Gast gebruikersnaam Geplaatst: 10 juli 2013 Delen Geplaatst: 10 juli 2013 ik weet niet of het hier thuishoort, dus verplaats het maar indien nodig, Ik vond een handleiding voor euthanasie op huisdieren. Ik hoop dat jullie het nooit nodig hebben. https://www.avma.org/KB/Policies/Documents/euthanasia.pdf Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Charlie Geplaatst: 10 juli 2013 Delen Geplaatst: 10 juli 2013 @gebruikersnaam.... Dat is wel apart. Ik ga die toch ook maar opslaan. Als het voor een varken werkt, werkt het ook voor een.... ja, noem eens wat Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mrsjones Geplaatst: 10 juli 2013 Delen Geplaatst: 10 juli 2013 @gebruikersnaam.... Dat is wel apart. Ik ga die toch ook maar opslaan. Als het voor een varken werkt, werkt het ook voor een.... ja, noem eens wat long pig , zo noem je dat. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
lewieke Geplaatst: 10 juli 2013 Delen Geplaatst: 10 juli 2013 Euhm ? Heet euthanasie plegen op een long pig niet gewoon moord ? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mrsjones Geplaatst: 10 juli 2013 Delen Geplaatst: 10 juli 2013 Euhm ? Heet euthanasie plegen op een long pig niet gewoon moord ? euthanasie is op verzoek. bij dieren op verzoek van eigenaar. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
12gauge Geplaatst: 11 juli 2013 Delen Geplaatst: 11 juli 2013 de meest effectieve dingen zijn niet vrij verkrijgbaar ik opteer het liefst een slachtmasker snel pijnloos en bijzonder effectief Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Flos Geplaatst: 11 juli 2013 Delen Geplaatst: 11 juli 2013 Ik mag er niet an denken . Mijn hond is mijn beste vriend . Hij is mooi omdat hij zo lelijk is . Maar hem iets aan doen zou ik niet over mijn hart kunnen krijgen . Geert Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
De baron Geplaatst: 11 juli 2013 Delen Geplaatst: 11 juli 2013 Ik mag er niet an denken . Mijn hond is mijn beste vriend . Hij is mooi omdat hij zo lelijk is . Maar hem iets aan doen zou ik niet over mijn hart kunnen krijgen . Geert vraag het aan de buurman en daarna een bbqtje met de buren:p Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wilmar Geplaatst: 12 juli 2013 Delen Geplaatst: 12 juli 2013 voor de kleine dingen heb je ook een boek EHBO bij honden, ff googlen.. misschien handig, niet alleen voor dan, maar ook voor nu. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wilmar Geplaatst: 12 juli 2013 Delen Geplaatst: 12 juli 2013 maar euthanasie.. tsja.. wat is humaan? kogel? ..? moeilijke kwestie Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Keyser Suze Geplaatst: 12 juli 2013 Delen Geplaatst: 12 juli 2013 Voorhamer midden op de kop. Niet leuk, wel snel. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
666Viper666 Geplaatst: 12 juli 2013 Delen Geplaatst: 12 juli 2013 Goede tip bij euthanasie van je vriend. Denk dat het je vijand is en draai zijn nek om Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
12gauge Geplaatst: 12 juli 2013 Delen Geplaatst: 12 juli 2013 maar euthanasie.. tsja.. wat is humaan? kogel? ..? moeilijke kwestie kogel is het meest humane wat er is wij hebben de beslissing gemaakt om al onze beesten af te laten schieten mocht het nodig zijn niet het mooiste gezicht maar ze zullen de klap niet eens horen en dood zijn voor ze de grond raken Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wilmar Geplaatst: 12 juli 2013 Delen Geplaatst: 12 juli 2013 wij denken ook de kogel.. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
666Viper666 Geplaatst: 12 juli 2013 Delen Geplaatst: 12 juli 2013 En hoe komen jullie aan die kogels? Gaat weer lekker hier Opsec dames en heren! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
12gauge Geplaatst: 12 juli 2013 Delen Geplaatst: 12 juli 2013 En hoe komen jullie aan die kogels? Gaat weer lekker hier Opsec dames en heren! kan bij de betere dierenarts hoor? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
666Viper666 Geplaatst: 12 juli 2013 Delen Geplaatst: 12 juli 2013 kan bij de betere dierenarts hoor? Tijdens SHTF is de dieren arts ook even afwezig Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Amber Geplaatst: 12 juli 2013 Delen Geplaatst: 12 juli 2013 Nekkie omdraaien/knakken bij een klein dier. Flinke pin met hamer door hoofd bij groter. Ik schat de overlevingskansen van mijn kat hoger in dan de mijne eigenlijk. Heeft me al eerder muizen en vogels gebracht, misschien helpt hij mij meer dan ik hem. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
12gauge Geplaatst: 12 juli 2013 Delen Geplaatst: 12 juli 2013 Nekkie omdraaien/knakken bij een klein dier. Flinke pin met hamer door hoofd bij groter. Ik schat de overlevingskansen van mijn kat hoger in dan de mijne eigenlijk. Heeft me al eerder muizen en vogels gebracht, misschien helpt hij mij meer dan ik hem. pin door het hoofd slaan? in theorie kan t maar dieren hebben meer gevoel als wij, als ze dat aanvoelen komen kom jij er niet zonder kleer scheuren vanaf bovendien laat je een beest dan nodeloos lijden de kans dat het in een keer goed gaat is niet heel erg groot Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
666Viper666 Geplaatst: 12 juli 2013 Delen Geplaatst: 12 juli 2013 Voor iedereen op het forum is dit een nee maar een groot beest schaap en geit of groter hoor je met een scherp mes de hals slag ader door te snijden. Voor kleine dieren volstaat het draaien of slingeren aan de nek van het dier. En geloof me dit is niet leuk maar noodzakelijk op sommige momenten. Heb er genoeg tranen over gelaten maar soms moet je dingen doen in het leven die niet leuk zijn. Sterker nog schapen huilen aangezien ze voelen wat er gebeurd. En honden zijn nog erger,de gene die voor de moeilijke keuze hebben gestaan weten dit. Voor de toetsenbord rambo's onder ons kijk maar eens goed naar je vriend (hond/kat) en bedenk dan of je het aankan of niet. Kan je het niet vraag het dan aan een bekende die het wel kan en durft. Een dier laat je namelijk niet lijden!!!! Dat doe je ook niet met je eigen kind ofwel? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Amber Geplaatst: 12 juli 2013 Delen Geplaatst: 12 juli 2013 Ik denk dat het er ook wel over gaat wat je doet, kan doen, als je beest al ten dode opgeschreven is. Staldieren zie ik niet als huisdieren, de kettinghond was dat ook nooit. Daar voel ik niet zoveel voor. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wilmar Geplaatst: 15 juli 2013 Delen Geplaatst: 15 juli 2013 in gedachten geen probleem met keel doorsnijden, zolang het een beetje "efficient" gebeurd.. zal wel even slikken met het mes in mijn handen, maar ik denk dat dat ook een goede manier is. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Noach Geplaatst: 18 juli 2013 Delen Geplaatst: 18 juli 2013 Loslopende, hongerig honden in een roedel zijn geen leuke dingen om tegen te komen. Maar om mijn maatje van 12 met een klauwhamer of breekijzer naar 't hondenwalhalla te sturen..... k Weet niet of ik t kan. Hopelijk als de shtf heeft mijn vrouw haar wapen bij zich en kan een kogel zijn werk doen. (nu is mijn hond niet echt een killer, ook al is hij 30 kg. Hij vindt opstaan voor een boterham al best een hele opgave.) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.