Communicator Geplaatst: 22 november 2012 Delen Geplaatst: 22 november 2012 (Alternatieve methode: http://preppers.nl/media/SHTF-FM-podcast-04.mp3) Onderwerpen 1000 leden !!! Extra subforums en Voorstelronde Prepper PodCast Primeur! Zoekfunctie Preppers Lady Circle De vierde podcast met een leuke primeur voor alle leden van preppers.nl !!! Veel luisterplezier! Communicator Ps, niet vergeten om de podcast te waarderen! 5 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dr.Prepper Geplaatst: 22 november 2012 Delen Geplaatst: 22 november 2012 Was weer een feestje om naar te luisteren @Communicator Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
v0ldem0rt Geplaatst: 22 november 2012 Delen Geplaatst: 22 november 2012 Ik zit hem nu te luisteren. Leuk! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Communicator Geplaatst: 22 november 2012 Auteur Delen Geplaatst: 22 november 2012 thanx @Dr.Prepper en @v0ldem0rt. Ik krijg steeds meer hulp aangeboden, wat erg welkom is. hierdoor kan de podcast ook groeien en volwassen worden... Er zijn genoeg ideeen om uit te voeren, maar het is voor mij onmogelijk om ze allemaal uit te voeren. dus als er leden zijn die mij hierbij willen helpen, zodat ik enkel de berichten hoef voor te lezen, maakt het voor mij makkelijker en kan ik ooit elke week een podcast maken Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
v0ldem0rt Geplaatst: 22 november 2012 Delen Geplaatst: 22 november 2012 Als ik dadelijk wat meer tijd beschikbaar heb babbelen we wel eens via de 27mc om te zien wat ik kan bijdragen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mr. Gold Geplaatst: 22 november 2012 Delen Geplaatst: 22 november 2012 Wat een info zeg Die Lady Circle zou ik stiekem ook wel bij willen nu met 32 dames. Bedankt @Communicator heb er weer van genoten. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dristal Geplaatst: 22 november 2012 Delen Geplaatst: 22 november 2012 Hahahahha SHTF FM! lekker Amerikaans Superleuk! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
prepass Geplaatst: 22 november 2012 Delen Geplaatst: 22 november 2012 Wederom een leuke Podcast. Inderdaad iets formeler maar niet minder boeiend. Oja, waarom is deze maar slechts 12:38? Veeeel te kort.......... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Communicator Geplaatst: 22 november 2012 Auteur Delen Geplaatst: 22 november 2012 tijd - onderwerpen - research - scripts schrijven ... dat is de reden dat ze ongeveer 10-15 minuten duren. Ik hoop met wat hulp om eens een podcast van 20-30 minuten te kunnen maken Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Holbewoner Geplaatst: 22 november 2012 Delen Geplaatst: 22 november 2012 Ha! Leuke podcast! Lekker vrolijk muziekje ook na de intro :-) Bedankt voor de Wiki Dr. Prepper, daar wilde ik net om gaan vragen. Hoop dat het een mooie verzameling van informatie zal worden. Zodra ik wat meer zijd heb zal ik zeker gaan helpen met schrijven. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
backschless Geplaatst: 22 november 2012 Delen Geplaatst: 22 november 2012 Weer een goede podcast @Communicator. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Heksenboot Geplaatst: 22 november 2012 Delen Geplaatst: 22 november 2012 Hee, wat een ontdekking! En ff wennen hoor, een pratende site. Grappig! Hehe, de eerste keer op een forum is gelijk de eerste keer radio luisteren. Goed gedaan ook, net als de site, die is ook goed gemaakt! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Communicator Geplaatst: 22 november 2012 Auteur Delen Geplaatst: 22 november 2012 Ha! Leuke podcast! Lekker vrolijk muziekje ook na de intro :-) Bedankt voor de Wiki Dr. Prepper, daar wilde ik net om gaan vragen. Hoop dat het een mooie verzameling van informatie zal worden. Zodra ik wat meer zijd heb zal ik zeker gaan helpen met schrijven. smoothjazz leent zich perfect voor zulke dingen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Vault 101 Geplaatst: 22 november 2012 Delen Geplaatst: 22 november 2012 Ik zie het daarstraks al in de chat: wat heb jij toch een fijne stem Communicator. Nog een vraagje: kan de 'forumleeftijd' voordat je de wiki kan bewerken niet verlaagd worden naar 20 dagen? 