IndigoPixie Geplaatst: 7 december 2012 Delen Geplaatst: 7 december 2012 This mini-documentary reveals why preppers and survivalists are owed a huge apology by the mainstream media and the White House in the aftermath of Hurricane Sandy. If more people had prepared in advance, there wouldn't have been such an emergency after the superstorm struck. http://www.youtube.com/watch?v=PqeQcKpZ04g& 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JohnVonSchutz Geplaatst: 7 december 2012 Delen Geplaatst: 7 december 2012 Helemaal mee eens. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
SemperFi Geplaatst: 7 december 2012 Delen Geplaatst: 7 december 2012 Interessante docu, bedankt om te delen! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Cyberbeer Geplaatst: 7 december 2012 Delen Geplaatst: 7 december 2012 I told you so. We are the good guys Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast armageddon Geplaatst: 7 december 2012 Delen Geplaatst: 7 december 2012 amen !!!!!!!!!!!!!!!!!!! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Amazing Dree Geplaatst: 7 december 2012 Delen Geplaatst: 7 december 2012 heel erg waar, dit filmpje, Nederlandse overheid doet dit schitterend na, tis net Amerika in t klein. lees het boekje van Dick Berts er maar op na !!!! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Simurgh Geplaatst: 7 december 2012 Delen Geplaatst: 7 december 2012 Heel amerikaans dit filmpje, ik wilde gaan zappen bij de reclame Het is gewoon ordinaire reclame voor die site. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Harmen Stap Geplaatst: 7 december 2012 Delen Geplaatst: 7 december 2012 Ik snap de boodschap van de video, maar het verhaal dat Amerika mensen arresteerden voor preppen klinkt voor mij als bullshit... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast IsaBo Geplaatst: 7 december 2012 Delen Geplaatst: 7 december 2012 Nuttig filmpje om hier in Nederland mensen te overtuigen van het nut van preppen. Misschien zonder de reclame voor de site. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
nvd72 Geplaatst: 8 december 2012 Delen Geplaatst: 8 december 2012 heb altijd al geweten dat ik een profeet was.. nu bevestigt dit filmpje het ook al;) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Communicator Geplaatst: 8 december 2012 Delen Geplaatst: 8 december 2012 Er zit zeker een reclameboodschap in bij de laatste minuten. Maar wel een hele goeie! Ik vind dit inderdaad een mooi filmpje wat goed in elkaar zit om mensen te overtuigen over het nut van preppen. Ik heb wat waarschuwingen ontvangen dat dit enkel een reclame filmpje zou zijn. Mijn mening is dat de boodschap van dit filmpje de reclame overstijgt en van mij mag blijven. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
duck Geplaatst: 8 december 2012 Delen Geplaatst: 8 december 2012 super .. ook al lijkt het of is het reclame het is wel waar wat er gezegd word vind ik.... en als je het goed bekijkt het klopt wel pak alleen nederland is hier mag je geen wapens hebben officieel ( alleen met vergunning ) maar goed ik blijf preppen !! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kans Geplaatst: 8 december 2012 Delen Geplaatst: 8 december 2012 Ik snap de boodschap van de video, maar het verhaal dat Amerika mensen arresteerden voor preppen klinkt voor mij als bullshit... Ja dat kennen we? "ich habbe das nicht gewust" soms maakt het niet willen weten, niet willen horen, niet willen doen, niet minder schuldig of minder kwetsbaar. Integendeel! Er komt een moment dat je beseft dat de mensen die je kunt geloven en vertrouwen, die jou willen en kunnen helpen een heel klein groepje is. Als je alles voor lief neemt en niks doet en tot dat besef komt als je hulp nodig hebt dan ben je volgens mij redelijk laat.... Grt Kans Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Harmen Stap Geplaatst: 8 december 2012 Delen Geplaatst: 8 december 2012 Ja dat kennen we? "ich habbe das nicht gewust" soms maakt het niet willen weten, niet willen horen, niet willen doen, niet minder schuldig of minder kwetsbaar. Integendeel! Er komt een moment dat je beseft dat de mensen die je kunt geloven en vertrouwen, die jou willen en kunnen helpen een heel klein groepje is. Als je alles voor lief neemt en niks doet en tot dat besef komt als je hulp nodig hebt dan ben je volgens mij redelijk laat.... Grt Kans Sorry, maar dit is niet echt de comment waar ik naar zocht. Ik wil graag een linkje naar een betrouwbare site die een onderzoek heeft gedaan naar die arrestaties met het volledige verhaal erbij. Dit filmpje is nog al subjectief. Ik geef toe dat het mooi in elkaar gezet is en het een duidelijke boodschap afgeeft waar ik het over het algemeen mee eens ben, behalve op dat ene puntje. Het is waar dat de media preppers soms nogal op een negatieve manier in de 'spotlights' zet, maar de politie kan niet iemand oppakken als je niks strafbaars hebt gedaan maar wel, en dat lijkt me het waarschijnlijkste, als je verdacht wordt van een (mogelijk) misdrijf. En tja, we praten wel over Amerika hè... Als je tientallen wapens inkoopt dan vindt ik het niet zo gek als de politie even om het hoekje komt gluren om te kijken of je geen terroristische aanslag voorbereid. Kortom: het was een mooie filmpje, maar die arrestaties gingen waarschijnlijk niet om het feit dat mensen aan het preppen waren, maar waarschijnlijk omdat mensen (te) veel en misschien illegale wapens insloegen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kans Geplaatst: 8 december 2012 Delen Geplaatst: 8 december 2012 Sorrie @Harmen Stap, Sommige antwoorden krijg je zonder er om te vragen, andere krijg je niet en zul je zelf moeten zoeken, andere zullen beantwoord worden.. Dit keer kreeg je blijkbaar optie 1. Grt Kans Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.