Greener Geplaatst: 25 maart 2014 Delen Geplaatst: 25 maart 2014 Hete pepers, puur omdat je zo weinig nodig hebt en dus weer gewicht kan besparen. Op de foto een klein gedeelte, de rest staat al in de kas op de tuin: Greener 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
GuywithAplan Geplaatst: 25 maart 2014 Delen Geplaatst: 25 maart 2014 Ziet er goed uit al hoor lijken sterke plantjes te zijn. Gaat niks boven huisgemaakte sambal Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Greener Geplaatst: 25 maart 2014 Auteur Delen Geplaatst: 25 maart 2014 Klopt alleen van de Bhut en de Moruga is met geen mogelijkheid sambal te maken. Kan wel, alleen zal je niet in dank worden afgenomen. Habanero's zijn suikerklontjes in vergelijking met die cultivars haha. Greener Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Peerke Geplaatst: 25 maart 2014 Delen Geplaatst: 25 maart 2014 Greener, Daar zitten een aantal teringhete pepers bij. Nu ben ik zelf ook niet al te flauw, maar Madam Jeanette vind ik al pikant genoeg. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Heksenboot Geplaatst: 25 maart 2014 Delen Geplaatst: 25 maart 2014 Hot Stuff! http://www.youtube.com/results?search_query=rolling%20stones%20hot%20stuf f&sm=1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Greener Geplaatst: 25 maart 2014 Auteur Delen Geplaatst: 25 maart 2014 Greener, Daar zitten een aantal teringhete pepers bij. Nu ben ik zelf ook niet al te flauw, maar Madam Jeanette vind ik al pikant genoeg. Klopt, neem eens een Madamme in gedachte en vermenigvuldig die hitte een paar honderd keer Greener Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
houthe Geplaatst: 25 maart 2014 Delen Geplaatst: 25 maart 2014 Ik las even 'hete preppers' Ik ben zelf, zoals mijn vriendin af en toe zegt, een blanda peper salami uit de supermarkt is al heet genoeg voor mij. Mijn dochtertje eet rustig een zakje wasabi snacks op als ze de kans krijgt. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Peerke Geplaatst: 25 maart 2014 Delen Geplaatst: 25 maart 2014 Klopt, neem eens een Madamme in gedachte en vermenigvuldig die hitte een paar honderd keer Greener Pff. Mij veel te heet voor consumptie. Misschien leuk om er home-made pepperspray van te maken ... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
CMFC1988 Geplaatst: 25 maart 2014 Delen Geplaatst: 25 maart 2014 Lekker hoor lusten tot 2 jaar geleden geen rode pepers, toen toch maar eens een keer geprobeerd en meteen verkocht. Nu gaat er gerust anderhalf potje door me rijst heen, en vind ik ook niet erg pittig meer Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Flos Geplaatst: 25 maart 2014 Delen Geplaatst: 25 maart 2014 @Greener kweek je dat onder glas of in de buiten lucht ? Geert Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Greener Geplaatst: 25 maart 2014 Auteur Delen Geplaatst: 25 maart 2014 @Greener kweek je dat onder glas of in de buiten lucht ? Geert Zowel in een kas als buiten in de volle grond. Bij een normale zomer maakt het qua opbrengst weinig uit. Greener Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Wild Rover Geplaatst: 25 maart 2014 Delen Geplaatst: 25 maart 2014 @Greener, zou je van die extreem hete bijvoorbeeld ook p®epperspray kunnen maken? Nou weet ik niet precies hoe je het dan verder gebruiksklaar zou kunnen krijgen maar wellicht niet eens zo'n gek idee. Gr,Wr 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
phaelin Geplaatst: 25 maart 2014 Delen Geplaatst: 25 maart 2014 Hier in: http://www.moestuin.nl/plantenspuit-met-pomp-liter-p-2827.html Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
GuywithAplan Geplaatst: 25 maart 2014 Delen Geplaatst: 25 maart 2014 @phaelin kan ook in een ouderwetse supersoaker Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
