3XP3R1M3NT Geplaatst: 28 april 2012 Delen Geplaatst: 28 april 2012 Hier een naslagwerk waarin een verscheidenheid aan survival, suvivalism en bushcraft gerelateerde TV series aan bod komen. Mijn doel is niet om een discussie op te roepen over een bepaald personage (in mijn ogen zijn alle shows onzin maar bevatten leerzame weetjes). Mocht ik een serie vergeten zijn wees dan zo vriendelijk het even door te geven zodat deze ook toegevoegd kan worden. Ray Mears. Wild Tracks Tracks Ray Mears' World of Survival (2 seizoenen van elk 6 afleveringen) Ray Mears' Country Tracks The Essential Guide to Rocks Ray Mears' Extreme Survival (3 seizoenen van elk 6 afleveringen) Ray Mears' Adventure Special Ray Mears' Real Heroes of Telemark Ray Mears' Bushcraft (2 seizoenen van elk 5 afleveringen) Ray Mears' Wild Food (5 afleveringen) Ray Mears Goes Walkabout Ray Mears' Northern Wilderness (6 afleveringen) Survival with Ray Mears (3 afleveringen) Wild Britain with Ray Mears (6 afleveringen) Richard Louis "Dick" Proenneke. Alone in the Wilderness Les Stroud. Survivorman (3 seizoenen van 10, 7 en 6 afleveringen) Off the grid Beyond Survival (10 afleveringen) Surviving Urban Disasters (1 aflevering) Survive This Man Woman Wild. Man Woman Wild (2 seizoenen van 10 en 12 afleveringen) Dual Survival. Dual Survival (2 seizoenen van 10 en 12 afleveringen) Bear Grylls. Escape to the Legion Born Survivor / Man vs. Wild (7 seizoenen van 15,13,10,11,7,6 en 6 afleveringen) Worst Case Scenario (12 afleveringen) Out of the Wild. The Alaska experiment Out of the Wild: the Alaska experiment Out of the Wild: Venezuela SAS survival secrets. SAS survival secrests (7 afleveringen (aantal niet zeker!)) The colony. The colony (2 seizoenen) Doomsday preppers. Doomsday preppers (1 seizoen van 12 afleveringen) Aftermath: Population zero / Aftermath: The World After Humans. Aftermath: Population zero / Aftermath: The World After Humans Bush Tucker Man. Bush Tucker Man (3 seizoenen van 8,7 en 8 afleveringen) 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
offgrid Geplaatst: 28 april 2012 Delen Geplaatst: 28 april 2012 Ik moet toch ook ff Les Hiddins noemen...(de Bush Tucker Man)de serie is al jaren niet meer op tv maar op y tube staan nog wat van zn series.Volgens mij was dit eind jaren 80 een van de eerste survival achtige programma,s. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
3XP3R1M3NT Geplaatst: 28 april 2012 Auteur Delen Geplaatst: 28 april 2012 Toegevoegd. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
medan Geplaatst: 2 mei 2012 Delen Geplaatst: 2 mei 2012 mensen jullie vergeten onze nederlandse held jo bonten Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
offgrid Geplaatst: 2 mei 2012 Delen Geplaatst: 2 mei 2012 Als er maar niemand zo dom is die selfdefence cursus van JB te gaan volgen ..Whaha Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
medan Geplaatst: 2 mei 2012 Delen Geplaatst: 2 mei 2012 haha mag hopen van niet. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Chinook Geplaatst: 2 mei 2012 Delen Geplaatst: 2 mei 2012 Da's toch niet serieus hoop ik, die Jo? Ik heb medelijden met die man Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
medan Geplaatst: 2 mei 2012 Delen Geplaatst: 2 mei 2012 nee tuurlijk niet, dat is er 1 die iets teveel naar bear grylls heeft gekeken. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Preppie Geplaatst: 8 mei 2012 Delen Geplaatst: 8 mei 2012 Tom Brown Jr. bv http://www.youtube.com/watch?v=BFK5VB-PA6Y Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast urbanprepper Geplaatst: 9 mei 2012 Delen Geplaatst: 9 mei 2012 Jo bonten heerst.lol Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Simurgh Geplaatst: 12 mei 2012 Delen Geplaatst: 12 mei 2012 is er iemand die mij kan vertellen waar of hoe is de rest van de 12 aflevering van doomsday preppers kan kijken, ik kan alleen de pilot vinden? Bij voorbaat dank Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Simurgh Geplaatst: 12 mei 2012 Delen Geplaatst: 12 mei 2012 En misschien maar even hier vragen, Bear Grylls, wat ik jullie mening over deze beste man. Alle leden die goed hun best doen hier krijgen het predikaat ' almost Bear Grylls', dit zou een hoge/ere titel moeten zijn. Maar hoewel ik geloof dat hij meer survival kennis heeft dan ik wellicht ooit zal hebben, zie ik hem het ene na het andere grote risico nemen. Hij voelt soms als een los kanon in de jungle? Jullie ideeën hier over? