Floshtf Geplaatst: 2 november 2012 Delen Geplaatst: 2 november 2012 Iemand dit als een geprobeerd... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Richard Friesland Geplaatst: 2 november 2012 Delen Geplaatst: 2 november 2012 leuk ding Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Davena Geplaatst: 2 november 2012 Delen Geplaatst: 2 november 2012 Iemand dit als een geprobeerd... Ja ik heb ze wel eens gemaakt, maar dan als drijfkaarsjes, dus zonder dekseltje Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JohnVonSchutz Geplaatst: 2 november 2012 Delen Geplaatst: 2 november 2012 Leuk dingetje, ga ik een met de kinderen maken. Thx Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Wild Rover Geplaatst: 2 november 2012 Delen Geplaatst: 2 november 2012 Zou je hier ook een brood op kunnen bakken ipv waxine lichtjes? Rover Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
tim! Geplaatst: 2 november 2012 Delen Geplaatst: 2 november 2012 erg creatief Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Floshtf Geplaatst: 2 november 2012 Auteur Delen Geplaatst: 2 november 2012 Zou je hier ook een brood op kunnen bakken ipv waxine lichtjes? Rover Misschien iets voor @Fluitketel, cake voor aan de corner:) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
dR3 Geplaatst: 3 november 2012 Delen Geplaatst: 3 november 2012 Goh weer wat geleerd, een clementine is blijkbaar een apart stuk fruit (vergelijkbaar met sinaasappel) en je kunt er een soort waxine lichtje mee maken. Leuk! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Nature Geplaatst: 3 november 2012 Delen Geplaatst: 3 november 2012 Dit heb ik ook al gedaan. Na een tijdje droogt de mandarijn wel uit en krimpt de schil. Wat je ook nog kan doen als de lont is op gebrand is er een theelichtje in plaatsen. Zo heb je meerdere dagen plezier aan je kaarsje. Ik weet niet of het veel verschil maakt maar in het filmpje zeggen ze olijf olie en ik heb geleerd dat je slaolie moet gebruiken. http://plazilla.com/zelf-mandarijn-kaarsen-maken Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Prepzel Geplaatst: 3 november 2012 Delen Geplaatst: 3 november 2012 Iemand dit als een geprobeerd... grappig! deze is ook leuk: vuur maken met een sinaasappel Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Fluitketel Geplaatst: 3 november 2012 Delen Geplaatst: 3 november 2012 Ik heb die heel toevallig op mijn werk gezien gister. Maar die was wel in de brand gevlogen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Joris Driepinter Geplaatst: 31 maart 2013 Delen Geplaatst: 31 maart 2013 How-to een sinaasappelkaars maken http://www.dumpert.nl/mediabase/6535547/42851a20/how_to_een_sinaasappelkaars_maken.html Hey @moderator, kunnen Dumpert-filmpjes niet ge-embed worden?? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
appelflapje Geplaatst: 31 maart 2013 Delen Geplaatst: 31 maart 2013 Leuk fimpje Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Floshtf Geplaatst: 1 april 2013 Auteur Delen Geplaatst: 1 april 2013 Hoi Joris...is een tijd geleden al eens gepost....http://preppers.nl/forum/threads/2445-Gezellig-voor-op-de-koffiecornertafel (knipoog &zoekmachine) @Kungfufox @Chinook Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Flos Geplaatst: 1 april 2013 Delen Geplaatst: 1 april 2013 Leuk vitamines en licht van een vrucht . Geert Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.