Mr. Gold Geplaatst: 18 september 2013 Delen Geplaatst: 18 september 2013 Moet ik nog meer zeggen? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
tijgertje19 Geplaatst: 18 september 2013 Delen Geplaatst: 18 september 2013 Deze zou ik wel willen testen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Heksenboot Geplaatst: 18 september 2013 Delen Geplaatst: 18 september 2013 @Bolo ? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wiskers Geplaatst: 18 september 2013 Delen Geplaatst: 18 september 2013 Count me in... (als dat kan..) Â grts Wisks Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
AWOL Geplaatst: 18 september 2013 Delen Geplaatst: 18 september 2013 Count me in, zou het laden van een smartphone testen en een tablet proberen te laden. Zowel in direct als indirect zonlicht. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bolo Geplaatst: 18 september 2013 Delen Geplaatst: 18 september 2013 @Bolo ? Â Hell yes!!! Â Foto, video, het bos ermee in etc etc etc! Â Tests met diverse types smartphones (oa Samsung, HTC etc.) en aanverwante apparatuur. Â Geloof me, ik ga het koud krijgen en nat worden. Maar een test krijg.je! Â Â Verstuurd van mijn sponzige nozem brein. Met rozijnen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Yoyo Geplaatst: 18 september 2013 Delen Geplaatst: 18 september 2013 Gaaf! Heel graag.. Ik heb nu waka waka en deze stelt zeer teleur. Op de beurs Gaafgroen heb ik de Goalzero bekeken en hij heeft mijn interesse zeer zeker gewekt! Dat wordt een review met foto en film. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Flos Geplaatst: 18 september 2013 Delen Geplaatst: 18 september 2013 Ik laat de test en de review aan iemand anders . A . Omdat ik al wat te testen heb . B . Omdat de Nederlandse zon de zelfde is als de Vlaamse . . Â Geert Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Zinzzy Geplaatst: 18 september 2013 Delen Geplaatst: 18 september 2013 Ja ja ja... Wij willen al lang zo'n ding, maar toch nog prijzig... Als we m door te testen en er over te schrijven kunnen behouden dan graag!! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Raycoupe Geplaatst: 18 september 2013 Delen Geplaatst: 18 september 2013 Kan de tester het apparaat even op de weegschaal leggen? Â Voor Backpackers is het gewicht uitermate belangrijk en het wordt niet in de prepshop vermeld @Simurgh Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
AWOL Geplaatst: 18 september 2013 Delen Geplaatst: 18 september 2013 Kan de tester het apparaat even op de weegschaal leggen?  Voor Backpackers is het gewicht uitermate belangrijk en het wordt niet in de prepshop vermeld @Simurgh  Dat zou ik zeker doen! Daarnaast zou ik er zo'n Medusa kabel bij kopen om meer apparaten aan te kunnen koppelen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bolo Geplaatst: 18 september 2013 Delen Geplaatst: 18 september 2013 Kan de tester het apparaat even op de weegschaal leggen?  Voor Backpackers is het gewicht uitermate belangrijk en het wordt niet in de prepshop vermeld @Simurgh  Switch 8 + paneel = 317,5 gram.  :-)  Verstuurd van mijn sponzige nozem brein. Met rozijnen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Raycoupe Geplaatst: 18 september 2013 Delen Geplaatst: 18 september 2013 Switch 8 + paneel = 317,5 gram. :-)  Verstuurd van mijn sponzige nozem brein. Met rozijnen.  Het sponzige nozem brein heeft hierbij mijn stem.  Hoewel ik hem @Yoyo ook erg gun. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bolo Geplaatst: 18 september 2013 Delen Geplaatst: 18 september 2013 Had ik nog wel een vraag, met welk paneel wordt de Switch 8 geleverd?  GoalZero levert de huidige generatie Switch 8 met Nomad 7 panelen, maar er zijn nog versies met Nomad 3.5 panelen in omloop. (Heeft met wattage te maken)  Als het de Nomad 7 is bestel ik op eigen kosten een Guide 10 oplader erbij en doe ik een Switch 8/Guide 10 dubbelreview.  Gemotiveerd...  Ik?  Neeeeee  Verstuurd van mijn sponzige nozem brein. Met rozijnen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Yoyo Geplaatst: 18 september 2013 Delen Geplaatst: 18 september 2013 Had ik nog wel een vraag, met welk paneel wordt de Switch 8 geleverd? GoalZero levert de huidige generatie Switch 8 met Nomad 7 panelen, maar er zijn nog versies met Nomad 3.5 panelen in omloop. (Heeft met wattage te maken)  Als het de Nomad 7 is bestel ik op eigen kosten een Guide 10 oplader erbij en doe ik een Switch 8/Guide 10 dubbelreview.  Gemotiveerd...  Ik?  Neeeeee  Verstuurd van mijn sponzige nozem brein. Met rozijnen.   Jij wil wel heeeeel graag hè?!?! :rolleyes: Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
backschless Geplaatst: 18 september 2013 Delen Geplaatst: 18 september 2013 Laat @Bolo maar reviewen mijn stem heb je ook. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
