Communicator Geplaatst: 1 november 2012 Delen Geplaatst: 1 november 2012 https://www.bva-auctions.com/auction/lot/6285/2558983 Het is een veiling site, dus voor de liefhebber! ben schnell!!! 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Wilderness Geplaatst: 1 november 2012 Delen Geplaatst: 1 november 2012 Scherpe prijs! Helaas heb ik er geen plek voor in m'n BOB Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
frank1964 Geplaatst: 1 november 2012 Delen Geplaatst: 1 november 2012 Als jij plek hebt om m te plaatsen, wil ik best bieden hoor 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Communicator Geplaatst: 1 november 2012 Auteur Delen Geplaatst: 1 november 2012 ze komen gelukkig regelmatig voorbij op veilig sites. Wel interessant als voorraad kelder in je tuin Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
offgrid Geplaatst: 1 november 2012 Delen Geplaatst: 1 november 2012 Is zeker voor niks...Maar ik heb er al 5:D Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
kees Geplaatst: 1 november 2012 Delen Geplaatst: 1 november 2012 Word het thuisbezorgd? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mr. Gold Geplaatst: 1 november 2012 Delen Geplaatst: 1 november 2012 Mooie tip TC. Zelf ben ik echt een veiling man en kijk en bezoek ze regelmatig. Dit is natuurlijk een mooie koop maar vervoer zal duurder zijn dan de aankoop Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Communicator Geplaatst: 1 november 2012 Auteur Delen Geplaatst: 1 november 2012 Moach, de meeste hebben wel een bekende die in de transportwereld zit. als de afstand meevalt, kun je die prijs redelijk houden. Ik vind het jammer dat ik er ook geen plek voor heb, anders had ik er denk ik al wel 1 gekocht. en in de tuin gegraven. puur als opslag. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Communicator Geplaatst: 1 november 2012 Auteur Delen Geplaatst: 1 november 2012 Is zeker voor niks...Maar ik heb er al 5:D is dat serieus? of euh... Dan ben ik wel benieuwd hoe of wat je er mee hebt gedaan. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
kees Geplaatst: 1 november 2012 Delen Geplaatst: 1 november 2012 Mooie tip TC. Zelf ben ik echt een veiling man en kijk en bezoek ze regelmatig. Dit is natuurlijk een mooie koop maar vervoer zal duurder zijn dan de aankoop Daar dacht ik nu ook aan. Of er moet op prepper.nl een vrachtwagen chauffeur werken die het voor een vriendenprijsje levert. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
offgrid Geplaatst: 1 november 2012 Delen Geplaatst: 1 november 2012 is dat serieus? of euh... Dan ben ik wel benieuwd hoe of wat je er mee hebt gedaan. Haha ik ben bloedserieus. dat word mn huis straks. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Communicator Geplaatst: 1 november 2012 Auteur Delen Geplaatst: 1 november 2012 Gaaf zeg!, heb je al bouwtekeningen klaar liggen? wordt dat in NL of een buitenlandse BOL ? ik heb hier nog ergens een bouwtekening liggen voor een ondergronds containerhuis ... ook met 5 containers Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kungfufox Geplaatst: 1 november 2012 Delen Geplaatst: 1 november 2012 Gaaf zeg!, heb je al bouwtekeningen klaar liggen? wordt dat in NL of een buitenlandse BOL ? ik heb hier nog ergens een bouwtekening liggen voor een ondergronds containerhuis ... ook met 5 containers Bovengronds kan je er ook genoeg moois mee maken: http://www.jetsongreen.com/design/container-design. Het is wel iets wat ik serieus overweeg na m'n studie Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
offgrid Geplaatst: 1 november 2012 Delen Geplaatst: 1 november 2012 Alles staat in Spanje.Het is nu nog casco.2 naast elkaar en 2 er.voor de helft overheen hangend op.de laatste word als schuur cq opslag gebruikt.Zoals je zegt ingraven zou ook kunnen k heb die filmpjes ook gezien.Maar ik heb nog zat te doen boven de grond..Wie weet als we ooit met die loterij van KS winnen laat ik er een ingraven. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
offgrid Geplaatst: 1 november 2012 Delen Geplaatst: 1 november 2012 Bovengronds kan je er ook genoeg moois mee maken: http://www.jetsongreen.com/design/container-design. Het is wel iets wat ik serieus overweeg na m'n studie Deze link ken ik ik had m n tijd terug al eens geplaatst onder container homes.(Staan zeker te gekke dingen op) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kungfufox Geplaatst: 1 november 2012 Delen Geplaatst: 1 november 2012 Deze link ken ik ik had m n tijd terug al eens geplaatst onder container homes.(Staan zeker te gekke dingen op) Zou best kunnen @offgrid ik heb geen idee waar ik hem vandaan heb geplukt alleen dat ik hem wel leuk vond . Mocht ie van jou komen dan alvast bedankt. Het lastigste is denk ik om een goede locatie te vinden waar je zoiets kan starten Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
offgrid Geplaatst: 1 november 2012 Delen Geplaatst: 1 november 2012 een stukje land en de benodigde vergunningen.De juiste lokatie is denk ik voor iedereen anders.(zoals hier op t forum tijdens de discussies blijkt)Voor mij werd t Spanje. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast armageddon Geplaatst: 2 november 2012 Delen Geplaatst: 2 november 2012 voor container transport pm gr Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
hakin9 Geplaatst: 3 november 2012 Delen Geplaatst: 3 november 2012 wow, dat is een koopje, ik heb er 1000 voor betaald en 1000 voor vervoer naar Frankrijk. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
carismo Geplaatst: 7 juli 2013 Delen Geplaatst: 7 juli 2013 Zo'n containerwoning, ik ben het ook aan het overwegen. maar het hangt af of je de goedkeuring krijgt van de gemeente waar je in wil wonen en in België zijn ze al niet echt hulpvaardig met het geven van zulke info als je nog geen bouwgrond hebt gekocht of ze zijn totaal niet op de hoogte.. In Nederland is er een bedrijf dat zich zulke woningen bouwt, maar na 2 mails te hebben gestuurd met vraag om info, wacht ik 6 maand later nog altijd op antwoord Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
heliport Geplaatst: 7 juli 2013 Delen Geplaatst: 7 juli 2013 Ik heb een veel mooiere in mijn tuin staan , compleet met raampjes en rolluiken en ben nu aan het bedenken hoe ik er een overdrukfilter in kan bouwen (woon in Botlekgebied) Maar dat gaat @Bunkerprepper me nog uitleggen als het regent Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
12gauge Geplaatst: 7 juli 2013 Delen Geplaatst: 7 juli 2013 Daar dacht ik nu ook aan. Of er moet op prepper.nl een vrachtwagen chauffeur werken die het voor een vriendenprijsje levert. een euro per kilometer en ja dat is een normale prijs (onderhoud, banden, diesel) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Raycoupe Geplaatst: 7 juli 2013 Delen Geplaatst: 7 juli 2013 @12gauge: Valt me eigenlijk nog reuze mee, drie Suzuki alto's zijn net zo duur per km, past alleen niet zoveel in. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.