Gerbenvink Geplaatst: 5 december 2013 Delen Geplaatst: 5 december 2013 Het is zeker hevig weer Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Fryslan boppe Geplaatst: 5 december 2013 Delen Geplaatst: 5 december 2013 Stormschade... Bedekking van de carpoort is eraf, de aanhanger die aan een flinke boom stond is door zn ketting getrokken en een paar meter verschoven waardoor de as kapot is en er liggen al aardig wat dakpannen van de buren in onze tuin. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast tom666 Geplaatst: 5 december 2013 Delen Geplaatst: 5 december 2013 Helmke aandoen als je naar buiten gaat...zo een panneke wil je niet op je kop krijgen.... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gerbenvink Geplaatst: 5 december 2013 Delen Geplaatst: 5 december 2013 Nee zeker niet en die schade is al hevig en het wordt nog erger Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Stuudje Geplaatst: 5 december 2013 Delen Geplaatst: 5 december 2013 http://www.scannernet.nl/ Â Voor wie wil meeluisteren op het scannetwerk rond Harlingen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tom Geplaatst: 5 december 2013 Delen Geplaatst: 5 december 2013 Geen treinen rond Amsterdam CS Â Â AMSTERDAM - Al het treinverkeer rond Amsterdam Centraal ligt stil. Dat meldt de NS. Station Utrecht Centraal is nog wel te bereiken. Â http://www.telegraaf.nl/binnenland/22115799/__Geen_treinen_rond_Amsterdam_CS__.html Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 5 december 2013 Delen Geplaatst: 5 december 2013 Forse stormschade in Koudum: een deel van een gevel is losgekomen en ligt nu op straat. Â Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Angel-Lion Geplaatst: 5 december 2013 Delen Geplaatst: 5 december 2013 Ik maak mij vooral zorgen wat betreft de mensen in de noordelijke en westelijke provincies. Mijn ouders/familie woont in noord-holland en hou ik mijn hart voor vast aangezien zij ook kort aan de kust wonen. En zoals mijn man ancestral-viking al aangaf, als de nood daar is staan wij klaar om mensen op te vangen. Ook al hebben wij niet veel slaapplaats je kan beter binnen droog en veilig opgevangen zitten dan buiten ronddobberen. Groetjes Liefs Angel-Lion en man (ancestral-viking) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gerbenvink Geplaatst: 5 december 2013 Delen Geplaatst: 5 december 2013 Nauw ik ben ook bezig om wat dingen te regelen met dit weer Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tom Geplaatst: 5 december 2013 Delen Geplaatst: 5 december 2013 En hier wat storm foto's uit Engeland http://www.dailymail.co.uk/news/article-2518340/UK-weather-Britain-battered-Arctic-storms-114mph-winds-cause-worst-coastal-surges-SIXTY-YEARS.html Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dr.Prepper Geplaatst: 5 december 2013 Delen Geplaatst: 5 december 2013 Vol in de file bij Utrecht, onderweg naar regio Leiden met mn gezinnetje. Auto volgetankt, 8 liter water, 25m paracord, 30m bergklimtouw, goalzero usb lader, rugzak met handbijltje, dik mes, fruitkeks, poncho's, gorillatape, lifestraw, sawyer mini, fleecedekens, paar kaarsjes, firesteel en een zak autodrop Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aapje Geplaatst: 5 december 2013 Delen Geplaatst: 5 december 2013 Wij vertekken rond 5 uur richting Duitsland met onze lading. Weg vanuit de polder Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gerbenvink Geplaatst: 5 december 2013 Delen Geplaatst: 5 december 2013 Dus jullie gaan weg als ik het goed begrijp want ik kan niet echt achter halen of jullie bug out doen of dat je al onderweg was Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aapje Geplaatst: 5 december 2013 Delen Geplaatst: 5 december 2013 Wij werken momenteel nog. 5 uur /6 uur vertekken we Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Loesje1980 Geplaatst: 