Ga naar inhoud
GENEGEERD

Sinterklaasstorm 2013: zware noordwesterstorm met springtij


Gast DickBerts

Aanbevolen berichten

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
  • Reacties 390
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Oke het wordt dus seriues

Dat kun je wel stellen. Springtij is er nog niet eens.

Komende nacht kan het net goed gaan, of helemaal fout.............

 

Harlingen haven

Baug4WQIcAAFZXC.jpg.e7b45905913fb49d5031d6264732ac11.jpg

 

In Lemmer hebben we nu onweer en hagel

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Inderdaad, inwoners Bredene worden al geevacueerd: http://www.knack.be/nieuws/belgie/bewoners-bredene-geevacueerd-voor-zware-storm/live-normal-118604.html

 

En op Vlieland hoeft er geen gat meer in de dijk geslagen te worden, die 'is er al', zeewater stroomt voetpad op.

https://twitter.com/MichaelvdPoel/status/408603307930689538/photo/1

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wij zouden vanavond uiteten gaan maar daar heb ik geen zin in met dit pokken weer en het wordt zo te lezen nog erger. Trouwens ik vind het wel lollig dat iedereen het op de voet volgt echt een stelletje weer/storm fanaten hier top werk

 

Die storm geloof ik wel , Meer in de gaten houden van waterstanden , ( Natuurlijk moeilijk te begrijpen in Gelderland)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik hoop niet dat onze boom om waait die is namelijk 7 meter hoog en 1 meter dik en dood dus hopen dat die blijft staan anders moeten we aanbellen bij de buren als dat nog gaat

 

Het voordeel van storm is dat bomen op eigen terrein, die om gaan mooi op gezaagd kunnen worden.

Je hebt hier dan ook geen kapvergunning nodig, want de wind verleent je een gunst ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

@carismo yep idd er zal water vloeien....ik zit hier in stabroek niet ver van de uiteinden van de schelde waar BASF begint enz...het zal spannend worden.

Als ze een beetje verkeerde inschatting hebben gemaakt wordt het hier natter dan verwacht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...