Gast Heksenboot Geplaatst: 18 januari 2013 Delen Geplaatst: 18 januari 2013 Jij misschien? :-) Het halve dorp loopt daar langs dus het kan best een grap zijn ja. Damn, dat kan ook nog! Je doet een slotje op een bunker, in de hoop dat iemand hem voor je uitgraaft Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
CMFC1988 Geplaatst: 18 januari 2013 Delen Geplaatst: 18 januari 2013 Damn, dat kan ook nog! Je doet een slotje op een bunker, in de hoop dat iemand hem voor je uitgraaft Dat zou me ook een grap zijn Maar ben toch benieuwd wat er zich achter die deur bevindt ! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Heksenboot Geplaatst: 18 januari 2013 Delen Geplaatst: 18 januari 2013 Dat zou me ook een grap zijn Maar ben toch benieuwd wat er zich achter die deur bevindt ! Hehe, dat heb ik ook altijd, vooral met bunkers. Als kind heel wat in bunkers rondgezworven. Letterlijk, want die gangen-stelsels van de Atlantikwall zijn lang. Tussen Hoek van Holland en Noordwijk heb ik heel wat gezien. Of het is alleen maar een slotje om mensen nieuwsgierig te maken Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Pr3parator Geplaatst: 18 januari 2013 Delen Geplaatst: 18 januari 2013 Hang er nog een of twee slotjes bij, kijken of er iets gebeurt.... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Richa Geplaatst: 18 januari 2013 Auteur Delen Geplaatst: 18 januari 2013 Vandaag ben ik teruggegaan met een fototoestel voor wat betere foto's en inmiddels is me duidelijk dat de deur zeker een keer is uitgegraven. Je kan dat zien aan de aarde die precies rondom de deur wat lager is en ook is omgewoeld. Dus een deel is opgelost, het is uitgegraven. De vraag is alleen door wie en waarom? Waarschijnlijk toch een particulier die het interessant vind om het binnenste van deze bunker te claimen. Handig voor als er een tornado komt of zo..... Ik heb er gelijk een tocht van 1,5 uur aan vast geknoopt om ook de overige 6 bunkers te fotograferen (ben ik toch ineens onbedoeld een bunkerfreak geworden ) De laatste foto is van de binnenkant van een wat afgelegener bunker. Als mensen interesse hebben in meer foto's stuur me dan ff een pm. @Bunkerprepper, @Mandy Lifeboats @Heksenboot @CMFC1988 @Raycoupe @jobs @dR3 hier alvast de wat betere foto's. Een close-up van het slot: Hier goed te zien dat hij is uitgegraven: Hier de bunker aan de achterkant: En hier de binnenkant van een bunker ongeveer 2 km verderop: Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Pr3parator Geplaatst: 18 januari 2013 Delen Geplaatst: 18 januari 2013 Doe mij die met binnenzwembad en drankjes maar:D 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Richa Geplaatst: 18 januari 2013 Auteur Delen Geplaatst: 18 januari 2013 Doe mij die met binnenzwembad en drankjes maar:D Er is er ook één met openhaardvuur hoor (vuurwerk en verbrandde kranten) :-) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
CMFC1988 Geplaatst: 18 januari 2013 Delen Geplaatst: 18 januari 2013 Ha kijk eens aan er zit een discusslot op, dan lijkt het mij dat er wat achter zit wat niemand mag weten. Anders hang je niet voor de lol zo een slot op een bunker Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
jobs Geplaatst: 18 januari 2013 Delen Geplaatst: 18 januari 2013 Slot lijkt een Abus, ongeveer zoiets heb ik wel liggen. Pick-setje meenemen? (geen echte ervaring nog daarmee) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Pr3parator Geplaatst: 18 januari 2013 Delen Geplaatst: 18 januari 2013 betonschaar bij action voor 9 euro... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Blik(voer) op oneindig Geplaatst: 18 januari 2013 Delen Geplaatst: 18 januari 2013 Dan is er wel al lang geleden iets in gelegd als er al zoveel aarde voor de deur heeft gelegen. En de eigenaar was de gemeente zei je? Wat zou die daar hebben kunnen liggen in the middle of nowhere. Lijkt me niet waarschijnlijk dat die iets opslaan. Dus heeft iemand anders er iets ingelegd en er een slot op gedaan en aarde voor de deur geschoven. Spannend! Ja of iemand heeft het toch gewoon voor de grap gedaan juist om zulke nieuwsgierigen als jij te lokken en hangt er ergens een webcam op een batterijtje of zo en staan al je verrichtingen inmiddels al op YT Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Heksenboot Geplaatst: 18 januari 2013 Delen Geplaatst: 18 januari 2013 Ah, gekraakt dus. Geen wiet. Prepper. