Vempain Geplaatst: 21 januari 2014 Delen Geplaatst: 21 januari 2014 Je bent goed bezig @Heksenboot. Blijft altijd erg mooi om te zien. Vond al dat er veel reacties waren op je draadje en nu snap ik ook waarom 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Heksenboot Geplaatst: 21 januari 2014 Delen Geplaatst: 21 januari 2014 Opnieuw aan laten groeien na gebruik. [ATTACH=CONFIG]7808[/ATTACH] Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Heksenboot Geplaatst: 21 januari 2014 Delen Geplaatst: 21 januari 2014 Planten die goed bij elkaar passen en planten die schadelijke insecten weren. [ATTACH=CONFIG]7809[/ATTACH] Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Heksenboot Geplaatst: 21 januari 2014 Delen Geplaatst: 21 januari 2014 Bodemtest. Is de grond zuur of basisch? [ATTACH=CONFIG]7817[/ATTACH] Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Heksenboot Geplaatst: 21 januari 2014 Delen Geplaatst: 21 januari 2014 Bodemtest. Zandgrond, Kleigrond, of er tussen in. [ATTACH=CONFIG]7818[/ATTACH] Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Heksenboot Geplaatst: 21 januari 2014 Delen Geplaatst: 21 januari 2014 Schermen en groeistokken van wilg en bamboe. [ATTACH=CONFIG]7819[/ATTACH] Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Heksenboot Geplaatst: 21 januari 2014 Delen Geplaatst: 21 januari 2014 Schermen en groeistokken van wilg en bamboe 2. [ATTACH=CONFIG]7820[/ATTACH] Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Heksenboot Geplaatst: 21 januari 2014 Delen Geplaatst: 21 januari 2014 Walapini. Half ondergrondse kas. [ATTACH=CONFIG]7821[/ATTACH] Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Heksenboot Geplaatst: 21 januari 2014 Delen Geplaatst: 21 januari 2014 's Winters ook groenten. [ATTACH=CONFIG]7822[/ATTACH] Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Heksenboot Geplaatst: 21 januari 2014 Delen Geplaatst: 21 januari 2014 Een schuur maken ván je hout-opslag. [ATTACH=CONFIG]7823[/ATTACH] Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Molonneke Geplaatst: 21 januari 2014 Delen Geplaatst: 21 januari 2014 @Heksenboot, ik kan bijna geen enkele van de door jou geplaatste bijlages openen. Ben ik de enige of staan ze er niet goed op? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
calimero Geplaatst: 21 januari 2014 Delen Geplaatst: 21 januari 2014 @Heksenboot En nu nog even uitvoeren Op papier staat het allemaal zo mooi, in werkelijkheid pakt het meestal anders uit! Ik zou zeggen begin er aan en laat maar eens zien als je resultaat hebt bereikt ;-) bv Die mooie boomschijven als pad worden spekglad na verloop van tijd. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JamHard Geplaatst: 21 januari 2014 Delen Geplaatst: 21 januari 2014 WTF! Doet jij eens ff je database opensmijten:p:cool: Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Heksenboot Geplaatst: 21 januari 2014 Delen Geplaatst: 21 januari 2014 @Heksenboot, ik kan bijna geen enkele van de door jou geplaatste bijlages openen. Ben ik de enige of staan ze er niet goed op? Toen ik ze plaatste, waren het gewoon foto's. Weer opnieuw geplaatst. Beter nu? Anders moet een mod er even naar kijken. Ja, @calimero. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
hhpp Geplaatst: 21 januari 2014 Delen Geplaatst: 21 januari 2014 Bedankt voor dit complete naslagwerk! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Amazing Dree Geplaatst: 21 januari 2014 Delen Geplaatst: 21 januari 2014 Hee, bedankt voor alle plaatjes, geweldig. Dit voorjaar moet ik toch dingen veranderen in de tuin, en die hogere bakken lijken me super ! Al veel leuke dingen gezien hier Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Heksenboot Geplaatst: 21 januari 2014 Delen Geplaatst: 21 januari 2014 Graag gedaan @hhpp en @Amazing Dree. Voor mij ook handig, alles op een rij. En iedereen kan van dit soort plaatjes toevoegen. Naslagwerk en inspiratie. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Range Geplaatst: 21 januari 2014 Delen Geplaatst: 21 januari 2014 Goed bezig @Heksenboot! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Heksenboot Geplaatst: 22 januari 2014 Delen Geplaatst: 22 januari 2014 Thanx @Range. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dreutel Geplaatst: 22 januari 2014 Delen Geplaatst: 22 januari 2014 Een schuur maken ván je hout-opslag. [ATTACH=CONFIG]7823[/ATTACH] Het "brandhout" in de buitenmuur zal nooit lekker droog worden, maar je hebt wel een goed insectenhotel. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dreutel Geplaatst: 22 januari 2014 Delen Geplaatst: 22 januari 2014 Wel effe een lekkere dosis inspiratie! tnx @Heksenboot Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Heksenboot Geplaatst: 22 januari 2014 Delen Geplaatst: 22 januari 2014 Het "brandhout" in de buitenmuur zal nooit lekker droog worden, maar je hebt wel een goed insectenhotel. Nog wat extra overkapping nodig he? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dreutel Geplaatst: 22 januari 2014 Delen Geplaatst: 22 januari 2014 Nog wat extra overkapping nodig he? Ja, leuk bedacht, maar hier komen functie en gebruik in conflict. het ziet er leuk uit, maar zo werkt het niet. Al eeuwen lang maakt men muren met de zijkant van het hout, om vocht buiten te houden. En als je een insectenhotel wilt, moet je je wel afvragen of je het zo dicht bij je huis wilt hebben. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Heksenboot Geplaatst: 22 januari 2014 Delen Geplaatst: 22 januari 2014 Ja, leuk bedacht, maar hier komen functie en gebruik in conflict. het ziet er leuk uit, maar zo werkt het niet. Al eeuwen lang maakt men muren met de zijkant van het hout, om vocht buiten te houden. En als je een insectenhotel wilt, moet je je wel afvragen of je het zo dicht bij je huis wilt hebben. Ja, dat moet ik me inderdaad afvragen, want ik wil wel een of ander insectenhotel. Wat is te dicht bij huis? Wij hebben een rieten dak, daar zitten ook al heel wat insecten in. Wat ik van hout-opslag heb begrepen, is dat je het juist zo moet opslaan: http://www.gratisopenhaardhout.nl/het-belang-van-droog-hout/hoe-moet-je-hout-drogen-/de-juiste-opslag-voor-brandhout/ http://www.artstoves.com/nl/stookhoutenopslag.htm Klopt dit niet? Wat men "al eeuwen" doet, vind ik over het algemeen wat minder boeiend, als ik weer eens aan het innoveren ben. Hoe ik huizen moet bouwen, heb ik op de KABK geleerd, bij mijn studie Architectonische Vormgeving. Op deze manier heb je toch een leuk uitziend huisje, dacht ik zo. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
roelf Geplaatst: 22 januari 2014 Delen Geplaatst: 22 januari 2014 Zo dat is handig allemaal. Dankjewel Sent from my GT-N7100 using Tapatalk Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.