Ga naar inhoud
GENEGEERD

[Review] poedermelk / melkpoeder / instant melk


Preppah

Aanbevolen berichten

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
  • Reacties 60
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Nu dit topic toch omhooggehaald is en ik het voorbij zag komen: Bij de Appie, C1000 en de DekaMarkt heb ik naar poedermelk gevraagd ("gewone, niet voor de koffie" ) maar geen van allen hadden dit. Weet iemand waar dit nog wel te krijgen is?

 

Doosjes met zakjes van Elk is eigenlijk altijd wel te koop bij Appie of C1000, staat alleen niet bij de koffiemelk, maar bij de gewone houdbare melk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nu dit topic toch omhooggehaald is en ik het voorbij zag komen: Bij de Appie, C1000 en de DekaMarkt heb ik naar poedermelk gevraagd ("gewone, niet voor de koffie" ) maar geen van allen hadden dit. Weet iemand waar dit nog wel te krijgen is?

 

Zelfs de kleinste filialen van AH hebben: "elk" gemaakt door Campina.

Staat bij de houdbare melk, anijsblokjes e.d en dan vaak weggemoffeld omdat niemand die zooi koopt behalve wij.

 

Grote filialen hebben idd two cows.

 

Greener

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik doe 't in brood in de plaats van melk. Da's gemakkelijk af te wegen, je zeult niet met melkbrikken en water hebben we sowieso beschikbaar. Verbruik ligt op n kilo of tien per jaar schat ik. Als er niets meer is, dan is melkpoeder een goedkoop, lang houdbaar, gemakkelijk transporteerbaar en multi-inzetbaar voedingsmiddel - lijkt me.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...