jennifer Geplaatst: 25 maart 2014 Delen Geplaatst: 25 maart 2014 @Greener, zou je van die extreem hete bijvoorbeeld ook p®epperspray kunnen maken? Nou weet ik niet precies hoe je het dan verder gebruiksklaar zou kunnen krijgen maar wellicht niet eens zo'n gek idee. Gr,Wr Cool idee http://www.thesurvivalistblog.net/how-to-make-your-own-pepper-spray/ 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Greener Geplaatst: 25 maart 2014 Auteur Delen Geplaatst: 25 maart 2014 @Greener, zou je van die extreem hete bijvoorbeeld ook p®epperspray kunnen maken? Nou weet ik niet precies hoe je het dan verder gebruiksklaar zou kunnen krijgen maar wellicht niet eens zo'n gek idee. Gr,Wr Het antwoord hierop is nee. Op dit forum praten wij niet over verboden wapens. Greener 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kans Geplaatst: 25 maart 2014 Delen Geplaatst: 25 maart 2014 Dat valt even tegen, ik hoopte te lezen "hete preppers" en ik hoopte iets te lezen over "hete prepsters" Maar goed iets met freudiaans en zo... K a n s Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Stuudje Geplaatst: 25 maart 2014 Delen Geplaatst: 25 maart 2014 ik hoopte iets te lezen over "hete prepsters" Bedoel je zoiets? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kets_One Geplaatst: 25 maart 2014 Delen Geplaatst: 25 maart 2014 Hete pepers, puur omdat je zo weinig nodig hebt en dus weer gewicht kan besparen. Op de foto een klein gedeelte, de rest staat al in de kas op de tuin: Greener Verkoop je ook plantjes? Ik ben erg geïnteresseerd om er een paar van je over te nemen Kets Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Greener Geplaatst: 25 maart 2014 Auteur Delen Geplaatst: 25 maart 2014 Verkoop je ook plantjes? Ik ben erg geïnteresseerd om er een paar van je over te nemen Kets Nee helaas, Alle planten die ik extra had zijn reeds vergeven. Sorry Greener Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Wild Rover Geplaatst: 26 maart 2014 Delen Geplaatst: 26 maart 2014 Het antwoord hierop is nee. Op dit forum praten wij niet over verboden wapens. Greener Uiteraard voor op mijn steenover pizza... http://www.amazon.com/Oro-Olivo-Extra-Virgin-Pepper/dp/B000K8H4BA WR Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
samurai Geplaatst: 26 maart 2014 Delen Geplaatst: 26 maart 2014 Had ook wel eens het idee gehad dit te kweken, maar wat moet je ermee behalve als wapen.. Voor de geinteresseerden, om pepers te vergelijken gebruikt men de scoville schaal, zie http://en.wikipedia.org/wiki/Scoville_scale De Bhut Jolokia van Greener is een bekende met 2.2 miljoen tov de welb. Houdt er wel rekening mee dat dit eigenlijk dodelijke wapens zijn hey.. Je kan er letterlijk aan doodgaan, vooral leuk als je de verpakking leest. Dit te eten geven aan iemand kan een moordwapen zijn. Plukken met handschoenen aan en buiten bereik van kinderen houden en jezelf. Er is een peper die de heetste is met 2.3 miljoen scoville, maar weet niet meer welke naam. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
jennifer Geplaatst: 26 maart 2014 Delen Geplaatst: 26 maart 2014 Het antwoord hierop is nee. Op dit forum praten wij niet over verboden wapens. Greener Oh jeetje, pepperspray is hier in NL verboden? Sorry voor de link! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Greener Geplaatst: 27 maart 2014 Auteur Delen Geplaatst: 27 maart 2014 Had ook wel eens het idee gehad dit te kweken, maar wat moet je ermee behalve als wapen.. Voor de geinteresseerden, om pepers te vergelijken gebruikt men de scoville schaal, zie http://en.wikipedia.org/wiki/Scoville_scale De Bhut Jolokia van Greener is een bekende met 2.2 miljoen tov de welb. Houdt er wel rekening mee dat dit eigenlijk dodelijke wapens zijn hey.. Je kan er letterlijk aan doodgaan, vooral leuk als je de verpakking leest. Dit te eten geven aan iemand kan een moordwapen zijn. Plukken met handschoenen aan en buiten bereik van kinderen houden en jezelf. Er is een peper die de heetste is met 2.3 miljoen scoville, maar weet niet meer welke naam. Je kan het dus volgens jou alleen als dodelijk wapen gebruiken... (Ik mis een bron) Okay, moet ik hier serieus op in gaan? Laat ik het er maar op houden dat ik ze gewoon in hele kleine hoeveelheden in mijn voedsel verwerk. Greener Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
GuywithAplan Geplaatst: 27 maart 2014 Delen Geplaatst: 27 maart 2014 @Greener met peper is het toch ook zo hoe meer zon ze krijgen des te heter ze worden, Ik heb toe alleen spaanse peper en madam jeanette's verbouwd en die madams vielen best mee stuk minder scherp dan dat ik van ze gewend was. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.