Miss Jade Geplaatst: 7 september 2013 Delen Geplaatst: 7 september 2013 Vanochtend ontdekte ik een programma op Discovery Channel dat, in tegenstelling tot vele andere vergelijkbare shows, een erge goede informatieve waarde heeft, namelijk Worst-Case Scenario gehost door Bear Grylls. Schijnbaar zijn ze al even oud (2010), maar dit is de eerste keer dat ik er van hoor, daar leek me het de moeite van het delen wel waard. De onderwerpen per aflevering zijn de volgende: 1. Burning Car/Boating Accident 2. Downed Power Line/Dog Attack 3. Sinking Car/Rattlesnake Encounter 4. Earthquake 5. Car Brakes Fail/Physical Attack 6. Trapped in Extreme Cold 7. Desert Breakdown/Tarantula 8. Elevator Plunge/Blackout 9. Mountain Bike Accident/Being Chased 10. Road Rage/Nightclub Stampede 11.Toxic Gas Leak/Man on Fire 12. Home Break-In/Terror Threat De aflevering zijn te vinden op YouTube en op de website van Discovery zelf. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
f150 Geplaatst: 7 september 2013 Delen Geplaatst: 7 september 2013 ik ken de serie ook niet, goeie tip, thanks! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Heksenboot Geplaatst: 7 september 2013 Delen Geplaatst: 7 september 2013 Klinkt leerzaam @Miss Jade. Ik zal eens een poging wagen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Diazepam Geplaatst: 7 september 2013 Delen Geplaatst: 7 september 2013 Volgens mij gaat het morgen regenen, dus naar deze serie kijken op youtube zou dan een aangenaam tijdverdrijf zijn Bedankt voor de tip!! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MyronPrps Geplaatst: 7 september 2013 Delen Geplaatst: 7 september 2013 heb al een paar afleveringen gezien en vind het soms toch net iets te amerikaans maar ieder zn ding:) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Alice Geplaatst: 7 september 2013 Delen Geplaatst: 7 september 2013 Ik kende de serie al. Ik heb dan ook de meeste afleveringen wel gezien. Er zitten erg goede tips bij, ook veel myths worden 'gebust'. Ik kan me nog 1 aflevering herinneren met Bear Grylls waar hij uitlegt hoe om te gaan met een nucleaire meltdown. Die kan ik alleen nergens meer vinden. Lijkt wel of die aflevering verdwenen is. Mocht iemand hem tegenkomen dan hoor ik het graag. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
doomsday-dirk Geplaatst: 8 september 2013 Delen Geplaatst: 8 september 2013 Ken het programma is er alleen nooit op als ik tv kijk... ultimate survival wel, ook van bear grills is mn favoriet! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Noach Geplaatst: 8 september 2013 Delen Geplaatst: 8 september 2013 Grappige, korte filmpjes. Die tip om 1 oog af te dekken in het donker met een lamp, vond ik een goeie. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
carismo Geplaatst: 8 september 2013 Delen Geplaatst: 8 september 2013 er was vroeger ook een andere reeks in die richting: "Surviving Disaster" met Cade Courtley, vond ik ook wel interessant http://en.wikipedia.org/wiki/Surviving_Disaster_%28TV_series%29 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
carismo Geplaatst: 13 december 2013 Delen Geplaatst: 13 december 2013 Ik volg nu al een paar afleveringen 'Get out alive' eigenlijk een spelvariatie van Survivor/Expeditie Robinson waar ook wel interessante zaken over survival worden aangegeven betreft het samenwerken in een groep. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
SHTF Geplaatst: 13 december 2013 Delen Geplaatst: 13 december 2013 IF YOU FIND YOURSELF GOING TROUGH HELL.... KEEP GOING... aldus Bear (wat voor ouders heb je dan... en we noemen hemmmm: beer) dat is het reclamespotje welke ik voor deze show regelmatig op de radio hoor zit ik altijd te grijnzen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
zwellever Geplaatst: 13 december 2013 Delen Geplaatst: 13 december 2013 http://fc00.deviantart.net/fs71/f/2012/212/5/c/bear_grylls___gollum___part_2__by_camsy34-d599i9t.jpg 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bjo1998 Geplaatst: 6 maart 2014 Delen Geplaatst: 6 maart 2014 Nog nooit gezien dat programma kijk nochtans geregeld naar discovery Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Johnny BravoNL Geplaatst: 6 maart 2014 Delen Geplaatst: 6 maart 2014 On camera: Off camera: Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
homerun Geplaatst: 6 maart 2014 Delen Geplaatst: 6 maart 2014 IF YOU FIND YOURSELF GOING TROUGH HELL.... KEEP GOING... aldus Bear (wat voor ouders heb je dan... en we noemen hemmmm: beer) dat is het reclamespotje welke ik voor deze show regelmatig op de radio hoor zit ik altijd te grijnzen Zijn oorspronkelijke naam is edward dat werdt verandert in eddy dat werd toen teddy en toen bear. Groot fan Verstuurd vanaf mijn LG-P760 met Tapatalk Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.