Ga naar inhoud
GENEGEERD

[Interesse topic] voor seminar Krav Maga (trainingsdag)


Mr. Gold

Aanbevolen berichten

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Wel leuk dat je de pencak silat achtergrond een beetje in hem ziet.

 

Full contact sparren ben ik een groot voorstander van, de dynamiek moet een beetje overeen komen met de situatie op straat.

 

Zo trainen wij ook. Daar hoef je niet voor naar Rusland.

 

Maar veel plezier mensen die gaan! Ben benieuwd naar jullie ervaringen

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Mr. Gold @Lindaja @Jalemari @Ronin Kogaratsu @gebruikersnaam @hakin9 @Kungfufox @JohnVonSchutz @morningglory @Zinzzy @Aanhang @fingerss @carismo en @contact combat ...

 

Zijn er mensen die naar deze workshop gaan en die ook naar SC Gilze komen. :confused:

 

Zo ja, meldt je dan even bij mij. Ik kom namelijk met de kids op zaterdag naar Gilze en zal dan die (geheel sluitende) brillen meenemen.

Dat scheelt een aantal mensen € 20 en mij een ritje naar Amersfoort.

 

Graag wil ik wel drie van die brillen terug, want die horen in de BOB van Lisa, Alex en mij. :p

Op de SC laat ik je wel weten welke brillen dat zijn. De overige (zo'n 3 of 4) mogen de deelnemers gewoon houden... karma :confused: :rolleyes:

  • Leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

@Mr. Gold @Lindaja @Jalemari @Ronin Kogaratsu @gebruikersnaam @hakin9 @Kungfufox @JohnVonSchutz @morningglory @Zinzzy @Aanhang @fingerss @carismo en @contact combat ...

 

Zijn er mensen die naar deze workshop gaan en die ook naar SC Gilze komen. :confused:

 

Zo ja, meldt je dan even bij mij. Ik kom namelijk met de kids op zaterdag naar Gilze en zal dan die (geheel sluitende) brillen meenemen.

Dat scheelt een aantal mensen € 20 en mij een ritje naar Amersfoort.

 

Graag wil ik wel drie van die brillen terug, want die horen in de BOB van Lisa, Alex en mij. :p

Op de SC laat ik je wel weten welke brillen dat zijn. De overige (zo'n 3 of 4) mogen de deelnemers gewoon houden... karma :confused: :rolleyes:

 

Beetje vaag verhaal, tegen mij vertel je dat je niet met messen wilt trainen. zodoende vraag je voor info over pocket stick. Ik stuur je door naar een erg bekwame mes, en pocketstick leraar. Een van de beste van de wereld.

En nu ga je ergens een knife seminar volgen.?

 

Maar veel plezier daar hoor

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee @Ronin Kogaratsu, ik ga juist NIET dat mes-seminar volgen, maar ik zoek de mensen die dat wèl willen gaan doen.

Ik heb dan een aantal van die verplichte brillen voor ze, zodat ze daaraan niet € 20 aan hoeven uit te geven.

 

Nog steeds ben ik je zeer dankbaar voor het in contact brengen met M. van D., en ik zal daar ook zeker naartoe gaan. Maar eerst moet ik van die spit af. :mad:

 

Gr. en suc6, Martin.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee @Ronin Kogaratsu, ik ga juist NIET dat mes-seminar volgen, maar ik zoek de mensen die dat wèl willen gaan doen.

Ik heb dan een aantal van die verplichte brillen voor ze, zodat ze daaraan niet € 20 aan hoeven uit te geven.

 

Nog steeds ben ik je zeer dankbaar voor het in contact brengen met M. van D., en ik zal daar ook zeker naartoe gaan. Maar eerst moet ik van die spit af. :mad:

 

Gr. en suc6, Martin.

 

Ah ok, dacht al, kan je niet rustig beginnen met zwemmen? rug beetje losmaken? Beterschap iig

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ah ok, dacht al, kan je niet rustig beginnen met zwemmen? rug beetje losmaken? Beterschap iig

 

Het gaat al veel beter dan 2 weken geleden en ik verwacht over een week of drie weer 100% te zijn.

 

Maar... ik heb niet tegen je gezegd dat ik geen mes-technieken wil leren. Ik heb wel gezegd dat ik op zoek ben naar iets dat ik met mijn kids samen kan doen, en dat hun moeder het waarschijnlijk niet oké zal vinden dat de kids op mesvechten gaan. Daarom heb ik vooralsnog gekozen voor de Kobutan, mede omdat jij hebt gezegd dat het veel technieken bevat die overeenkomen met mesvechten. :eek:. Een staafje van 13 cm dat gebruikt wordt als sleutelhanger zal mijn ex niet als een echt wapen zien, dus daar zal ze denk ik geen problemen mee hebben.

Ik hoop zelfs dat wanneer ze ziet wat de kids daar (straks) mee kunnen, hoe ze zich ermee kunnen verdedigen, dat ze zelf ook enthousiast wordt en het wil leren. ;)

 

Het mesvechten komt dan wel als ze wat ouder zijn.

 

Gr. en suc6, Martin.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
  • 3 weken later...

Deze seminar is blijkbaar afgelopen zaterdag ook in Breda gegeven. Kwam mijn krav instructeur donderdag avond mee aanzetten. Hij is geweest en was er erg blij mee. Dus VEEL PLEZIER.

 

En als ik wat eerder alle opties had gekend had ik wellicht gisteren van de partij kunnen zijn :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 maanden later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...