prepper053 Geplaatst: 22 mei 2013 Delen Geplaatst: 22 mei 2013 ik kwam op marktplaats een advertentie tegen voor deze BOV.... namelijk een TANK!! openingsbod is 7500 euro, dus voor de liefhebber een koopje. https://www.bva-auctions.com/auction/lot/7603/3005004?utm_campaign=7603tank&utm_medium=advertentie&utm_source=marktplaats? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
hippo Geplaatst: 22 mei 2013 Delen Geplaatst: 22 mei 2013 Bugger! Past net niet in de garage en de buren gaan geheid klagen als ik hem op straat parkeer. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Daryl Dixon Geplaatst: 22 mei 2013 Delen Geplaatst: 22 mei 2013 Dit is geen tank maar een pantservoertuig Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
prepper053 Geplaatst: 22 mei 2013 Auteur Delen Geplaatst: 22 mei 2013 Dit is geen tank maar een pantservoertuig klaag ze aan voor misleiding hahaha Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ronin Kogaratsu Geplaatst: 22 mei 2013 Delen Geplaatst: 22 mei 2013 verkennings voertuig idd.. belachelijk dat defensie in de uitverkoop gaat Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
prepper053 Geplaatst: 22 mei 2013 Auteur Delen Geplaatst: 22 mei 2013 Bugger! Past net niet in de garage en de buren gaan geheid klagen als ik hem op straat parkeer. parkeer dat ding in het centrum zonder parkeergeld te betalen en kijk hoe de parkeerwachten zich uitsloven om een wielklem aan te brengen 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tom Geplaatst: 22 mei 2013 Delen Geplaatst: 22 mei 2013 Denk niet dat je er een kenteken op krijgt of je moet dit voertuig laten keuren als langzaamverkeer voertuig gelijk een traktor. Maar dan 25 km/uur Dus eerst aanpassen zodat de snelheid niet hoger ligt. Ook heb je behoorlijke technische kennis nodig voor reparatie. Het zicht is minimaal dus een stel vandalen gooien zo stenen tussen de rupsen of nog erger een brandend matras onder de tank hangen, je ziet er niets van. En dan rijden verbruik 1 op 3 of zo? Koop liever een minder opvallende BOV een gewone grijze Jeep of zoiets:rolleyes: Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
appelflapje Geplaatst: 22 mei 2013 Delen Geplaatst: 22 mei 2013 Awesome! Ook geen last van blokkerende auto's op die manier. Maar goed, de gehele binnenruimte is denk ik wel nodig voor brandstof. Die lust wel een slokje denk ik zo Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Flos Geplaatst: 23 mei 2013 Delen Geplaatst: 23 mei 2013 In mijn dienst tijd met een soort gelijk voertuig gereden . Lag een brandstof tank in van 1200 lieter ik zou niet graag naar de pomp gaan en zeggen gooi hem eens vol als de meter in het rood staat . Geert Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bolo Geplaatst: 23 mei 2013 Delen Geplaatst: 23 mei 2013 verkennings voertuig idd.. belachelijk dat defensie in de uitverkoop gaat De verkenningsopdrachten worden al een tijdje door Fenneks gedaan. Dit model YPR is uitgefaseerd. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
zippo Geplaatst: 23 mei 2013 Delen Geplaatst: 23 mei 2013 Dit is geen tank maar een pantservoertuig klopt..zonder boeggolf keerplaat.. ex 42ste en 17de painfbat Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
prepass Geplaatst: 23 mei 2013 Delen Geplaatst: 23 mei 2013 De verkenningsopdrachten worden al een tijdje door Fenneks gedaan. Dit model YPR is uitgefaseerd. Het lijkt mij meer een M113? Ik zie net @zippo z'n bericht. Die ontbrekende boeggolf keerplaat bracht me op het verkeerde been.... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
zippo Geplaatst: 23 mei 2013 Delen Geplaatst: 23 mei 2013 Het lijkt mij meer een M113? Ik zie net @zippo z'n bericht. Die ontbrekende boeggolf keerplaat bracht me op het verkeerde been.... die achterklep gaat als open als een deur en bij ypr en m113 zakt die klep..kan dit voertuig niet echt plaatsen..maar het lijkt wel een engels voertuig Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Raycoupe Geplaatst: 23 mei 2013 Delen Geplaatst: 23 mei 2013 Lijkt me iets voor iemand uit Engeland, daar mag je wel met een rupsvoertuig de weg op als particulier. Er rijdt in London een knalgele rond. Betaalt geen wegenbelasting, geen spitsbelasting en hij kan op meer plekken parkeren. Wielklem of wegslepen, dat werk idd niet. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Flow Geplaatst: 23 mei 2013 Delen Geplaatst: 23 mei 2013 De verkenningsopdrachten worden al een tijdje door Fenneks gedaan. Dit model YPR is uitgefaseerd. Wou net zeggen old school ypr;) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Daryl Dixon Geplaatst: 23 mei 2013 Delen Geplaatst: 23 mei 2013 Voertuig van de advertentie is volgens mij geen M113 of YPR maar een Britse FV 432 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
zippo Geplaatst: 24 mei 2013 Delen Geplaatst: 24 mei 2013 Voertuig van de advertentie is volgens mij geen M113 of YPR maar een Britse FV 432 thx.. .. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.