Ga naar inhoud
GENEGEERD

Interview prepper Dick Berts in het Noordhollands Dagblad.


Gast Dick Berts

Aanbevolen berichten

Gast Dick Berts

Heel erg bedankt voor alle positieve reacties. Wat jullie gezien hebben, is slechts een korte samenvatting. In de Helderse Courant staat een HELE pagina met een uitgebreid interview, foto's en een verwijzing naar mijn boek en naar preppers.nl. Ik geef het een dezer dagen aan mr. Gold en dr. Prepper. Er is nog een kans, dat de overige edities van het Noord-Hollands Dagblad het de komende dagen ook nog overnemen. Dan heb je het wel over een flink bereik.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Goed artikel Dick!

Ik heb daar ook even toegevoegd dat ook onze eigen Rijksoverheid adviseert om maatregelen te treffen voor noodsituaties en een noodpakket samen te stellen....

Deze info staat niet op National Geographic....http://www.nederlandveilig.nl/noodsituaties/noodsituaties/

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Dick Berts
Ik zou die potten appelmoes wel in een afgesloten kast, een donkere kamer of in een dichte doos bewaren. Als ze maar niet in het licht staan.

 

Zouden ze ook bederven door flitslichten Tyrion? Want ze zijn inmiddels al zo vaak gefotografeerd. Verder is deze prepkamer inderdaad meestal erg donker.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Dick Berts,

Goed geschreven stuk Dick!

Wederom iets waar je trots op mag zijn. Ik denk dat je hiermee weer wat schaapjes over de dam hebt getrokken.

Die gene die negatieve reacties geven willen de waarheid niet onder ogen zien,hopelijk gaat ooit bij hun een lampje branden.

 

Ik vindt het in ieder geval weer helemaal super!

Bedankt Dick!

  • Leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Dick Berts
dick_berts.jpg

 

Een onheilspellend schilderij heb je boven je preps hangen Bert, namelijk een zeer robuuste maar omver geworpen lichtbaken die niet meer lijkt te werken. Hopelijk staat het niet symbolisch voor jouw situatie nu iedereen deze handige reddingsboei weet te vinden. :p

 

"Een volk dat voor tirannen*) zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen, dan dooft het licht" (H.M. van Randwijk).

 

*) In onze tijd voornamelijk bankiers en ander ongerief.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...