplaatst: 2 augustus 2014 Bem benoeuwd. Heb je ook foto's? Â Geerts laatste zin is... Kan nog steeds geen foto's plaatsen maar hij zal te bewonderen zijn op SC Vlaanderen . Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Flos Geplaatst: 3 augustus 2014 Auteur Delen Geplaatst: 3 augustus 2014 Dit zijn een paar foto's in gesloten toestand . Klaar om te vertrekken . Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Flos Geplaatst: 3 augustus 2014 Auteur Delen Geplaatst: 3 augustus 2014 Foto's van de opstelling . Welleswaar zonder mijn tent(je) bbq en tafels . foto van de achter kant om een beetje een idee te hebben van de inhoud . Nu ik een opstelling heb gedaan komen de eerste kinderziektes naar boven . Ik heb een lek in de waterleiding waardoor de leiding leeg loopt en het betrekkelijk lang duurt eer ik water heb . Ook staat het tussen contact van de water pomp op een verkeerde plaats die is nu al gebroken . 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wiskers Geplaatst: 3 augustus 2014 Delen Geplaatst: 3 augustus 2014 Gaaf hoor! En goed dat de puntjes er nu uit komen. . Erg mooi gedaan, complimenten! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Stuudje Geplaatst: 3 augustus 2014 Delen Geplaatst: 3 augustus 2014 Super...wel balen dat je nu al moet repareren, maar ja beter nu dan in de SHTF. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
FKAGB Geplaatst: 3 augustus 2014 Delen Geplaatst: 3 augustus 2014 Dat ziet er erg mooi uit. Bot 3.0. Kijk er naar uit hem in het echt te bewonderen! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 3 augustus 2014 Delen Geplaatst: 3 augustus 2014 Ziet er goed uit. Al getest op alleerlei wegen ivm stabiliteit ? Persoonlijk zou ik geen kraan open en bloot aan de zijkant plaatsen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Heksenboot Geplaatst: 3 augustus 2014 Delen Geplaatst: 3 augustus 2014 De sjiekheid zelve @Geert, een genot voor het oog. Man, jij kan er wat van. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Raycoupe Geplaatst: 3 augustus 2014 Delen Geplaatst: 3 augustus 2014 Mooi man, echt een verbetering t.o.v. je vorige BOT. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lindaja Geplaatst: 3 augustus 2014 Delen Geplaatst: 3 augustus 2014 Ik dacht dat je er ook een bed in wilde bouwen ? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Flos Geplaatst: 3 augustus 2014 Auteur Delen Geplaatst: 3 augustus 2014 Ik dacht dat je er ook een bed in wilde bouwen ? Â Dat was nooit de bedoeling mijn bell tent zit in de BOT en als ik alleen ben op doorreis kan ik nog altijd in mijn bus slapen bij slecht weer . Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Castaway Geplaatst: 3 augustus 2014 Delen Geplaatst: 3 augustus 2014 Supermooi geworden @Geert. Dat je er maar evenveel plezier mee mag hebben als met je vorige BOT. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
FincaInSpanje Geplaatst: 3 augustus 2014 Delen Geplaatst: 3 augustus 2014 Mooie BOT @Geert, voor 175€ neem ik hem graag van je over. Dan hoef je me niet eens tegemoed te rijden. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Flos Geplaatst: 3 augustus 2014 Auteur Delen Geplaatst: 3 augustus 2014 Mooie BOT @Geert, voor 175€ neem ik hem graag van je over. Dan hoef je me niet eens tegemoed te rijden.  Er mag een 0 na dat bedrag en dan nog gaat hij niet weg . @FincaInSpanje Dan je wel @Castaway jij was een van de eerste die de vorige heeft gezien ik hoop dat je er bij bent bij de eerste gebruikers van mijn nieuwe . Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Rataplan Geplaatst: 3 augustus 2014 Delen Geplaatst: 3 augustus 2014 Dit zijn een paar foto's in gesloten toestand . Klaar om te vertrekken . Â @Geert, ik heb je oude bot nooit gezien, maar dit is een pracht exemplaar. En als ex-hovenier wil ik wel aan je vragen of je de kar voortaan gewoon op de oprit wil zetten i.p.v. op dat keurig verzorgde gazon:p:D Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.