Ga naar inhoud
GENEGEERD

Echte winterpreps


Gast Riesie

Aanbevolen berichten

Lag nu net al 10 cm in Brabant, en ik vraag me af. Behalve een zak pekel van 25 kilogram die ik heb aangeschaft.

Iemand nog een voorstel voor "echte" winterpreps?

Voor hetzelfde geld staan we aan de vooravond van een nieuwe (honger) winter.

 

Grt, Ries.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
  • Reacties 50
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Ik moest net voor een belangrijke afspraak netjes en dus in pak gekleed.

Damn...wat had ik graag mijn boots aangehad in de sneeuw. De ene glijer na de ander en kon nog maar net rechtop blijven staan!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Bushmaster
Waar hevb je die gehaald dan wil ik ook wel een wagentje vol gooien ;)

 

Kennis van me ruimt bomen voor de gemeente, en zaagt alles klein.

En ja soms doen vrienden een vriendendienst.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Warme chocomel.. handschoenen voor sneeuwballen gooien.. wortel, pijp, 2 steentjes en een muts voor de sneeuwman..

 

Hier in drenthe ligt bijna niks.. *kan nog komen)

Mag van mij tot einde van het jaar sneeuwen.. preps op voorraad. ;o)

 

xxbirgittexx

 

p.s. @Jager doe je wel voorzichtig.. je kan ook op je boots naar binnen en daar ff schoenen wisselen.. ;o)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik moest net voor een belangrijke afspraak netjes en dus in pak gekleed.

Damn...wat had ik graag mijn boots aangehad in de sneeuw. De ene glijer na de ander en kon nog maar net rechtop blijven staan!!!

 

Kun je dan ook tijdelijk van die zooltjes met spikes onder binden, op plek van bestemming haal je die er dan weer af.. http://www.werkschoenen-veiligheidsschoenen.nl/index.php?item=anti-glij-ijzer-sneeuwspikes-voor-schoenen&action=article&aid=3401&lang=NL

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast der_obergefreiter
Van die Brillo dingen bedoel je? Jee, lang geleden dat ik die gezien heb.

nee, van die grove , ronde . later kreeg je zo ook van plastic, maar die waren niet zo goed . brillo is volgens mij toch staalwol met zeep?

Link naar reactie
Delen op andere sites

nee, van die grove , ronde . later kreeg je zo ook van plastic, maar die waren niet zo goed . brillo is volgens mij toch staalwol met zeep?

Ja precies, met van dat rose spul ertussen. Die niet dus.

Dan survivalde je oma dus op iets dat ik me even niet voor de geest kan halen. Wel mooi trouwens die generatie, vaak veel inventiever dan de onze. Wij hebben toch vaak voor ieder klusje een apparaatje...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...