Ga naar inhoud
GENEGEERD

[Vraag] Kippen houden?


Aanbevolen berichten

Heb je daar ervaring mee ? Met broeden in een brandkast .

 

Geert

 

Nee, nog nooit gedaan. Wel als tiener eens drie eitjes van de chinese kwartel onder een bureaulamp gelegd. Eentje kwam uit. Heel lief en schattig zo'n hummeltje. Ik zal net op marktplaats dat de fokker beweert dat 2 van zijn te koop staande hennen zelf willen broeden. Als dat zo is geeft dat hoop voor mijn hennen want dat zijn zussen van die van hem.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Plant anders ook een fazantstruik in de ren. Daar houden ze van.

quote @knaagdier:

Leycesteria formosa/ Fazantbes

Een mooie struik die kleine besjes heeft , als mens heb je er niet veel aan maar vogels en dan vooral fazanten zijn er dol op.

Mijn tip is om deze al te planten en stekken uit te planten op wilde plekken. Als deze plant zijn naam waar maakt kan deze plant een grote aanwinst zijn in je omgeving.

Fazanten die op de struik afkomen kunnen immers gevangen worden en verder gekweekt worden. Ook een mooie plant voor in het kippenhok, lekkere bessen voor de kippen= lekkere kippen

Link naar reactie
Delen op andere sites

maar hoe neemt iedereen zn kippen mee als je toch echt naar je BOL moet gaan? gwn in de kofferbak lijkt me ook niet zo handig haha

 

Net als die vrouw uit doomsday preppers ''We all grab a chicken and run down the road!'' haha :p

 

Is het trouwens te doen 2 of 3 kippen op een balkon te houden zonder ruzie te krijgen met de buren?

Kippen maken veel geluid toch of valt dat wel mee?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...