Gast Riesie Geplaatst: 15 januari 2013 Delen Geplaatst: 15 januari 2013 Lag nu net al 10 cm in Brabant, en ik vraag me af. Behalve een zak pekel van 25 kilogram die ik heb aangeschaft. Iemand nog een voorstel voor "echte" winterpreps? Voor hetzelfde geld staan we aan de vooravond van een nieuwe (honger) winter. Grt, Ries. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Yoyo Geplaatst: 15 januari 2013 Delen Geplaatst: 15 januari 2013 Een goede metalen sneeuwschep en een degelijke bezem. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Powerbox Geplaatst: 15 januari 2013 Delen Geplaatst: 15 januari 2013 30 kilo plof kip in de vriezer voor het geval je ingesneeuwt raakt Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DutchSurvival101 Geplaatst: 15 januari 2013 Delen Geplaatst: 15 januari 2013 een lekkere wolle wintertrui, joggingbroek, warme sloffen en een lekker bakje koffie? (Ben aan hert werk nu dus denk ik daar aan.. ) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bandoeng Geplaatst: 15 januari 2013 Delen Geplaatst: 15 januari 2013 Laatst bij Piet Kerkhof (failiet) 50% skibroeken gehaald. Ook vr mn vrouw al wou ze t niet Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Boothuisje Geplaatst: 15 januari 2013 Delen Geplaatst: 15 januari 2013 Grote zak rijst + extra hout voor de openhaard. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Jager Geplaatst: 15 januari 2013 Delen Geplaatst: 15 januari 2013 Ik moest net voor een belangrijke afspraak netjes en dus in pak gekleed. Damn...wat had ik graag mijn boots aangehad in de sneeuw. De ene glijer na de ander en kon nog maar net rechtop blijven staan!!! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Bushmaster Geplaatst: 15 januari 2013 Delen Geplaatst: 15 januari 2013 8 kuub hout voor afhaalprijs (gratis). Moet voorlopig weer voldoende zijn, dus laat maar komen die winter. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Adrie Geplaatst: 15 januari 2013 Delen Geplaatst: 15 januari 2013 8 kuub hout voor afhaalprijs (gratis). Moet voorlopig weer voldoende zijn, dus laat maar komen die winter. Waar hevb je die gehaald dan wil ik ook wel een wagentje vol gooien Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Bushmaster Geplaatst: 15 januari 2013 Delen Geplaatst: 15 januari 2013 Waar hevb je die gehaald dan wil ik ook wel een wagentje vol gooien Kennis van me ruimt bomen voor de gemeente, en zaagt alles klein. En ja soms doen vrienden een vriendendienst. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mrsjones Geplaatst: 15 januari 2013 Delen Geplaatst: 15 januari 2013 Kennis van me ruimt bomen voor de gemeente, en zaagt alles klein. En ja soms doen vrienden een vriendendienst. fijne vriend heb je. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Flos Geplaatst: 15 januari 2013 Delen Geplaatst: 15 januari 2013 Strooiwagen uit de bocht gegaan net om de hoek moest zijn lading terplaatse leeg maken heb 2 kruiwagens gehaald kan nu een poosje verder met strooizout . Grt Geert Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
missbir Geplaatst: 15 januari 2013 Delen Geplaatst: 15 januari 2013 Warme chocomel.. handschoenen voor sneeuwballen gooien.. wortel, pijp, 2 steentjes en een muts voor de sneeuwman.. Hier in drenthe ligt bijna niks.. *kan nog komen) Mag van mij tot einde van het jaar sneeuwen.. preps op voorraad. ;o) xxbirgittexx p.s. @Jager doe je wel voorzichtig.. je kan ook op je boots naar binnen en daar ff schoenen wisselen.. ;o) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mandy Lifeboats Geplaatst: 15 januari 2013 Delen Geplaatst: 15 januari 2013 Bubbelplastic voor om de watermeter... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Davena Geplaatst: 15 januari 2013 Delen Geplaatst: 15 januari 2013 Ik moest net voor een belangrijke afspraak netjes en dus in pak gekleed. Damn...wat had ik graag mijn boots aangehad in de sneeuw. De ene glijer na de ander en kon nog maar net rechtop blijven staan!!! Kun je dan ook tijdelijk van die zooltjes met spikes onder binden, op plek van bestemming haal je die er dan weer af.. http://www.werkschoenen-veiligheidsschoenen.nl/index.php?item=anti-glij-ijzer-sneeuwspikes-voor-schoenen&action=article&aid=3401&lang=NL Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Raycoupe Geplaatst: 15 januari 2013 Delen Geplaatst: 15 januari 2013 Een alternatief voor je CV. Dus hout/kolen kachel of petroleum stokertje. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast der_obergefreiter Geplaatst: 15 januari 2013 Delen Geplaatst: 15 januari 2013 Stalen schuursponsjes . Die bond mijn oma al onder haat schoenen als er sneeuw lag , en verdomd ....... Het werkt als een trein . Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mandy Lifeboats Geplaatst: 15 januari 2013 Delen Geplaatst: 15 januari 2013 Stalen schuursponsjes . Die bond mijn oma al onder haat schoenen als er sneeuw lag , en verdomd ....... Het werkt als een trein . Van die Brillo dingen bedoel je? Jee, lang geleden dat ik die gezien heb. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DutchSurvival101 Geplaatst: 15 januari 2013 Delen Geplaatst: 15 januari 2013 Grote zak rijst + extra hout voor de openhaard. ik wou dat ik een openhaard had... heb wel een vuurkorf in de tuin..... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast der_obergefreiter Geplaatst: 15 januari 2013 Delen Geplaatst: 15 januari 2013 Van die Brillo dingen bedoel je? Jee, lang geleden dat ik die gezien heb. nee, van die grove , ronde . later kreeg je zo ook van plastic, maar die waren niet zo goed . brillo is volgens mij toch staalwol met zeep? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mandy Lifeboats Geplaatst: 15 januari 2013 Delen Geplaatst: 15 januari 2013 nee, van die grove , ronde . later kreeg je zo ook van plastic, maar die waren niet zo goed . brillo is volgens mij toch staalwol met zeep? Ja precies, met van dat rose spul ertussen. Die niet dus. Dan survivalde je oma dus op iets dat ik me even niet voor de geest kan halen. Wel mooi trouwens die generatie, vaak veel inventiever dan de onze. Wij hebben toch vaak voor ieder klusje een apparaatje... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Raycoupe Geplaatst: 15 januari 2013 Delen Geplaatst: 15 januari 2013 @Mandy Lifeboats: Lidl verkoopt dat grove RVS staal"wol" (zonder zeep) 'k Denk dat ze dit soort bedoeld: (sorry voor de wat wazige foto's, webcam beperking) Ik gebruik het dagelijks voor de pannen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mandy Lifeboats Geplaatst: 15 januari 2013 Delen Geplaatst: 15 januari 2013 @Mandy Lifeboats: Lidl verkoopt dat grove RVS staal"wol" (zonder zeep) 'k Denk dat ze dit soort bedoeld: (sorry voor de wat wazige foto's, webcam beperking) Ik gebruik het dagelijks voor de pannen. Hoi Ray, bedankt! Deze ken ik inderdaad niet, maar lijkt me handig spul voor zowel pannen als anti-slip zolen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Raycoupe Geplaatst: 15 januari 2013 Delen Geplaatst: 15 januari 2013 @Mandy Lifeboats: 'k Heb een hekel aan de variant met zeep, geeft altijd zo'n bende. Met dit spul heb ik m'n RVS pannen zo schoon. 'k Heb het nog nooit onder de schoenen geknoopt, maar ik glibber dan ook niet op m'n Han Wags. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Richa Geplaatst: 15 januari 2013 Delen Geplaatst: 15 januari 2013 Waar hevb je die gehaald dan wil ik ook wel een wagentje vol gooien Je kunt ook op marktplaats zoeken naar gratis op te halen grenen of eiken kast (ongeverfd) of zo, hebben wij ook gedaan. Gratis brandhout :-) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.