AWOL Geplaatst: 18 september 2013 Delen Geplaatst: 18 september 2013 Welja, @Bolo voert zo'n lobby campagne dat ik hem de review ondertussen ook gun (alhoewel mijn review natuurlijk ook foto's en misschien zelfs een filmpje zou bevatten...) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
f150 Geplaatst: 18 september 2013 Delen Geplaatst: 18 september 2013 Laat @Bolo maar testen. Bij voorkeur ook een saaie winterse dag met niet al teveel licht, dus een realistisch scenario. Heb je ook een goede multimeter voor wat harde cijfertjes? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bolo Geplaatst: 18 september 2013 Delen Geplaatst: 18 september 2013 Jij wil wel heeeeel graag hè?!?! :rolleyes:  Dat mag je stellen. Eerlijkheid gebiedt me te zeggen dat ik al best lang een oogje op de Goalzero heb.  Ben van mening dat het het beste is op het gebied van portable zonnepanelen en (wat testen betreft) wil ik ongelijk krijgen.  Torture it is. Nulli cedo.  Verstuurd van mijn sponzige nozem brein. Met rozijnen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
f150 Geplaatst: 18 september 2013 Delen Geplaatst: 18 september 2013 Ben van mening dat het het beste is op het gebied van portable zonnepanelen en (wat testen betreft) wil ik ongelijk krijgen. Â Het moet wel een hele overtuigende review worden wil ik de PowerFilm Rollable ervoor omruilen. In over-de top-marketing taal: "do anything and stand up to the toughest punishment, while being the lightest, most flexible, waterproof solar panel on the planet" Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Keyser Suze Geplaatst: 18 september 2013 Delen Geplaatst: 18 september 2013 ik heb er een en dat is fantastisch. Gun het graag iemand anders. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bolo Geplaatst: 18 september 2013 Delen Geplaatst: 18 september 2013 Het moet wel een hele overtuigende review worden wil ik de PowerFilm Rollable ervoor omruilen. In over-de top-marketing taal: "do anything and stand up to the toughest punishment, while being the lightest, most flexible, waterproof solar panel on the planet" Â Hoewel die specificaties er echt niet om liegen denk ik aan "worst case scenario". Â Alleen en te voet. Â Dat paneel is (aanname!!!) alleen te gebruiken als hij uitgerolt is correct? Dit beperkt je mobiliteit aangezien het paneel dan langer dan een meter is. Dat zou mogelijk inhouden dat je dan (langdurig) een statische positie moet innemen om te kunnen laden. Heb ik die luxe in een bug out? Â De Goalzero is dan qua portabiliteit handiger. Uitklappen, aan je tas hangen en gaan. Â Althans.... Â Gaan we mogelijk nog zien of dat echt zo is. Â Verstuurd van mijn sponzige nozem brein. Met rozijnen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
f150 Geplaatst: 18 september 2013 Delen Geplaatst: 18 september 2013 Hoewel die specificaties er echt niet om liegen denk ik aan "worst case scenario". Alleen en te voet.  Dat paneel is (aanname!!!) alleen te gebruiken als hij uitgerolt is correct? Dit beperkt je mobiliteit aangezien het paneel dan langer dan een meter is. Dat zou mogelijk inhouden dat je dan (langdurig) een statische positie moet innemen om te kunnen laden. Heb ik die luxe in een bug out?  De Goalzero is dan qua portabiliteit handiger. Uitklappen, aan je tas hangen en gaan.  Ik gooi de handschoen in de ring. Hier, te voet, >100 km vanaf de bewoonde wereld en de eerste asfaltweg. Zien = geloven. [ATTACH=CONFIG]5328[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]5329[/ATTACH] 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bolo Geplaatst: 18 september 2013 Delen Geplaatst: 18 september 2013 Mooie handschoen...  but I'm a lover... not a fighter.  Edit: ik stelde dan ook dat mijn ideeën aannames waren.  Ik ben overtuigd van jouw materieel. Je bent in het bezit ervan? Praktijkervaring mee? Review? Kijk er naar uit!  Vergelijkend warenonderzoek?  Wakawaka, Goalzero en jouw Powerfilm?  Welk spul voor welke soort prepper?  Digitale multimeter is van de partij overigens.   Verstuurd van mijn sponzige nozem brein. Met rozijnen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
f150 Geplaatst: 18 september 2013 Delen Geplaatst: 18 september 2013 but I'm a lover... not a fighter. Anders dan mijn profielboodschap doet vermoeden ben ik ook vaak het laatste.. Â Ik ben overtuigd van jouw materieel. Je bent in het bezit ervan? Praktijkervaring mee? Review? Ja, op meerdaagse trips is het zonnepaneel altijd wel van de partij. Op de foto hangt het paneel aan mijn backpack ergens rond 66 gr NB. Ik wil 'm best een keer reviewen natuurlijk. Het groene apparaat op de eerste foto is trouwens een waterstof cell (brandstofcel). Ook fijn, zeker als je weinig licht of korte dagen hebt, maar minder duurzaam omdat je eenmalig te gebruiken capsules mee moet nemen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.