Ga naar inhoud
GENEGEERD

TeamSpeak server OFFLINE!


Communicator

Aanbevolen berichten

Was leuk vanavond om ffe op TS te zitten. Is het niet een idee om anders thema avonden te houden ofzo? Een specifiek onderwerp waarover gesproken word. (grotendeels dan) Op het forum kan dit en gebeurt dit natuurlijk al. Maar met spraak is het soms gewoon wat makkelijk.

 

Groetjes,

 

Appeflapje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
  • Reacties 199
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

@Bunkerprepper De bedoeling van de Teamspeak server is dat iedereen lekker met elkaar kan kletsen.

Het hoofd kanaal is daar speciaal voor bedoelt om samen met elkaar te praten. Dan is het ook de bedoeling dat je zelf ook deel neemt aan deze gesprekken.

Als je zelf geen gesprek aangaat, maar enkel zit te luisteren en de huidige deelnemers dan beslissen om naar een prive kanaal te gaan, kan ik dat best begrijpen.

 

Mocht spreken dan niet lukken, neem dan op zijn minst deel via de tekstchat.

De TeamSpeak Server is een hele gezellige plek waar je in alle rust kunt babbelen over allerhande onderwerpen.

  • Leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Bunkerprepper
@Bunkerprepper De bedoeling van de Teamspeak server is dat iedereen lekker met elkaar kan kletsen.

Het hoofd kanaal is daar speciaal voor bedoelt om samen met elkaar te praten. Dan is het ook de bedoeling dat je zelf ook deel neemt aan deze gesprekken.

Als je zelf geen gesprek aangaat, maar enkel zit te luisteren en de huidige deelnemers dan beslissen om naar een prive kanaal te gaan, kan ik dat best begrijpen.

 

Mocht spreken dan niet lukken, neem dan op zijn minst deel via de tekstchat.

De TeamSpeak Server is een hele gezellige plek waar je in alle rust kunt babbelen over allerhande onderwerpen.

 

Luister de opmerkingen maar even terug, dan zul je begrijpen waarom ik teamspeak inmiddels weer gewist heb...

 

 

Bunkerprepper

Link naar reactie
Delen op andere sites

Luister de opmerkingen maar even terug, dan zul je begrijpen waarom ik teamspeak inmiddels weer gewist heb...

 

 

Bunkerprepper

 

Beste bunker Prepper

Teamspeak is iets om op te praten en niet om te luisteren.

Daarbij zal er naar verloop van tijd een hechte club ontstaan waardoor er met enige argwaan naar een nieuwe teamspeak gebruiker word gekeken.

Als je als nieuwkomer alleen maar luistert is het niet vreemd dat mensen naar een ander kanaal gaan.

De volgende keer toch maar even gezellig mee praten...daar is teamspeak namelijk voor.

Afluisteren doet de regering wel voor ons ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Communicator: TS ligt te maffen.......... kan je er een schop tegen geven?

 

@Bunkerprepper: We zaten in het privé kanaal vanwege de 27MC Prepper ronde. Toen er vervolgens een apart kanaal voor de prepper ronde was aangemaakt zijn we er weer uit gekropen. Niet zo aanstellen hoor. En ja, de harde kern kent elkaar al een tijdje, en praat dus inmiddels ook met elkaar over zaken die niet voor de oren van iedereen bestemd zijn. Daarom hoppen we soms even een ander kanaal in.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Bunkerprepper
@Communicator: TS ligt te maffen.......... kan je er een schop tegen geven?

 

@Bunkerprepper: We zaten in het privé kanaal vanwege de 27MC Prepper ronde. Toen er vervolgens een apart kanaal voor de prepper ronde was aangemaakt zijn we er weer uit gekropen. Niet zo aanstellen hoor. En ja, de harde kern kent elkaar al een tijdje, en praat dus inmiddels ook met elkaar over zaken die niet voor de oren van iedereen bestemd zijn. Daarom hoppen we soms even een ander kanaal in.

@Holbewoner,

Even voor de goede orde. Dit speelde niet op de avond van de 27 mc ronde maar eerder.

Kijk, dát mensen naar een ander kanaal gaan is geen probleem. Dat mensen alleen willen overleggen, ook prima.

