Lovetea Geplaatst: 6 januari 2014 Delen Geplaatst: 6 januari 2014 *sorry als het verkeerd staat ,wist zo snel niet weer ik hem moest plaatsen* Ik mag als verjaarskado een boek uitkiezen.Nu ben ik op Bol.com aan het kijken voor het SAS survivalboek maar er zijn twee versies maar welke moet ik nu hebben?? Want ik vindt het zo raar dat de oude versie bijna 35 euro kost en de nieuwe versie maar 27,50. het gaat om deze twee boeken: De nieuwe versie: http://www.bol.com/nl/p/het-sas-survival-handboek/1001004006526728/?bltg=itm_event%3dclick%26pg_nm%3dpdp%26slt_id%3dprd_reco%26slt_nm%3dproduct_recommendations%26slt_pos%3dC1%26slt_owner%3dccs%26itm_type%3dproduct%26itm_lp%3d0%26itm_id%3d1001004006526728%26itm_role%3din En de ''oude'' versie:http://www.bol.com/nl/p/het-grote-sas-survival-handboek/1001004008266589/?bltg=itm_event%3dclick%26pg_nm%3dpdp%26slt_id%3dprd_reco%26slt_nm%3dproduct_recommendations%26slt_pos%3dC1%26slt_owner%3dccs%26itm_type%3dproduct%26itm_lp%3d0%26itm_id%3d1001004008266589%26itm_role%3din Wie oh wie kan mij vertellen welke ik het beste kan bestellen:) P.S. als iemand anders ook andere tips hebben voor goede boeken,laat maar weten.Ruimte zat op de boekenplank haha Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dr.Prepper Geplaatst: 6 januari 2014 Delen Geplaatst: 6 januari 2014 Welke inmiddels erg lastig te krijgen is, maar m.i. de beste variant, is de Dwarsligger van het SAS survivalboek: http://www.dwarsligger.nl/boek/het-sas-survival-handboek/ Bij voldoende animo is Dwarsligger.nl misschien bereid een nieuwe druk uit te geven ... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Heksenboot Geplaatst: 6 januari 2014 Delen Geplaatst: 6 januari 2014 Kijk naar de maten @Lovetea. Die verschillen. Er moet ook nog een kleine bestaan, die in je hand past. @Gamble? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Stuudje Geplaatst: 6 januari 2014 Delen Geplaatst: 6 januari 2014 Het dure boek is duurder want het is groter en zwaarder. Geen idee of de inhoud hetzelfde is. Vraag je op je verjaardag ook kadobonnen?Die kan je tegenwoordig ook inleveren bij Bol.Com maar bv ook bij Bever. Enne, hoe oud ga je worden? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Stuudje Geplaatst: 6 januari 2014 Delen Geplaatst: 6 januari 2014 https://www.scoutshop.nl/boeken/survival/87264.html De miniSAS 12x 8,2 x 2,2 Twintig euro 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
houthe Geplaatst: 6 januari 2014 Delen Geplaatst: 6 januari 2014 de 'oude' is een hardcover en de 'nieuwe' is een paperback. als je het boek mee wilt nemen in je bob ofzo dan zou ik voor de paperback gaan, die is lichter en kleiner. en zoals @Heksenboot al zei, er is ook nog een mini versie speciaal om mee te nemen, zie @Stuudje edit: was weer eens te traag Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
AWOL Geplaatst: 6 januari 2014 Delen Geplaatst: 6 januari 2014 Kijk naar de maten @Lovetea. Die verschillen. Er moet ook nog een kleine bestaan, die in je hand past. @Gamble? Deze: http://www.countrystore.nl/bushcraft/shop/boeken-dvd-s/sas-survival-guide--mini--lofty-wiseman.html Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Vladimir Geplaatst: 6 januari 2014 Delen Geplaatst: 6 januari 2014 Je kan het boek ook gewoon downloaden en het geld ergens anders voor gebruiken. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Flos Geplaatst: 6 januari 2014 Delen Geplaatst: 6 januari 2014 @Stuudje die heb ik ook . Geert Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
AWOL Geplaatst: 6 januari 2014 Delen Geplaatst: 6 januari 2014 Je kan het boek ook gewoon downloaden en het geld ergens anders voor gebruiken. Natuurlijk niet, wat als je geen stroom meer hebt? De mini versie is licht en klein en gooi je in je BOB - voor het geval dat. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Stuudje Geplaatst: 6 januari 2014 Delen Geplaatst: 6 januari 2014 Of het grote boek op de pc lezen, downloaden, de kleine mini op je verjaardag vragen plus nog een boekenbon zodat je later nog een boek of gear kan kopen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast ancestral-viking Geplaatst: 6 januari 2014 Delen Geplaatst: 6 januari 2014 ik heb deze echt helemaal opgelezen tot ie uit elkaar viel . is een mooie met redelijke plaatjes en meer heb je in mijn ogen niet nodig Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 6 januari 2014 Delen Geplaatst: 6 januari 2014 Kijk naar de maten @Lovetea. Die verschillen. Er moet ook nog een kleine bestaan, die in je hand past. @Gamble? http://www.dezwerver.nl/r/wereld/c/boeken/survivalgidsen/9780007320813/sas-survival-guide-sas-overlevingsgids-collins-gem/ Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Heksenboot Geplaatst: 6 januari 2014 Delen Geplaatst: 6 januari 2014 http://www.dezwerver.nl/r/wereld/c/boeken/survivalgidsen/9780007320813/sas-survival-guide-sas-overlevingsgids-collins-gem/ Oh, 10 euro maar, geniaal. Thanx. Staat er een beetje hetzelfde in als in die andere 2? