Gast IsaBo Geplaatst: 9 september 2013 Delen Geplaatst: 9 september 2013 Heb je daar ervaring mee ? Met broeden in een brandkast . Geert Nee, nog nooit gedaan. Wel als tiener eens drie eitjes van de chinese kwartel onder een bureaulamp gelegd. Eentje kwam uit. Heel lief en schattig zo'n hummeltje. Ik zal net op marktplaats dat de fokker beweert dat 2 van zijn te koop staande hennen zelf willen broeden. Als dat zo is geeft dat hoop voor mijn hennen want dat zijn zussen van die van hem. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Flos Geplaatst: 9 september 2013 Delen Geplaatst: 9 september 2013 Ik ben nog een beetje van de oude stempel en zoek het nog steeds in boeken op . Geert Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Flos Geplaatst: 9 september 2013 Delen Geplaatst: 9 september 2013 Het moest natuurlijk broedkast zijn . Natuurlijk broeden is beter dan in een kast . Laat eens een paar eitjes liggen ze kunnen er 6 tot 12 uitbroeden . Op 17 dagen . In een kast is de vochtigheid en de temperatuur er belangrijk . Geert Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
CrossbowClan Geplaatst: 9 september 2013 Delen Geplaatst: 9 september 2013 Allemaal leuk spul die kippetjes en kwartels van jullie, maar... mijn kip legt de grootste eieren hahaha. ... en van een SHTF merkt ie lekker niks. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Raycoupe Geplaatst: 9 september 2013 Delen Geplaatst: 9 september 2013 Allemaal leuk spul die kippetjes en kwartels van jullie, maar... mijn kip legt de grootste eieren hahaha. ... en van een SHTF merkt ie lekker niks. Die uit de kluiten gewassen haan legt helemaal niets! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ET phone home Geplaatst: 9 september 2013 Delen Geplaatst: 9 september 2013 Die uit de kluiten gewassen haan legt helemaal niets! komt een @CrossbowClan bij de dokter: "dokter, mijn kip legt geen eieren!" vrij naar, shit hoe heet die schrijver ook al weer. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MyronPrps Geplaatst: 10 september 2013 Auteur Delen Geplaatst: 10 september 2013 maar hoe neemt iedereen zn kippen mee als je toch echt naar je BOL moet gaan? gwn in de kofferbak lijkt me ook niet zo handig haha Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lovetea Geplaatst: 10 september 2013 Delen Geplaatst: 10 september 2013 Ik heb kattenreismanden staan. Die kun je nu voor een leuk prijsje bij de action kopen. En ik heb ook krat staan waar evenuteel kuikens met hen in kunnen. En het voer staat in emmers,dus is zo mee te nemen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
sunnysuzanna Geplaatst: 10 september 2013 Delen Geplaatst: 10 september 2013 Plant anders ook een fazantstruik in de ren. Daar houden ze van. quote @knaagdier: Leycesteria formosa/ Fazantbes Een mooie struik die kleine besjes heeft , als mens heb je er niet veel aan maar vogels en dan vooral fazanten zijn er dol op. Mijn tip is om deze al te planten en stekken uit te planten op wilde plekken. Als deze plant zijn naam waar maakt kan deze plant een grote aanwinst zijn in je omgeving. Fazanten die op de struik afkomen kunnen immers gevangen worden en verder gekweekt worden. Ook een mooie plant voor in het kippenhok, lekkere bessen voor de kippen= lekkere kippen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
GangstaPrepper25 Geplaatst: 10 september 2013 Delen Geplaatst: 10 september 2013 maar hoe neemt iedereen zn kippen mee als je toch echt naar je BOL moet gaan? gwn in de kofferbak lijkt me ook niet zo handig haha Net als die vrouw uit doomsday preppers ''We all grab a chicken and run down the road!'' haha Is het trouwens te doen 2 of 3 kippen op een balkon te houden zonder ruzie te krijgen met de buren? Kippen maken veel geluid toch of valt dat wel mee? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
larik Geplaatst: 10 september 2013 Delen Geplaatst: 10 september 2013 De geur is een groter probleem denk ik. Goed schoonhouden Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
GangstaPrepper25 Geplaatst: 10 september 2013 Delen Geplaatst: 10 september 2013 Ok thanks qua geluid valt het wel mee dus? Schoonhouden is logisch ja Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MyronPrps Geplaatst: 10 september 2013 Auteur Delen Geplaatst: 10 september 2013 @GangstaPrepper25 is het niet een beetje zielig voor die kippen om op een balkonnetje te zitten? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
GangstaPrepper25 Geplaatst: 10 september 2013 Delen Geplaatst: 10 september 2013 Ze hebben dan 3 bij 2 meter lijkt me wel voldoende. Ze zulen het in ieder geval beter hebben dan de meeste kippen in de bio industrie. Mischien heb je wel gelijk. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Flos Geplaatst: 10 september 2013 Delen Geplaatst: 10 september 2013 @GangstaPrepper25 in théorie kan men alles op zijn balkon houden . Maar over leg eens met uw onderburen . Geert 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
GangstaPrepper25 Geplaatst: 10 september 2013 Delen Geplaatst: 10 september 2013 lol Dat is wel slim ja.. Dat is zeker in rusland ofzo of niet? haha Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Flos Geplaatst: 10 september 2013 Delen Geplaatst: 10 september 2013 lol Dat is wel slim ja.. Dat is zeker in rusland ofzo of niet? haha Om heel eerlijk te zijn . Dat was in België . De ezel moest mee spelen in een toneel of zo en de vrouw werd aan geduid om voor de ezel te zorgen maar niemand wist dat ze op een flat woonde . Geert Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.