Ga naar inhoud
GENEGEERD

Welk SAS survivalboek moet ik nou hebben??


Lovetea

Aanbevolen berichten

Overigens, misschien kunnen jullie mie hier mee helpen.

Vroeger (+/-20 jaar geleden) leende ik bij de bibliotheek een survival boek. Het boek was in het Nederlands en had een rode harde kaft. Met getekende illustraties.

Vager kan niet, dat besef ik. Maar hekent een van jullie dit boek? Puur uit nostalgische redenen zou ik het graag op de plank hebben staan. Ik heb er een hoop uit geleerd.

 

Is er geen mogelijkheid om die bibliotheek te contacteren? Het SAS boek is wel al enkele keren heruitgebracht...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
  • Reacties 80
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Ah, survival boeken. Als kind was ik daar al gek op.

Nu heb ik de SAS pocket en dat vierkante (stads)survivalboek.

 

Natuurlijk heb ik ook een berg op mijn iPad en eReader staan, maar er gaat niks boven een boek. Als je spanningsproblemen krijgt heb je namelijk weinig meer aan al die elektronica.

 

Overigens, misschien kunnen jullie mie hier mee helpen.

Vroeger (+/-20 jaar geleden) leende ik bij de bibliotheek een survival boek. Het boek was in het Nederlands en had een rode harde kaft. Met getekende illustraties.

Vager kan niet, dat besef ik. Maar hekent een van jullie dit boek? Puur uit nostalgische redenen zou ik het graag op de plank hebben staan. Ik heb er een hoop uit geleerd.

 

1001004001573230.jpg.fb040b6cd7b1efecf830aa4bfce03d4e.jpg ???????????

Link naar reactie
Delen op andere sites

@carismo en @wodan, dat zijn ze niet helaas. Maar toch bedankt.

Het is super toevallig dat net dit topic voorbij komt. Vorgie week heb ik geprobeerd te achterhalen welk boekje het nu was. Flinke tijd op internet gezocht.

Ik had het eigenlijk opgegeven, maar dacht laat ik ook hier eens vragen.

De bieb is inmiddels gefuseerd en verhuisd. Ze keken me heel raar aan en konden hebben geen database uit het verleden beschikbaar.

Ik moet de kringloop maar in de gaten houden, misschien komt ie ooit nog voorbij. Dan zal ik dat stukje jeugd sentiment posten ^_^

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ah, survival boeken. Als kind was ik daar al gek op.

Nu heb ik de SAS pocket en dat vierkante (stads)survivalboek.

 

Natuurlijk heb ik ook een berg op mijn iPad en eReader staan, maar er gaat niks boven een boek. Als je spanningsproblemen krijgt heb je namelijk weinig meer aan al die elektronica.

 

Overigens, misschien kunnen jullie mie hier mee helpen.

Vroeger (+/-20 jaar geleden) leende ik bij de bibliotheek een survival boek. Het boek was in het Nederlands en had een rode harde kaft. Met getekende illustraties.

Vager kan niet, dat besef ik. Maar hekent een van jullie dit boek? Puur uit nostalgische redenen zou ik het graag op de plank hebben staan. Ik heb er een hoop uit geleerd.

 

Rond die tijd was het SAS survival boek rood met wit als ik het mij goed herinner.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...