Ga naar inhoud
GENEGEERD

Discovery Channel Worst-Case Scenario door Bear Grylls


Miss Jade

Aanbevolen berichten

Vanochtend ontdekte ik een programma op Discovery Channel dat, in tegenstelling tot vele andere vergelijkbare shows, een erge goede informatieve waarde heeft, namelijk Worst-Case Scenario gehost door Bear Grylls.

 

Schijnbaar zijn ze al even oud (2010), maar dit is de eerste keer dat ik er van hoor, daar leek me het de moeite van het delen wel waard.

 

De onderwerpen per aflevering zijn de volgende:

1. Burning Car/Boating Accident

2. Downed Power Line/Dog Attack

3. Sinking Car/Rattlesnake Encounter

4. Earthquake

5. Car Brakes Fail/Physical Attack

6. Trapped in Extreme Cold

7. Desert Breakdown/Tarantula

8. Elevator Plunge/Blackout

9. Mountain Bike Accident/Being Chased

10. Road Rage/Nightclub Stampede

11.Toxic Gas Leak/Man on Fire

12. Home Break-In/Terror Threat

 

De aflevering zijn te vinden op YouTube en op de website van Discovery zelf.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Ik kende de serie al. Ik heb dan ook de meeste afleveringen wel gezien. Er zitten erg goede tips bij, ook veel myths worden 'gebust'. Ik kan me nog 1 aflevering herinneren met Bear Grylls waar hij uitlegt hoe om te gaan met een nucleaire meltdown. Die kan ik alleen nergens meer vinden. Lijkt wel of die aflevering verdwenen is. Mocht iemand hem tegenkomen dan hoor ik het graag.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 maanden later...
  • 2 maanden later...
IF YOU FIND YOURSELF GOING TROUGH HELL.... KEEP GOING... aldus Bear (wat voor ouders heb je dan... :p en we noemen hemmmm: beer)

 

dat is het reclamespotje welke ik voor deze show regelmatig op de radio hoor :) zit ik altijd te grijnzen

 

Zijn oorspronkelijke naam is edward dat werdt verandert in eddy dat werd toen teddy en toen bear. Groot fan

 

Verstuurd vanaf mijn LG-P760 met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...