Mr. Gold Geplaatst: 1 augustus 2013 Delen Geplaatst: 1 augustus 2013 Om 12:35 zal op BNR Radio (te ontvangen o.a. via internet op Nederland.fm) zal @Simurgh (Jeroen) in een uitzending over zonne energie te horen zijn met o.a. producten uit de prepshop.nl en wat er allemaal mogelijk is. Speciaal voor deze uitzending is er een actie dat de Eton Scorpion Radio alleen vandaag met 10e korting wordt verkocht http://prepshop.nl/buitenleven/gereedschap/eton-scorpion-opwindbare-zonnepaneel-radio Als het goed is wordt de uitzending opgenomen en ook hier gepost. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Amber Geplaatst: 1 augustus 2013 Delen Geplaatst: 1 augustus 2013 woehoeeee !! Go Jeroentje, go jeroentje !! Ik hoop dat de opgenomen uitzending snel gepost gaat worden. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wodan Geplaatst: 1 augustus 2013 Delen Geplaatst: 1 augustus 2013 Is het deze: http://www.bnr.nl/?service=player&type=liveradio of deze: http://nederland.fm/radio/bnr/business-nieuws-radio-laatste-beursnieuws-en-muziek.html Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mr. Gold Geplaatst: 1 augustus 2013 Auteur Delen Geplaatst: 1 augustus 2013 Is het deze: http://www.bnr.nl/?service=player&type=liveradio of deze: http://nederland.fm/radio/bnr/business-nieuws-radio-laatste-beursnieuws-en-muziek.html Bovenste en onderste kan je live streamen als je op BNR logo klikt. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wodan Geplaatst: 1 augustus 2013 Delen Geplaatst: 1 augustus 2013 Zenden NIET hetzelfde uit !! Correctie: Er zit gewoon veel tijdsverschil op.... Jeroen C komt zo meteen aan het woord. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mr. Gold Geplaatst: 1 augustus 2013 Auteur Delen Geplaatst: 1 augustus 2013 Zenden NIET hetzelfde uit !! Gaat nu over Spanje. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mr. Gold Geplaatst: 1 augustus 2013 Auteur Delen Geplaatst: 1 augustus 2013 Daar is Jeroen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Zinzzy Geplaatst: 1 augustus 2013 Delen Geplaatst: 1 augustus 2013 Ze doen er wel een beetje lacherig over he!! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wodan Geplaatst: 1 augustus 2013 Delen Geplaatst: 1 augustus 2013 Voila, dat was het dus. Nu ja, wat prepshop reclame voor de Eaton Scorpion en dat was het. Beter dan niets. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Communicator Geplaatst: 1 augustus 2013 Delen Geplaatst: 1 augustus 2013 grmbl .. te laat Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mr. Gold Geplaatst: 1 augustus 2013 Auteur Delen Geplaatst: 1 augustus 2013 We gaan naar het stand en nemen mee een Yeti Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Amber Geplaatst: 1 augustus 2013 Delen Geplaatst: 1 augustus 2013 Kreeg de plug-ins niet aan de praat. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
frank1964 Geplaatst: 1 augustus 2013 Delen Geplaatst: 1 augustus 2013 Goed even reclame te kunnen maken. Ging goed hoor Jeroen, alleen die eikel in de studio.....Wekt die Yeti ook genoeg Ampere op voor een stoel? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Simurgh Geplaatst: 1 augustus 2013 Delen Geplaatst: 1 augustus 2013 Tuurlijk jouw massage stoel doet het er prima op.... Ik heb de opname, maar weet niet hoe te plaatsen @Communicator Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Communicator Geplaatst: 1 augustus 2013 Delen Geplaatst: 1 augustus 2013 zet hem online via speedyshare of iets dergelijks, en hopelijk dat @Mr. Gold hem dan op de preppers.nl server kan plaatsen en jou kan voorzien van een linkje? Mocht dit te ingewikkeld zijn voor nu, wil ik hier best in voorzien hoor. heb webruimte genoeg. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Communicator Geplaatst: 1 augustus 2013 Delen Geplaatst: 1 augustus 2013 ik zat die Yeti kist net te bekijken. ziet er wel gaaf uit ja... ik zou er enkel wel andere panelen aan hangen.... goedkoper en sterker...(qua vermogen dan) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wodan Geplaatst: 1 augustus 2013 Delen Geplaatst: 1 augustus 2013 Is een accu + invertor met eventueel zonnepaneel... Leuk. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Simurgh Geplaatst: 1 augustus 2013 Delen Geplaatst: 1 augustus 2013 ik zat die Yeti kist net te bekijken. ziet er wel gaaf uit ja... ik zou er enkel wel andere panelen aan hangen.... goedkoper en sterker...(qua vermogen dan) Dat kan prima, je kunt er meer panelen, maar ook meer accu's op aansluiten. Kun je mij even pm-en of mail dan kan ik je het bestandje mailen...Alvast dank!!! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MyronPrps Geplaatst: 1 augustus 2013 Delen Geplaatst: 1 augustus 2013 vond de presentator in de studio toch een beetje vervelend meedoen maarja dat maak je helaas vaker mee. gr MP Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Simurgh Geplaatst: 1 augustus 2013 Delen Geplaatst: 1 augustus 2013 Hoi allemaal, bij deze het linkje: http://www.speedyshare.com/n9FgB/Prepshop-op-BNR.mp3 @Communicator, het is dus al gelukt, toch bedankt Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Raycoupe Geplaatst: 1 augustus 2013 Delen Geplaatst: 1 augustus 2013 Hoi allemaal, bij deze het linkje: http://www.speedyshare.com/n9FgB/Prepshop-op-BNR.mp3 @Communicator, het is dus al gelukt, toch bedankt Downloaden gaat prima, maar ik krijg een error bij het afspelen. Hebben anderen daar ook last van? Heb de uitzending gemist, dus ben wel benieuwd. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
AWOL Geplaatst: 1 augustus 2013 Delen Geplaatst: 1 augustus 2013 Downloaden gaat prima, maar ik krijg een error bij het afspelen. Hebben anderen daar ook last van? Heb de uitzending gemist, dus ben wel benieuwd. Nee, mp3 wordt prima afgespeeld door, bij mij, winamp. Heb je wel gedownload vanaf de titel dus bovenin je scherm? Ik denk dat je voor de onderste download link een aparte player moet downloaden? Edit: nu zelf ook geluisterd maar erg informatief is het niet. Dat ligt denk ik niet aan Jeroen, het is duidelijk geen live gesprek maar ge-edit. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Raycoupe Geplaatst: 1 augustus 2013 Delen Geplaatst: 1 augustus 2013 Nee, mp3 wordt prima afgespeeld door, bij mij, winamp. Heb je wel gedownload vanaf de titel dus bovenin je scherm? Ik denk dat je voor de onderste download link een aparte player moet downloaden? Edit: nu zelf ook geluisterd maar erg informatief is het niet. Dat ligt denk ik niet aan Jeroen, het is duidelijk geen live gesprek maar ge-edit. Yep, bovenste link. 'k Gebruik hier gewoon de mediaplayer. Nu ja pech. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Amber Geplaatst: 1 augustus 2013 Delen Geplaatst: 1 augustus 2013 Zelfde probleem hier, @Raycoupe Lukte ook niet met de mediaplayers. Maar heb winamp ff snel geinstalleerd en daar deed 'ie het wel op. Goed gedaan Jeroen !!! complimenten !! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Simurgh Geplaatst: 1 augustus 2013 Delen Geplaatst: 1 augustus 2013 Ach het was een leuk item, niet informatief, maar dat was niet de opzet, en het editten was inderdaad ook gemeld. Ik vond het wel een luchtig item, het heeft dan ook niets met preppen te maken. Maar als er voor gewone items vragen aan preppers worden gesteld dan worden we langzaam, héél langzaam serieuzer genomen. Dit ging over de zon benutten ivm de warmte, blijkbaar denkt men aan de prepshop (met preppen als basis) als bron voor deze vraag. I have a dream, that one day peppers will be treated equally! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.