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 6 januari 2014 Delen Geplaatst: 6 januari 2014 Oh, 10 euro maar, geniaal. Thanx. Staat er een beetje hetzelfde in als in die andere 2? Grotendeels wel. Wel iets versimpeld om het "klein" te houden. [ATTACH=CONFIG]7358[/ATTACH] De kleine zit standaard in mijn jas bij bosavonturen. Altijd handig om er een naslagwerkje op na te houden. Ook al gebruik ik hem niet vaak, je weet nooit wanneer wel. Zeker voor een beginner raad ik hem aan om het standaard in de pocket ( ) te hebben. De grotere is zeker voor reizen en langere avonturen een must have voor iedereen die van bushcraft en survival houd en/of hier meer over wilt leren. Komt tegenwoordig met een plastic hoes om de cover zodat hij langer meegaat (niet regenbestendig). Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ronin Kogaratsu Geplaatst: 6 januari 2014 Delen Geplaatst: 6 januari 2014 [ATTACH=CONFIG]7360[/ATTACH] John wiseman heeft ook survival overleven in uw eigen omgeving geschreven, ik heb ze allebei Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 6 januari 2014 Delen Geplaatst: 6 januari 2014 [ATTACH=CONFIG]7360[/ATTACH] John wiseman heeft ook survival overleven in uw eigen omgeving geschreven, ik heb ze allebei Heb ik ook. Daarvan vond ik dat ik hem beter zelf kon schrijven! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Stuudje Geplaatst: 6 januari 2014 Delen Geplaatst: 6 januari 2014 Ehm, in je eigen omgeving...de stad? Of toch weer een bossurvivalgids. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ronin Kogaratsu Geplaatst: 6 januari 2014 Delen Geplaatst: 6 januari 2014 Heb ik ook. Daarvan vond ik dat ik hem beter zelf kon schrijven! Eens! Maar was meer ter aanvulling. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 6 januari 2014 Delen Geplaatst: 6 januari 2014 Ehm, in je eigen omgeving...de stad? Of toch weer een bossurvivalgids. Wiseman is (vind ik) de beste op het gebied van Survival in het bos. Overleven in je eigen omgeving (in mijn geval stad dus), had ik zelf beter geschreven (vind ik dan dus ook weer). Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ronin Kogaratsu Geplaatst: 6 januari 2014 Delen Geplaatst: 6 januari 2014 Wiseman is (vind ik) de beste op het gebied van Survival in het bos. Overleven in je eigen omgeving (in mijn geval stad dus), had ik zelf beter geschreven (vind ik dan dus ook weer). Voor een leek, staan er wel super handige dingen in Gamble.. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lovetea Geplaatst: 6 januari 2014 Auteur Delen Geplaatst: 6 januari 2014 ik heb deze echt helemaal opgelezen tot ie uit elkaar viel . is een mooie met redelijke plaatjes en meer heb je in mijn ogen niet nodig Deze had ik vroeger!! Overgenomen van de bieb maar helaas door cavia's compleet versnippert. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Heksenboot Geplaatst: 6 januari 2014 Delen Geplaatst: 6 januari 2014 Thanx @Gamble en @Ronin Kogaratsu. Best wel leuk, die stad survival. Gamble is een expert natuurlijk. Die geplastificeerde heb ik ook sinds een paar maanden. Leuk om bij je te hebben. Eigenlijk heb ik de basis geleerd uit het oude boek, die ik heel lang geleden gekopieerd heb. Kopietjes heb ik nog steeds. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast ancestral-viking Geplaatst: 6 januari 2014 Delen Geplaatst: 6 januari 2014 Deze had ik vroeger!! Overgenomen van de bieb maar helaas door cavia's compleet versnippert. :cool:okee je hebt nu dus cavia,s met survival goeroe kennis Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lovetea Geplaatst: 6 januari 2014 Auteur Delen Geplaatst: 6 januari 2014 @Heksenboot:de mini staat ook op het lijstje en krijg ik waarschijnlijk van paps en mams. @Stuudje ik ben vandaag .......30 jaar...een wonder een vrouw vertelt haar leeftijd hahaha. Maar ik wil hem juist niet op de e-reader omdat zoiets stroom kost en kapot kan gaan. Een boek is(mits niet nat of opgegeten word) voor eeuwig. Ik koop het boek bij Bol.com omdat ik daar de bon van heb gehad,dus wou hem verstandig besteden. Maar ik heb de paperback versie besteld,en ik ben jullie heel erg dankbaar voor het meedenken:D Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.