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Zanshin Geplaatst: 12 mei 2012 Delen Geplaatst: 12 mei 2012 Check dit... http://www.dailymail.co.uk/news/article-470155/How-Bear-Grylls-Born-Survivor-roughed--hotels.html Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Simurgh Geplaatst: 12 mei 2012 Delen Geplaatst: 12 mei 2012 Haha, ja dat wist ik ook al, nog een reden dat het misschien niet zo'n eervolle titel is. Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jester Geplaatst: 12 mei 2012 Delen Geplaatst: 12 mei 2012 Check dit... http://www.dailymail.co.uk/news/article-470155/How-Bear-Grylls-Born-Survivor-roughed--hotels.html Even los van of dit bericht waar is (wat het ongetwijfeld is hoor, maar vind het ook geen heel hoog door-de-mand-val-gehalte) het lijkt toch altijd wel een volkssport om mensen die hun kop boven het maaiveld uitsteken, op alle mogelijke manieren proberen neer te halen. En bedoel dat niet van jou hoor Zanshin, maar vooral van journalisten en in zijn algemeenheid. En om de vraag van Simurgh te beantwoorden: Ik voel me wel vereerd met een "Almost Bear Grylls" labeltje. Maar ik ben absoluut geen bushcrafter, ex-marinier of vietnam veteraan (niet eens in dienst gezeten zelfs) dus mijn enige vergelijkingsmateriaal zijn de andere survivalists van Discovery en NatGeo hahaha. En dan vind ik Bear echt een enorme held, met z'n blote reet door een bevroren rivier zwemmen enzo. Dus wat mij betreft mag deze ere-titel blijven, al zullen er vast genoeg stemmen hier opgaan voor een minder popi en glamoureus survival-type. Maar ben zeker ook benieuwd wat anderen ervan vinden! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Preppie Geplaatst: 12 mei 2012 Delen Geplaatst: 12 mei 2012 is er iemand die mij kan vertellen waar of hoe is de rest van de 12 aflevering van doomsday preppers kan kijken, ik kan alleen de pilot vinden? Bij voorbaat dank Op Youtube staan heel wat filmpjes over Doomsday preppers http://www.youtube.com/results?search_query=doomsday+preppers+&oq=doomsday+preppers+&aq=f&aqi=g10&aql=&gs_l=youtube.3..0l10.15456.15456.0.16332.1.1.0.0.0.0.126.126.0j1.1.0...0.0.GQ4crRKjlFI Verder zijn er nog: http://www.ovguide.com/tv/doomsday_preppers.htm http://www.putlocker.com/file/35117829F0FB848D# (serie 1 aflevering 11) http://www.tv-links.eu/tv-shows/Doomsday-Preppers_31256/season_1/episode_12/video-results/ Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Zanshin Geplaatst: 13 mei 2012 Delen Geplaatst: 13 mei 2012 En bedoel dat niet van jou hoor Zanshin, maar vooral van journalisten en in zijn algemeenheid. Weet ik, ik liet me ook een beetje meeslepen zo laat op de avond...Bear is natuurlijk wel een survival-expert en ik niet, dus niets dan respect voor deze man. Wat hij kan, zal ik nooit kunnen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Zanshin Geplaatst: 13 mei 2012 Delen Geplaatst: 13 mei 2012 Misschien moeten we de gradaties wat oprekken? Iedereen boven de 100? 200? posts is "almost Bear Grylls". Is er geen ultimum? (daar doen we het tenminste voor :s ) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
medan Geplaatst: 13 mei 2012 Delen Geplaatst: 13 mei 2012 het is maar een titel, ik zie het niet in waarom het verandert hoeft te worden aangezien het toch geen functie heeft. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
offgrid Geplaatst: 13 mei 2012 Delen Geplaatst: 13 mei 2012 Vergis ik me of zag ik ergens n Doomsdaysurviver? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Rothbard Geplaatst: 13 mei 2012 Delen Geplaatst: 13 mei 2012 Vanaf 250 berichten. Urbanprepper en cyberbeer hebben hem al . Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Simurgh Geplaatst: 14 mei 2012 Delen Geplaatst: 14 mei 2012 Die titel wil ik ook wel, dan weet ik tenminste vast dat ik het overleef, vast een zorg minder;) Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Keyser Suze Geplaatst: 14 mei 2012 Delen Geplaatst: 14 mei 2012 Godsamme dan moeknog heel wat berichten plaatsen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Chinook Geplaatst: 14 mei 2012 Delen Geplaatst: 14 mei 2012 Misschien komt er bij 500 berichten wel weer een nieuwe titel hahha! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Floshtf Geplaatst: 14 mei 2012 Delen Geplaatst: 14 mei 2012 Nieuwe serie op nbc in de VS. Revolution, geen electriciteit meer... http://www.nbc.com/revolution/ Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.