5 december 2013 Delen Geplaatst: 5 december 2013 we hebben hier flink onweer ( minder dan 2 seconden tussen flits en donder) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kimputten Geplaatst: 5 december 2013 Delen Geplaatst: 5 december 2013 Ik woon in vlissingen aan het spoor. Normaal ieder uur 4 treinen nu 1! Heb ook al gehoord dat hier extra dijkbewaking komt. Volgens mij is dit nog niet officiel bevestigd. Reddingsbrigade is volledig paraat Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 5 december 2013 Delen Geplaatst: 5 december 2013 Hier in Lemmer is de wind sterk afgenomen, nu windkracht 4, hopen dat het zo blijft. Â We wachten af wat de avond/nacht ons gaat brengen...... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
CMFC1988 Geplaatst: 5 december 2013 Delen Geplaatst: 5 december 2013 Vol in de file bij Utrecht, onderweg naar regio Leiden met mn gezinnetje. Auto volgetankt, 8 liter water, 25m paracord, 30m bergklimtouw, goalzero usb lader, rugzak met handbijltje, dik mes, fruitkeks, poncho's, gorillatape, lifestraw, sawyer mini, fleecedekens, paar kaarsjes, firesteel en een zak autodrop  Heb ook mijn tas aangepast : gasbrander, hakbijl, regen pak, waterfilter, + 3 liter water, 4 breaklights, een ehbo set, MRE pakket, leatherman raptor & surge, fenix pd 35 met een extra batterij. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Raycoupe Geplaatst: 5 december 2013 Delen Geplaatst: 5 december 2013 Vol in de file bij Utrecht, onderweg naar regio Leiden met mn gezinnetje. Auto volgetankt, 8 liter water, 25m paracord, 30m bergklimtouw, goalzero usb lader, rugzak met handbijltje, dik mes, fruitkeks, poncho's, gorillatape, lifestraw, sawyer mini, fleecedekens, paar kaarsjes, firesteel en een zak autodrop  Je rijdt de verkeerde kant op.  In 't oosten is het rustiger en hou je gegarandeerd droge voeten. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 5 december 2013 Delen Geplaatst: 5 december 2013 Vol in de file bij Utrecht, onderweg naar regio Leiden met mn gezinnetje. Auto volgetankt, 8 liter water, 25m paracord, 30m bergklimtouw, goalzero usb lader, rugzak met handbijltje, dik mes, fruitkeks, poncho's, gorillatape, lifestraw, sawyer mini, fleecedekens, paar kaarsjes, firesteel en een zak autodrop Sterkte daar, zo te zien staan jullei daar nog wel even. Â Drive safe!!! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast DickBerts Geplaatst: 5 december 2013 Delen Geplaatst: 5 december 2013 In Den Helder is nauwelijks meer wind. Het belangrijke Waterschap Scheldestromen twijfelt over het al dan niet instellen van uitgebreide dijkbewaking. Die leek er aan te komen, maar de wind valt ook daar reuze mee... Â http://www.scheldestromen.nl/actueel/nieuwsberichten/@217705/waterschap/ Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Angel-Lion Geplaatst: 5 december 2013 Delen Geplaatst: 5 december 2013 Hier in Lemmer is de wind sterk afgenomen, nu windkracht 4, hopen dat het zo blijft. We wachten af wat de avond/nacht ons gaat brengen......  Hoop het mee met je @phtvs, ook al is de verwachting dat het ergste juist nog moet komen, inderdaad hopen dat het toch mee gaat vallen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
freeprepper Geplaatst: 5 december 2013 Delen Geplaatst: 5 december 2013 nieuws van Morgen: Storm viel mee,hoogtepunt was in de middag..uit voorzorg waren er maatregelen genomen maar achteraf was dit niet nodig geweest. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tom Geplaatst: 5 december 2013 Delen Geplaatst: 5 december 2013 Actuele file melding (de files groeien als een boerenkool) Â http://www.anwb.nl/ Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gerbenvink Geplaatst: 5 december 2013 Delen Geplaatst: 5 december 2013 http://www.knmi.nl hier staat nog wat info Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.