Mij wordt het verwijt gemaakt dat ik wel ingelogd stond en niets zei. Ik wist niet dat het de bedoeling is dat je ook UITLOGT als je bij je PC wegloopt. Dat wordt nu dus ten onrechte uitlegd als 'alleen-gesprekken afluisteren' en niet deelnemen. Dat ik teamspeak op momenten waarop het wél kon probeerde te gebruiken en met jullie te communiceren over zinnige dingen, dat heb je zelf gemerkt.

Toen ik vervolgens terugkwam bij mijn PC en merkte dat iedereen weg was klikte ik de verschillende kanalen langs om te zien wat daar te beleven was. In de betreffende privebox waar jij, @wodan en @powerbox spraken werd mijn inlog nogal [/sarcasme aan] 'verwelkomt' [sarcasme uit]: 'Gaan wij hier naar dit kanaal, komt HIJ (bunkerprepper) ook naar hier... '

Waarop ik vervolgens dus maar weer snel uit dat kanaal verdween. Op zich was jullie 'probleem' (nl. dat je alleen wilde praten) al opgelost (jullie hadden het ook even gewoon kunnen zeggen in plaats van de snerende opmerking). Hoe dan ook, het verlaten van de box werd gevolgd door een resoluut slotje op jullie privéchat.

 

Mijn punt: Je had ook simpelweg even kunnen ZEGGEN dat jullie graag alleen wilden praten. Dat heet communicatie... :)

De sneer 'Gaan wij naar dit kanaal, komt HIJ ook hier...' gevolgd door een slotje maakte mij duidelijk dat ik en de teamspeak harde kern kennelijk op een andere golflengte zitten qua manier van aanspreken en communicatievormen.

 

Het feit je mijn gevoel (het niet welkom voelen) typeert als 'aanstellen' (zie citaat) is jammer en onnodig.

 

Ik respecteer wat jullie voor de community doen en ik respecteer jullie kennis op het gebied van communicatie.

 

De intermenselijke communicatieskills en wijze van 'omgaan met newbies' op teamspeak kunnen wel een boost/SWR afstemmingsmetertje gebruiken als je het mij vraagt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Holbewoner,

Even voor de goede orde. Dit speelde niet op de avond van de 27 mc ronde maar eerder.

Kijk, dát mensen naar een ander kanaal gaan is geen probleem. Dat mensen alleen willen overleggen, ook prima.

Mij wordt het verwijt gemaakt dat ik wel ingelogd stond en niets zei. Ik wist niet dat het de bedoeling is dat je ook UITLOGT als je bij je PC wegloopt. Dat wordt nu dus ten onrechte uitlegd als 'alleen-gesprekken afluisteren' en niet deelnemen. Dat ik teamspeak op momenten waarop het wél kon probeerde te gebruiken en met jullie te communiceren over zinnige dingen, dat heb je zelf gemerkt.

Toen ik vervolgens terugkwam bij mijn PC en merkte dat iedereen weg was klikte ik de verschillende kanalen langs om te zien wat daar te beleven was. In de betreffende privebox waar jij, @ wodan en @powerbox spraken werd mijn inlog nogal [/sarcasme aan] 'verwelkomt' [sarcasme uit]: 'Gaan wij hier naar dit kanaal, komt HIJ (bunkerprepper) ook naar hier... '

Waarop ik vervolgens dus maar weer snel uit dat kanaal verdween. Op zich was jullie 'probleem' (nl. dat je alleen wilde praten) al opgelost (jullie hadden het ook even gewoon kunnen zeggen in plaats van de snerende opmerking). Hoe dan ook, het verlaten van de box werd gevolgd door een resoluut slotje op jullie privéchat.

 

Mijn punt: Je had ook simpelweg even kunnen ZEGGEN dat jullie graag alleen wilden praten. Dat heet communicatie... :)

De sneer 'Gaan wij naar dit kanaal, komt HIJ ook hier...' gevolgd door een slotje maakte mij duidelijk dat ik en de teamspeak harde kern kennelijk op een andere golflengte zitten qua manier van aanspreken en communicatievormen.