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mrsjones Geplaatst: 18 januari 2013 Delen Geplaatst: 18 januari 2013 wie worden wel mistery preppers vandag, tussen de bunker en dpa. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Heksenboot Geplaatst: 18 januari 2013 Delen Geplaatst: 18 januari 2013 wie worden wel mistery preppers vandag, tussen de bunker en dpa. Kom op, jij moet ook helpen het bunkermysterie op te lossen, Margriet Aktie Girl Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Flos Geplaatst: 18 januari 2013 Delen Geplaatst: 18 januari 2013 @PS3operator met een draad schaar (betonschaar ?) Krijg je zo een slot niet open . Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Blik(voer) op oneindig Geplaatst: 18 januari 2013 Delen Geplaatst: 18 januari 2013 Maar wát doe je nou als je het openmaakt, deur uitgraaft, die gaat naar binnen open neem ik aan en anders stort de aarde erin, en dan vind je een lijk. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Heksenboot Geplaatst: 18 januari 2013 Delen Geplaatst: 18 januari 2013 Maar wát doe je nou als je het openmaakt, deur uitgraaft, die gaat naar binnen open neem ik aan en anders stort de aarde erin, en dan vind je een lijk. Dat 3-cijferige antwoord weet je zelf ook wel. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Richa Geplaatst: 18 januari 2013 Auteur Delen Geplaatst: 18 januari 2013 Ah, gekraakt dus. Geen wiet. Prepper. Dit is precies wat ik denk Heksenboot! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Blik(voer) op oneindig Geplaatst: 18 januari 2013 Delen Geplaatst: 18 januari 2013 Dat 3-cijferige antwoord weet je zelf ook wel. 3-cijferig? Was het een cijferslot? 3-letterige antwoord, het is wel de dag van de raadsels zeg. 3-letterig antwoord. Fuck, schrijf je met 4 letters. Wat doe ik als ik een lijk vind, in 3 letters. EenfilmpjemakenenopYouTubezetten, past dat erin? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
CMFC1988 Geplaatst: 18 januari 2013 Delen Geplaatst: 18 januari 2013 betonschaar bij action voor 9 euro... Daar ga je het niet mee redden Hebt bijna geen ruimte om de schaar er tussen te zetten, en dan zit alsnog de sluit pen in het slot Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Enki Geplaatst: 18 januari 2013 Delen Geplaatst: 18 januari 2013 3 cijfers, 112 ? Voor een dood lijk? Niet echt iets om 112 mee lastig te vallen hoor, gewoon de politie bellen Maare, er zit een slot op voor een reden, lijkt me verstandig om er gewoon vanaf te blijven, voordat je jezelf in de ellende werkt Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
CMFC1988 Geplaatst: 18 januari 2013 Delen Geplaatst: 18 januari 2013 Maar wát doe je nou als je het openmaakt, deur uitgraaft, die gaat naar binnen open neem ik aan en anders stort de aarde erin, en dan vind je een lijk. Dan heb je in ieder geval weer wat te melden Zijn maar 2 manieren om er achter te komen, A: lockpicking B: eraf blazen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Pr3parator Geplaatst: 18 januari 2013 Delen Geplaatst: 18 januari 2013 thermal lance maken met sterretjes en staalwol? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mandy Lifeboats Geplaatst: 18 januari 2013 Delen Geplaatst: 18 januari 2013 Die deur lijkt me minder stevig dan het slot, kan je er niet gewoon doorheen zagen??? @Richa bedankt voor de update, het blijft spannend! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
CMFC1988 Geplaatst: 18 januari 2013 Delen Geplaatst: 18 januari 2013 Gewoon een cobra eraan knopen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.