jada Geplaatst: 14 juli 2013 Delen Geplaatst: 14 juli 2013 Karma werkt alleen als je de goede daad doorgeeft.... Dusssss....... Ik heb een victorinox zakmesje voor nix in de aanbieding. Volgende week Zondag 21 juli trek ik de winnaar uit de aanmeldingen. 3 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast ancestral-viking Geplaatst: 14 juli 2013 Delen Geplaatst: 14 juli 2013 nou bij deze mooi gebaar .....kan ik wel goed gebruiken Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
jan001 Geplaatst: 14 juli 2013 Delen Geplaatst: 14 juli 2013 Is er nog plek aan boord, dan spring ik aan dek. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast ancestral-viking Geplaatst: 14 juli 2013 Delen Geplaatst: 14 juli 2013 heej maatje welkom aan boord Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
jan001 Geplaatst: 14 juli 2013 Delen Geplaatst: 14 juli 2013 heej maatje welkom aan boord En varen maar. recht zo die gaat! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mammie Geplaatst: 14 juli 2013 Delen Geplaatst: 14 juli 2013 Ik hoef niet mee op het bootje, bedankt! Maar hoe werkt het nou als ik andere winnaar(s) ga uitkiezen? worden het dan niet heel veel karma's als het de bedoeling is dat je het stokje door gaat geven? Succes allemaal, bon voyage! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast ancestral-viking Geplaatst: 14 juli 2013 Delen Geplaatst: 14 juli 2013 als ik het stokje door moet geven weet ik al een leuk item Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Keyser Suze Geplaatst: 14 juli 2013 Delen Geplaatst: 14 juli 2013 Hup ik ook in de Karma Boot Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mecanical Dog Geplaatst: 15 juli 2013 Delen Geplaatst: 15 juli 2013 zeg niet oooh nee ik heb mijn biertje laten vallen=O maar zeg PINT OVERBOORT ALLE HANDS AAN DEK ^^ md is ook aanwezig. mvg md Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Flos Geplaatst: 15 juli 2013 Delen Geplaatst: 15 juli 2013 Ik spring ook aan boord . Daar gaan we dan . Geert Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Wafels Geplaatst: 15 juli 2013 Delen Geplaatst: 15 juli 2013 Heb geen interesse in het mesje , maar KARMA , een goede daad is een goede zaak , dus ik vaar wel mee gr will Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kungfufox Geplaatst: 15 juli 2013 Delen Geplaatst: 15 juli 2013 Damn laat mijn nu net vorige week eentje hebben besteld! Anyways ik wacht op de volgende boot. Wel zeer mooie karma! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
jobs Geplaatst: 15 juli 2013 Delen Geplaatst: 15 juli 2013 Mooi dingetje! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Muktaronic Geplaatst: 15 juli 2013 Delen Geplaatst: 15 juli 2013 Waarom niet? Mooi zakmesje en zou hem graag aan mijn EDC willen toevoegen. Gaaf idee van je om het zo te doen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Doomsday Geplaatst: 15 juli 2013 Delen Geplaatst: 15 juli 2013 Yeeehah ... count me in! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
easy Geplaatst: 15 juli 2013 Delen Geplaatst: 15 juli 2013 Ik heb sowieso een goed gevoel bij Karma..... Grt easy Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
jada Geplaatst: 21 juli 2013 Auteur Delen Geplaatst: 21 juli 2013 @Geert GEFELICITEERD Stuur me even je adres, dan gaat het mesje van de week op de post! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Flos Geplaatst: 21 juli 2013 Delen Geplaatst: 21 juli 2013 @Geert GEFELICITEERD Stuur me even je adres, dan gaat het mesje van de week op de post! Wauw ben ik het . Dank je wel mijn adres komt er aan Geert Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
AWOL Geplaatst: 21 juli 2013 Delen Geplaatst: 21 juli 2013 Leuk zo'n actie! Het betreft overigens de Victorinox Spartan mocht iemand zich dat afvragen Zelf heb ik al ruim 20 jaar een Spartan en dat is het meest gebruikte mes dat ik heb. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Fubar Geplaatst: 22 juli 2013 Delen Geplaatst: 22 juli 2013 Is het een leuk idee als de winnaar weer wat anders in de verloting doet. Op die manier ben jij weer iets kwijt,waar een ander misschien op zat te wachten. Lijkt mij een leuk idee Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast crossfire Geplaatst: 22 juli 2013 Delen Geplaatst: 22 juli 2013 Geert gefeliciteerd top karma:) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Flos Geplaatst: 26 juli 2013 Delen Geplaatst: 26 juli 2013 Vandaag . Het victorinox mesje in de bus gekregen . Het heeft het transport overleeft . Het krijgt een plaats in mijn privé auto . Bedankt Geert Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.