 

Het feit je mijn gevoel (het niet welkom voelen) typeert als 'aanstellen' (zie citaat) is jammer en onnodig.

 

Ik respecteer wat jullie voor de community doen en ik respecteer jullie kennis op het gebied van communicatie.

 

De intermenselijke communicatieskills en wijze van 'omgaan met newbies' op teamspeak kunnen wel een boost/SWR afstemmingsmetertje gebruiken als je het mij vraagt.

 

Oei, blijkbaar toch enige verkeerde signalen uitgestuurd.

'Gaan wij naar dit kanaal, komt HIJ ook hier...' was misschien niet zo negatief bedoelt als je het verstond,

maar als jij niets zegt, zwijgen wij ook natuurlijk, tja, dan wordt communicatie lastig en al zeker op een moment dat

als je zoiets hoort, je direct weer vertrekt.

Als je van je PC weggaat, laat je dat even weten EN zet je je status op 'Away'.

Wel grappig dat terwijl jij van je PC weg bent, toch mooi het switchen van kanalen kan volgen... ??

Dus in het vervolg ipv enkel ingelogd te zijn, laat je gewoon wat meer van je horen, zet je status juist en het komt allemaal wel snor.

 

Op voorwaarde dat de TS niet offline is natuurlijk zoals nu.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Gast Bunkerprepper
TS is weer online mensen. hoop problemen gehad met mijn router en modem vandaag. Maar inmiddels is alles weer opgelost :)

 

Exuieses veur het ongemakkelijke ongemak ;)

 

Server toch maar in een bunker zetten? :-)

 

 

Bunkerprepper

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste bunker Prepper

Teamspeak is iets om op te praten en niet om te luisteren.

Daarbij zal er naar verloop van tijd een hechte club ontstaan waardoor er met enige argwaan naar een nieuwe teamspeak gebruiker word gekeken.

Als je als nieuwkomer alleen maar luistert is het niet vreemd dat mensen naar een ander kanaal gaan.

De volgende keer toch maar even gezellig mee praten...daar is teamspeak namelijk voor.

Afluisteren doet de regering wel voor ons ;)

 

Het warme welkom druipt van je post af, mensen met spraak of hardware problemen of verlegen mensen zijn ontzettend welkom zo te lezen.

 

Edit: in de eerste post staat niets over deze ongeschreven (?) gedragsregels. Ik kan me dan ook prima voorstellen dat @Bunkerprepper zich niet welkom voelde.

  • Leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

LET OP !!!! LET OP!!!! LET OP !!!!

 

Het adres is gewijzigd van de server !!!

nieuw adres:

teamspeak.noodnetwerk.nl

 

Pas dit zsm aan in de instellingen! De huidige doorkoppeling komt binnenkort te vervallen....

 

De melding die je krijgt bij inloggen, dus blijkbaar worden er zaken aangepast.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haai ( @jan001 en 5 anderen die mijn post een plusje hebben gegeven),

 

Een tijdje terug (op de 11de) stelde ik voor zo nu en dan een thema avond te houden op de teamspeak waar er dan gesproken word over een specifiek onderwerp. Ik heb het nogal druk met school dus iik had er even niet meer aan gedacht.

 

Kwa tijd is het wellicht het beste iets te plannen zo rond 8 uur. Dan heeft iedereen denk ik wel gegeten?

 

Ik heb wat onderwerpen bedacht, ik hoor ook graag die van jullie:

-Bugout in 5 minuten. (dus echt tijdens het gesprek "oke nu je spullen pakken over 5 min terug en bespreken wat we hebben gepakt")

-manier van opslag voor preps

-afgestemd op overeen komende scenario's overleggen welke prep(s) iedereen daarvoor het belangrijkste vind

-edc inhoud

-edc on person

-bedreigende situaties of persoonlijke shtf's, wat heb je er van geleerd.

 

Dat zijn zo snel even onderwerpen die ik interessant vind om te bespreken op ts.

 

Graag hoor ik ook wat jullie willen bespreken en wie hier aan mee wil doen. Voor mij is eigenlijk elke dag na 8 uur wel te doen. Tijdstip is dus ook een punt.

 

Groetjes,

 

Appelflapje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...