Ga naar inhoud
GENEGEERD

Beveiligen en verdedigen van je buurt


Junbi

Aanbevolen berichten

Dat klopt misschien. Maar als je toch thuis blijft kan je beter vrienden dan vijanden hebben. Daarbij kan je ook gezamelijk de supermarkt (of de page fabriek) plunderen. Georganiseerd gaat dat beter dan alleen.

Daarbij kan je ook een keer een project starten voor noodpaketten of gemeenschappelijke groenten tuintjes.

Geen rare projecten en een mooi begin om de mensen bewust of onbewust bekend te maken met verschillende aspecten

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
Ja, maar bij een shtf ga je opvallen als je als enige nog toiletpapier hebt in je buurtproject. Dan zeggen je buren, er klopt iets niet aan die vent, want hij stinkt niet.

 

Tijd dat iemand een spuitbusje met poeplucht (Crap in a can?) uitvind voor preppers. Camouflage :p

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daarbij kan je ook een keer een project starten voor noodpaketten of gemeenschappelijke groenten tuintjes.

Geen rare projecten en een mooi begin om de mensen bewust of onbewust bekend te maken met verschillende aspecten

Dit is een mooi moment om tuintjes te starten. Veel gemeentes stellen grond beschikbaar (deels omdat die grond onverkoopbaar is en ze deze niet af willen schrijven)

Leer de buurt kennen in een buurttuintje, leer samenwerken, leer zo op wie je wél kan vertrouwen. Die anderen,tja, verder geen woord aan vuilmaken, onbetrouwbare mensen zijn er altijd, maar die zich nu onbetrouwbaar opstellen die vertrouw je in een SHTF dus ook niet...handig om dat nu alvast te leren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor een long time event is het moeilijk te discuseren met de forum regels. -,-

Bv. in een langere shtf event kan je er van uitgaan dat agenten zich niet langer als agenten gedragen, dan heb je dus al met vuurwapens te maken, niet te vergeten de grote hoeveelheid jagers bij mij in de buurt en de grote hoeveelheid vuurwapens in de stad zonder vergunning.

Veel succes met de poep luchtjes en zelfverdediging cursussen :-p

 

(Nou die NL spelling checker werkt ook voor geen meter >.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Elke prepper barst toch van de blikken bruine bonen...stinklucht genoeg dus.

 

Haha, ik ben dan vast de enige prepper die nul blikken bruine bonen heeft. Die vieze dingen zijn niet te eten! Voor mij vooral (wat blikvoer betref) worteltjes, sprecieboontjes, zuurkool, bietjes, rode kool en verschillende soorten fruit. Bruine bonen horen bij chemische oorlogvoering en daar doe ik niet aan mee :p

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha, ik ben dan vast de enige prepper die nul blikken bruine bonen heeft. Die vieze dingen zijn niet te eten! Voor mij vooral (wat blikvoer betref) worteltjes, sprecieboontjes, zuurkool, bietjes, rode kool en verschillende soorten fruit. Bruine bonen horen bij chemische oorlogvoering en daar doe ik niet aan mee :p

 

Ik ben meer van de erwtensoep :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha, ik ben dan vast de enige prepper die nul blikken bruine bonen heeft. Die vieze dingen zijn niet te eten! Voor mij vooral (wat blikvoer betref) worteltjes, sprecieboontjes, zuurkool, bietjes, rode kool en verschillende soorten fruit. Bruine bonen horen bij chemische oorlogvoering en daar doe ik niet aan mee :p

 

nee hoor ik heb zelfs geen enkele soort boon

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha, ik ben dan vast de enige prepper die nul blikken bruine bonen heeft. Die vieze dingen zijn niet te eten! Voor mij vooral (wat blikvoer betref) worteltjes, sprecieboontjes, zuurkool, bietjes, rode kool en verschillende soorten fruit. Bruine bonen horen bij chemische oorlogvoering en daar doe ik niet aan mee :p

 

Ook ik prep geen bruine bonen .

 

Geert

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha, ik ben dan vast de enige prepper die nul blikken bruine bonen heeft. Die vieze dingen zijn niet te eten! Voor mij vooral (wat blikvoer betref) worteltjes, sprecieboontjes, zuurkool, bietjes, rode kool en verschillende soorten fruit. Bruine bonen horen bij chemische oorlogvoering en daar doe ik niet aan mee :p

 

Bruine bonen verteren slecht.;) Ik was een keer in Mexico waar ze ongeveer overal bonen in gooien. Mijn vader lust ze beslist niet en is die vakantie 5 kilo afgevallen.:cool:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben ook van mening dat bij een langdurige SHTF je moet maken dat je weg bent uit de steden en dorpen. Hoe je bepaalde zaken dan moet oplossen zijn inderdaad moeilijk bespreekbaar en voor ieders persoonlijk. Doe je dit alleen? of in groepsverband, etc..

 

Welkom op het forum, en gebruik voortaan eerst de zoekfunctie alvorens een bericht te maken waarover al ruimschoots gesproken is.

 

En dit forum opruimen? Dat bekend ook weggooien van kennis. Dit forum biedt alle mogelijkheden om alle kennis netjes en geordend aan te bieden middels een WIKI platform. Dat geen hond daar gebruik van maakt valt ons niet te verwijten, enkel jezelf!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben ook van mening dat bij een langdurige SHTF je moet maken dat je weg bent uit de steden en dorpen. Hoe je bepaalde zaken dan moet oplossen zijn inderdaad moeilijk bespreekbaar en voor ieders persoonlijk. Doe je dit alleen? of in groepsverband, etc..

 

Welkom op het forum, en gebruik voortaan eerst de zoekfunctie alvorens een bericht te maken waarover al ruimschoots gesproken is.

 

En dit forum opruimen? Dat bekend ook weggooien van kennis. Dit forum biedt alle mogelijkheden om alle kennis netjes en geordend aan te bieden middels een WIKI platform. Dat geen hond daar gebruik van maakt valt ons niet te verwijten, enkel jezelf!

 

Da's deze toch? Ik zal 'ns kijken wat er al is, als ik dingen kan toevoegen wil ik zo af toe als ik me verveel wel ff een uurtje copy-pasten of typen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...