Nickx Geplaatst: 8 april 2014 Delen Geplaatst: 8 april 2014 Gefeliciteerd.... stuur maar even je gegevens via PB waar je de zaden naar toe wil hebben dan gaan ze morgen op de post! Nog 1 te gaan..... wie o wie? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 8 april 2014 Delen Geplaatst: 8 april 2014 Gefeliciteerd.... stuur maar even je gegevens via PB waar je de zaden naar toe wil hebben dan gaan ze morgen op de post! Nog 1 te gaan..... wie o wie? Bedankt!! PM verzonden. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
jan1 Geplaatst: 8 april 2014 Delen Geplaatst: 8 april 2014 Gefeliciteerd.... stuur maar even je gegevens via PB waar je de zaden naar toe wil hebben dan gaan ze morgen op de post! Nog 1 te gaan..... wie o wie? Ik heb wel interesse Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Nickx Geplaatst: 8 april 2014 Delen Geplaatst: 8 april 2014 @jan1 hartstikke mooi....dan zijn de zaden nu op... stuur je gegevens maar even per PB dan kan ik ze morgen op de post gooien. @Greener de zaden zijn bij deze vergeven.... bedankt voor deze ontzettende leuk "karma" nu hopelijk een vruchtbare oogst met een smakelijk eind resultaat. Nickx Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
jan1 Geplaatst: 8 april 2014 Delen Geplaatst: 8 april 2014 @jan1 hartstikke mooi....dan zijn de zaden nu op... stuur je gegevens maar even per PB dan kan ik ze morgen op de post gooien. @Greener de zaden zijn bij deze vergeven.... bedankt voor deze ontzettende leuk "karma" nu hopelijk een vruchtbare oogst met een smakelijk eind resultaat. Nickx Bedankt, Ik heb je mijn adres per PM gestuurd. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Simurgh Geplaatst: 10 april 2014 Delen Geplaatst: 10 april 2014 Joepie ze zijn binnen. Om de vaart er in te houden de eerste doe reageert...stuur ik het laatste zakje van mijn serie op! eenmaal, andermaal.... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mr. Gold Geplaatst: 10 april 2014 Delen Geplaatst: 10 april 2014 Joepie ze zijn binnen. Om de vaart er in te houden de eerste doe reageert...stuur ik het laatste zakje van mijn serie op! eenmaal, andermaal.... Kom maar door, zit helemaal in de tomaten en radijs dit jaar in mijn moestuin bakken :-) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Simurgh Geplaatst: 10 april 2014 Delen Geplaatst: 10 april 2014 Verkocht!!!! Aan die jonge man vanuit het niets met de gouden gloed! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
culza Geplaatst: 10 april 2014 Delen Geplaatst: 10 april 2014 Zou mooi zijn als er een goudgele variant tussen zit Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
houthe Geplaatst: 10 april 2014 Delen Geplaatst: 10 april 2014 Ik zit nog steeds ongeduldig te wachten op de zaadjes, zouden zaterdag verstuurd zijn maar tot op heden helaas nog niks gehad hoop eigenlijk dat ze vandaag komen, of anders morgen toch echt, wil ze graag dit weekend de grond in stoppen. Geen idee ook hoeveel zakjes er nog in zitten voor de volgende tomatenliefhebbers. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
houthe Geplaatst: 10 april 2014 Delen Geplaatst: 10 april 2014 Oke de zaadjes zijn binnen Er zitten nog 2 pakketjes in voor de liefhebbers, aangezien de tijd begint te dringen zal ik beide versturen zodat ook hier de zaden op zijn. De eerste 2 die zaden willen mogen vanaf NU dit aangeven, de eerste 2 krijgen de laatste zaden. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Yoyo Geplaatst: 10 april 2014 Delen Geplaatst: 10 april 2014 Heel graag @houthe ! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 10 april 2014 Delen Geplaatst: 10 april 2014 @Nickx De zaden vandaag ontvangen, bedankt!!! Uiteraard wil ik ook @Greener bedanken voor deze mooie actie, ga ze morgen meteen in de grond stoppen. Dat wordt smullen dit jaar!! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
