Gast Dick Berts Geplaatst: 31 oktober 2012 Delen Geplaatst: 31 oktober 2012 Heel erg bedankt voor alle positieve reacties. Wat jullie gezien hebben, is slechts een korte samenvatting. In de Helderse Courant staat een HELE pagina met een uitgebreid interview, foto's en een verwijzing naar mijn boek en naar preppers.nl. Ik geef het een dezer dagen aan mr. Gold en dr. Prepper. Er is nog een kans, dat de overige edities van het Noord-Hollands Dagblad het de komende dagen ook nog overnemen. Dan heb je het wel over een flink bereik..... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
backschless Geplaatst: 31 oktober 2012 Delen Geplaatst: 31 oktober 2012 Extra kudo's voor onze prepminister hoezee hoezee hoezee. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
frank1964 Geplaatst: 31 oktober 2012 Delen Geplaatst: 31 oktober 2012 Ik heb het gelezen en er ook maar een reactie op gegeven. Stel kortzichtige h*fters soms Voordeel, deze gasten krijgen we NIET bij de club, missen we ook niets aan. 3 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
eva1986 Geplaatst: 31 oktober 2012 Delen Geplaatst: 31 oktober 2012 Dick for president! Sociale voorbereide mensen met gezond verstand, die hebben we nog 150 stuks nodig in het parlement! Â Alle gekheid op een stokje, ik ben benieuwd naar het hele interview Dick, goed gedaan, wat een lef weer! (wordt je al op straat herkent?) 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
TyrionLannister Geplaatst: 31 oktober 2012 Delen Geplaatst: 31 oktober 2012 Ik zou die potten appelmoes wel in een afgesloten kast, een donkere kamer of in een dichte doos bewaren. Als ze maar niet in het licht staan. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Dick Berts Geplaatst: 31 oktober 2012 Delen Geplaatst: 31 oktober 2012 Alle gulle gevers hartelijk dank voor het vergroten van mijn ego-balk. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Davena Geplaatst: 31 oktober 2012 Delen Geplaatst: 31 oktober 2012 Goed artikel Dick! Ik heb daar ook even toegevoegd dat ook onze eigen Rijksoverheid adviseert om maatregelen te treffen voor noodsituaties en een noodpakket samen te stellen.... Deze info staat niet op National Geographic....http://www.nederlandveilig.nl/noodsituaties/noodsituaties/ Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Dick Berts Geplaatst: 31 oktober 2012 Delen Geplaatst: 31 oktober 2012 Ik zou die potten appelmoes wel in een afgesloten kast, een donkere kamer of in een dichte doos bewaren. Als ze maar niet in het licht staan. Â Zouden ze ook bederven door flitslichten Tyrion? Want ze zijn inmiddels al zo vaak gefotografeerd. Verder is deze prepkamer inderdaad meestal erg donker. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
J.I. nurse Geplaatst: 31 oktober 2012 Delen Geplaatst: 31 oktober 2012 @Dick Berts, Goed geschreven stuk Dick! Wederom iets waar je trots op mag zijn. Ik denk dat je hiermee weer wat schaapjes over de dam hebt getrokken. Die gene die negatieve reacties geven willen de waarheid niet onder ogen zien,hopelijk gaat ooit bij hun een lampje branden. Â Ik vindt het in ieder geval weer helemaal super! Bedankt Dick! 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Dick Berts Geplaatst: 31 oktober 2012 Delen Geplaatst: 31 oktober 2012 Dank je nurse (2x), je krijgt binnenkort de hele pagina te lezen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
backschless Geplaatst: 31 oktober 2012 Delen Geplaatst: 31 oktober 2012 Kijk er al naar uit Dick naar het hele stuk:D Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
J.I. nurse Geplaatst: 31 oktober 2012 Delen Geplaatst: 31 oktober 2012 @Dick Berts, Leuk, kijk er naar uit! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mrsjones Geplaatst: 31 oktober 2012 Delen Geplaatst: 31 oktober 2012 lieve dick, volgens somige ben jij een rand debiel, nou wij staan allemaal samen on the edge. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tyler Durden Geplaatst: 31 oktober 2012 Delen Geplaatst: 31 oktober 2012 Â Een onheilspellend schilderij heb je boven je preps hangen Bert, namelijk een zeer robuuste maar omver geworpen lichtbaken die niet meer lijkt te werken. Hopelijk staat het niet symbolisch voor jouw situatie nu iedereen deze handige reddingsboei weet te vinden. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Dick Berts Geplaatst: 31 oktober 2012 Delen Geplaatst: 31 oktober 2012 Â Een onheilspellend schilderij heb je boven je preps hangen Bert, namelijk een zeer robuuste maar omver geworpen lichtbaken die niet meer lijkt te werken. Hopelijk staat het niet symbolisch voor jouw situatie nu iedereen deze handige reddingsboei weet te vinden. Â "Een volk dat voor tirannen*) zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen, dan dooft het licht" (H.M. van Randwijk). Â *) In onze tijd voornamelijk bankiers en ander ongerief. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
caroline Geplaatst: 3 november 2012 Delen Geplaatst: 3 november 2012 Goed stuk Dick! Ook ik kijk uit naar het hele verhaal. Heb ook een reactie geplaatst, maar moest onder een andere naam. Caroline hadden ze al. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
caroline Geplaatst: 3 november 2012 Delen Geplaatst: 3 november 2012 Ook maar even een avatar gemaakt. Ben niet zo handig met de computer dus plaats dit ook even om te kijken of het gelukt is met mijn avatar. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
sgt. Prepper Geplaatst: 3 november 2012 Delen Geplaatst: 3 november 2012 Goed werk Dick, ik hoop dat bij steeds meer mensen de ogen geopend worden.Ik heb je boek intussen ook in roulatie binnen mijn familie, hoe meer zielen hoe meer "vreugd".... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast partizan Geplaatst: 3 november 2012 Delen Geplaatst: 3 november 2012 Goed gelukt en een leuke avatar +een kudootje lijkt wel sinterklaas vandaag Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.