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Communicator Geplaatst: 22 november 2012 Auteur Delen Geplaatst: 22 november 2012 Ik zie het daarstraks al in de chat: wat heb jij toch een fijne stem Communicator. Nog een vraagje: kan de 'forumleeftijd' voordat je de wiki kan bewerken niet verlaagd worden naar 20 dagen? @Vault 101: dat zal je met @Dr.Prepper moeten overleggen. Ik ben het zelf wel eens met deze regels. Misschien is het een mogelijkheid om voor bepaalde gebruikers een uitzondering te maken. Maar dat weet ik niet. Wellicht is dat ook geen goed idee om zo scheve gezichten te voorkomen enneuh... bedankt voor je compliment Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast partizan Geplaatst: 22 november 2012 Delen Geplaatst: 22 november 2012 TC weer n hele dikke + Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Secret Prepper Geplaatst: 22 november 2012 Delen Geplaatst: 22 november 2012 Hij was weer leuk, het duurde alleen veel te lang na de vorige podcast! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Communicator Geplaatst: 22 november 2012 Auteur Delen Geplaatst: 22 november 2012 TC weer n hele dikke + Ik heb mijn plusjes aan jou alweer verspeeld voor vandaag .. maar die hou je zeker nog te goed enneuh.. bedankt he Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Communicator Geplaatst: 22 november 2012 Auteur Delen Geplaatst: 22 november 2012 Hij was weer leuk, het duurde alleen veel te lang na de vorige podcast! Zoals ik HIER al meldde; Zoveel ideeën, maar te weinig tijd, en hulp nodig.. dat is de oorzaak Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Vault 101 Geplaatst: 22 november 2012 Delen Geplaatst: 22 november 2012 @Vault 101: dat zal je met @Dr.Prepper moeten overleggen. Ik ben het zelf wel eens met deze regels. Misschien is het een mogelijkheid om voor bepaalde gebruikers een uitzondering te maken. Maar dat weet ik niet. Wellicht is dat ook geen goed idee om zo scheve gezichten te voorkomen enneuh... bedankt voor je compliment Ik moet maar gewoon geduld hebben. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dr.Prepper Geplaatst: 22 november 2012 Delen Geplaatst: 22 november 2012 Nog een vraagje: kan de 'forumleeftijd' voordat je de wiki kan bewerken niet verlaagd worden naar 20 dagen? Kijk, dat enthousiasme zien we graag! Gebruik de komende 10 dagen vast om je kladjes te schrijven, dan kan je ze vervolgens in één grote kopie/pasta move erheen knikkeren Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dr.Prepper Geplaatst: 22 november 2012 Delen Geplaatst: 22 november 2012 Wiki nu tevens aangekondigd in http://preppers.nl/forum/threads/2922-Nieuw-Preppers-Wiki, een knopje in de navigatiebalk volgt. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
cerdo Geplaatst: 24 november 2012 Delen Geplaatst: 24 november 2012 weer een leuke potcast. als idee voor de volgende keer: -de 10 leukste forum uitpraken -prepper van de week -uitslag van de preppers karma ? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
TMpre_p Geplaatst: 5 januari 2013 Delen Geplaatst: 5 januari 2013 Wanneer komt er weer een nieuwe? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Communicator Geplaatst: 5 januari 2013 Auteur Delen Geplaatst: 5 januari 2013 Volgende week ben ik weer volledig beschikbaar. Ik geniet nu nog van de laatste dagen vakantie met het gezin. Dat verklaart tevens mijn afwezigheid op het forum. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.