houthe Geplaatst: 10 april 2014 Delen Geplaatst: 10 april 2014 BUMP nog 1 zakje zaadjes te gaan. @Yoyo als je je adres in een pm wil doen dan gaan ze morgen op de post. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ulco Geplaatst: 11 april 2014 Delen Geplaatst: 11 april 2014 Als er nog een zakje zaad over is, GRAAG! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
houthe Geplaatst: 11 april 2014 Delen Geplaatst: 11 april 2014 En weer 2 gelukkigen, de zaadjes gaan vandaag op de post en hiermee zijn ook mijn zaadjes op. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Flos Geplaatst: 11 april 2014 Delen Geplaatst: 11 april 2014 Het is mij nu niet helemaal duidelijk wie allemaal zaadjes heeft ontvangen . Er waren 16 pakketjes en ik tel 17 namen . Ook krijgt Piroska nog een extra pakketje . Maakt 18 . Waar zit mijn fout . De namen . Lion . Geert . Tanfana . Stuudje . Venpain . tijgertje19 . sunnysuzanna . culza . Simurgh . houthe . Communicator . Nickx . phtus . jan1 . Mr. Gold . Yoyo . Ulco . Geert Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
jan1 Geplaatst: 11 april 2014 Delen Geplaatst: 11 april 2014 Ik heb het vandaag ontvangen . Bedankt Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
houthe Geplaatst: 11 april 2014 Delen Geplaatst: 11 april 2014 @Yoyo en @Ulco de zaadjes zijn gepost, met een beetje geluk zijn ze morgen binnen. @Geert in elk geval ik, Yoyo en Ulco hebben zaden nu, voor de rest ben ik ook het overzicht een beetje kwijt Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ulco Geplaatst: 11 april 2014 Delen Geplaatst: 11 april 2014 @houthe en vooral @Greener hartstikke bedankt voor dit leuke initiatief. Ik zal zeker wat foto's maken van de groei, bloei en oogst. Natuurlijk ook zaden winnen voor volgend jaar. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lion Geplaatst: 11 april 2014 Delen Geplaatst: 11 april 2014 Het is mij nu niet helemaal duidelijk wie allemaal zaadjes heeft ontvangen . Er waren 16 pakketjes en ik tel 17 namen . Ook krijgt Piroska nog een extra pakketje . Maakt 18 . Waar zit mijn fout . De namen . Lion . Geert . Tanfana . Stuudje . Venpain . tijgertje19 . sunnysuzanna . culza . Simurgh . houthe . Communicator . Nickx . phtus . jan1 . Mr. Gold . Yoyo . Ulco . Geert Lion, Geert, Tanfana, Stuudje, Vempain, Tijgertje19, Sunnysuzanna,, Culza, Simurgh, houthe,, Nickx, Phtvs, Jan1, Mr.Gold, Yoyo, Ulco Hoi Geert, 16 zakjes en 16 namen. Piroska krijgt van Greener een ander pakket, die kan je niet mee rekenen. Jij hebt Communicator er tussen staan, heeft hij wel iets gekregen? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lion Geplaatst: 11 april 2014 Delen Geplaatst: 11 april 2014 @Greener hartstikke bedankt voor dit leuke initiatief en voor de moeite, ik ben er heel erg blij mee. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Stuudje Geplaatst: 11 april 2014 Delen Geplaatst: 11 april 2014 ik heb gisteren een zak zaad mogen ontvangen ... netjes in een envelopje natuurlijk!Zo te lezen heeft hij wat ontvangen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lion Geplaatst: 11 april 2014 Delen Geplaatst: 11 april 2014 Zo te lezen heeft hij wat ontvangen. ja inderdaad, zag ik net ook, vreemd ? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Flos Geplaatst: 11 april 2014 Delen Geplaatst: 11 april 2014 Zo te lezen heeft hij wat ontvangen. Het is raar 17 namen zonder Piroska en maar 16 zakjes . Ook ik ben er blij mee . Ik heb al een paar plantjes van 1cm groot . Bedankt @Greener . Geert Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.