tijgertje19 Geplaatst: 11 oktober 2013 Delen Geplaatst: 11 oktober 2013 57.......... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Vladimir Geplaatst: 14 oktober 2013 Delen Geplaatst: 14 oktober 2013 58......... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DutchSurvival101 Geplaatst: 14 oktober 2013 Delen Geplaatst: 14 oktober 2013 niet wauws van wit.. sorry geen bod.. http://www.hunterscampingandbushcraft.co.uk/wp-content/uploads/cache/CAMO-PARACORD_405.jpg camokleur cord heb ik nog niet, dit zou ik serieus overwegen in de prepshop! ha, deze heb ik.. ongveer nog 100m liggen.. moet binnen kort weer nieuwe halen.. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Vladimir Geplaatst: 14 oktober 2013 Delen Geplaatst: 14 oktober 2013 Die glow in the dark is niet heel functioneel. De tracers met glow zijn haast niet meer te zien na 30-60min in de duisternis. Ik zou liever paracord zien met tracers van 3m scotchlite. Deze zie je op een paar honderd meter nog oplichten (als je 'm beschijnt met een zaklamp) [ATTACH=CONFIG]5677[/ATTACH] Lijkt op het spul dat Nordisk in de scheerlijnen van de Telemark tenten stopt. Is idd superopvallend. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mr. Gold Geplaatst: 15 oktober 2013 Auteur Delen Geplaatst: 15 oktober 2013 58......... Wie oh wie. nog 9 uur voordat de veiling sluit ;-) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Vladimir Geplaatst: 15 oktober 2013 Delen Geplaatst: 15 oktober 2013 Ssssssst! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
jobs Geplaatst: 15 oktober 2013 Delen Geplaatst: 15 oktober 2013 eenenzestig Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Vladimir Geplaatst: 15 oktober 2013 Delen Geplaatst: 15 oktober 2013 Tweeenzestig Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
tijgertje19 Geplaatst: 15 oktober 2013 Delen Geplaatst: 15 oktober 2013 63......... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast gebruikersnaam Geplaatst: 15 oktober 2013 Delen Geplaatst: 15 oktober 2013 €68.58 ennogwatonzinom10tekenstekrijgen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
tijgertje19 Geplaatst: 15 oktober 2013 Delen Geplaatst: 15 oktober 2013 Moest toch met hele euros omhoog? Zoniet dan 69 euro voor mij Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast gebruikersnaam Geplaatst: 15 oktober 2013 Delen Geplaatst: 15 oktober 2013 jij wilt het schijnbaar echt graag hebben , van mij heb je geen last meer Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mr. Gold Geplaatst: 15 oktober 2013 Auteur Delen Geplaatst: 15 oktober 2013 Moest toch met hele euros omhoog? Zoniet dan 69 euro voor mij We hebben een winnaar, Gefeliciteerd. Een prachtige deal voor je waarbij we onder kostprijs werken maar de witte kleur nu kwijt zijn. Ik stuur je even een berichtje @Tijgertje Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 15 oktober 2013 Delen Geplaatst: 15 oktober 2013 Gefeliciteerd @tijgertje19, dat worden vast hele mooie paracord armbanden Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jalemari Geplaatst: 15 oktober 2013 Delen Geplaatst: 15 oktober 2013 Gefeliciteerd @tijgertje! Zorg jij dat wit in paracord armbanden ín wordt? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Simurgh Geplaatst: 30 december 2013 Delen Geplaatst: 30 december 2013 Hoi hoi, In navolging op het draadje hier hebben we twee nieuwe type IV paracord laten maken: Zwart Type IV met tracer @prepass En Type IV woodland camoflage @SHTF Groetjes Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Raycoupe Geplaatst: 30 december 2013 Delen Geplaatst: 30 december 2013 Hoi hoi, In navolging op het draadje hier hebben we twee nieuwe type IV paracord laten maken: Zwart Type IV met tracer @prepass En Type IV woodland camoflage @SHTF Groetjes Topspul! Goeie aanvulling. Die touwtjes van de Action kosten wel niks, maar daardoor lag wel m'n wasgoed in 't gras! Met de zwarte type III die ik van de prepshop geen probleem, nog goede schoenveters ook. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
SHTF Geplaatst: 6 januari 2014 Delen Geplaatst: 6 januari 2014 Hoi hoi, In navolging op het draadje hier hebben we twee nieuwe type IV paracord laten maken: Zwart Type IV met tracer @prepass En Type IV woodland camoflage @SHTF Groetjes lekker bezig! binnenkort zeker weer een bestelling plaatsen dan met de special edition paracord tnx Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.