Gerbenvink Geplaatst: 9 november 2013 Delen Geplaatst: 9 november 2013 Hey Ik vraag me dus af wat ik mee moet nemen. Dit neem ik wel mee: Brander Pannen set Eten Slaapzak Matje Tent Rugzak ( best logisch toch?) Mes Water Extra thermo ondergoed Dons jas Waterdichte jas Goede broek Extra sokken Hoofdlampje Touw Dus mijn vraag is wat mis ik echt voor het winterkamperen? Alvast bedankt Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Keyser Suze Geplaatst: 9 november 2013 Delen Geplaatst: 9 november 2013 Koffie en chocolade. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lekker Geplaatst: 9 november 2013 Delen Geplaatst: 9 november 2013 Winter kamperen? Nood deken/Thermodeken Fluitje basic EHBO Chemische hand/voetwarmers VLOEIBAAR water Handschoenen Meer laagjes kleding enkele waxine lichtjes Aanstekers Communicatie middelen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gerbenvink Geplaatst: 9 november 2013 Auteur Delen Geplaatst: 9 november 2013 Koffie wordt het niet want dat lust ik niet Maar chocolade melk poeder koop ik nog wel Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast DRD28 Geplaatst: 9 november 2013 Delen Geplaatst: 9 november 2013 Tip van flip: bewaar je water in veldflessen op je lichaam, dan bevriest het Niet... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gerbenvink Geplaatst: 9 november 2013 Auteur Delen Geplaatst: 9 november 2013 Oke bedankt Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
prepass Geplaatst: 9 november 2013 Delen Geplaatst: 9 november 2013 Thermosfles? Neem die gevuld mee van huis, scheelt je in stookkosten onderweg. Cup a Soup? Regenkleding? Je wilt NIET nat worden in koud weer.... Voor flinke kou (zeg onder de -20c) dan zou ik persoonlijk een benzine brander nemen ipv gas.... Succes Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gerbenvink Geplaatst: 9 november 2013 Auteur Delen Geplaatst: 9 november 2013 Ja ik neem denk 3 liter water mee En een vol tankte voor me brander Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Amber Geplaatst: 9 november 2013 Delen Geplaatst: 9 november 2013 Vuilniszakken, altijd handig, vooral als het koud is. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gerbenvink Geplaatst: 9 november 2013 Auteur Delen Geplaatst: 9 november 2013 En wat hebben jullie voor aanvullingen of is deze lijst al redelijk compleet Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
GangstaPrepper25 Geplaatst: 9 november 2013 Delen Geplaatst: 9 november 2013 Denk gewoon goed na wat je zelf denkt nodig te hebben. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
AWOL Geplaatst: 9 november 2013 Delen Geplaatst: 9 november 2013 En wat hebben jullie voor aanvullingen of is deze lijst al redelijk compleet kijk nog even naar de post van @Lekker #3, paar prima tips. Verder: extra batterijen, extra lampje. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gerbenvink Geplaatst: 9 november 2013 Auteur Delen Geplaatst: 9 november 2013 Allemaal hartstikke bedankt nu weet ik wel wat ik mee moet nemen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Flos Geplaatst: 9 november 2013 Delen Geplaatst: 9 november 2013 Een muts ook al ben je het niet gewoon er een te dragen . Geert Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
FincaInSpanje Geplaatst: 9 november 2013 Delen Geplaatst: 9 november 2013 Extra schoenen voor als je oude nat zijn. Of ander plastic zakken (pedaalemmer formaat), dan kun je met je sokken hierin als je schoenen nat zijn. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 9 november 2013 Delen Geplaatst: 9 november 2013 En wat hebben jullie voor aanvullingen of is deze lijst al redelijk compleet @Lekker heeft het precies goed gezegd. Je kan nog een pakje kaarten meneemen tegen eventuele verveling Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Piroska Geplaatst: 9 november 2013 Delen Geplaatst: 9 november 2013 wat waxinelichten... geeft licht, warmte, en je kan er erg makkelijk een vuurtje mee aankrijgen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
zippo Geplaatst: 10 november 2013 Delen Geplaatst: 10 november 2013 een warme vriendin Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast DickBerts Geplaatst: 10 november 2013 Delen Geplaatst: 10 november 2013 een warme vriendin Eentje die je nooit in de steek laat en waarmee je een relatie hebt, waarbij de vonken er altijd vanaf spatten? Een Zippo! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
12gauge Geplaatst: 10 november 2013 Delen Geplaatst: 10 november 2013 een warme vriendin en dan een klats krijgen als je je op wilt warmen hahahaha Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
zippo Geplaatst: 10 november 2013 Delen Geplaatst: 10 november 2013 hahaha yep Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BlazerNL Geplaatst: 10 november 2013 Delen Geplaatst: 10 november 2013 Thermosfles? Neem die gevuld mee van huis, scheelt je in stookkosten onderweg. Cup a Soup? Regenkleding? Je wilt NIET nat worden in koud weer.... Voor flinke kou (zeg onder de -20c) dan zou ik persoonlijk een benzine brander nemen ipv gas.... Succes Rond de -5 doet een gasbrander zonder de capsule eerst te verwarmen het al bijna niet meer. Dat blijft een probleem met gas, het word niet gasvormig genoeg meer als de temperatuur daalt onder de 0 graden. Dus voor de winter een benzine brander of gewoon op hout. Ligt er aan waar je naar toe gaat maar een sneeuwschep en een bijl om door het ijs te komen is ook erg makkelijk. M.v.g JP Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
FincaInSpanje Geplaatst: 10 november 2013 Delen Geplaatst: 10 november 2013 WC papier of een baal stro ... http://www.kampeerchecklist.nl/ Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
lewieke Geplaatst: 10 november 2013 Delen Geplaatst: 10 november 2013 Een leuke vriendin meenemen, dat maakt de nachten wat aangenamer. Dat zou ik ook wel willen alleen gaat mijn vrouw daar niet mee akkoord. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast gerbewoner Geplaatst: 28 november 2013 Delen Geplaatst: 28 november 2013 3 liter water is wat weinig als je niet onderweg kan bijvullen. Meestal red ik een nacht net mt 3 liter. Je moet ook nog tanden poetsen enzo. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.