Crisis Geplaatst: 10 augustus 2013 Delen Geplaatst: 10 augustus 2013 Nu dit topic toch omhooggehaald is en ik het voorbij zag komen: Bij de Appie, C1000 en de DekaMarkt heb ik naar poedermelk gevraagd ("gewone, niet voor de koffie" ) maar geen van allen hadden dit. Weet iemand waar dit nog wel te krijgen is? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Yoyo Geplaatst: 10 augustus 2013 Delen Geplaatst: 10 augustus 2013 AH XL verkoopt Two Cows, staat in de paden bij de kruiden, buitenlandse producten (Amerikaanse, Turkse, etc.) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
lewieke Geplaatst: 10 augustus 2013 Delen Geplaatst: 10 augustus 2013 @redskull Volgens mij moet het wel mogelijk zijn om poedermelk vacuum te verpakken. Dat blijft dan lang houdbaar. Ik vraag het even aan @Geert Wat betaal jij tegenwoordig voor poedermelk Geert en hoe verpak je die. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Flos Geplaatst: 10 augustus 2013 Delen Geplaatst: 10 augustus 2013 In mijn voorraad heb ik weinig melkpoeder . Maar het moet volgens mij mogelijk zijn om het vacuüm te verpakken . Geert Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Davena Geplaatst: 10 augustus 2013 Delen Geplaatst: 10 augustus 2013 Nu dit topic toch omhooggehaald is en ik het voorbij zag komen: Bij de Appie, C1000 en de DekaMarkt heb ik naar poedermelk gevraagd ("gewone, niet voor de koffie" ) maar geen van allen hadden dit. Weet iemand waar dit nog wel te krijgen is? Doosjes met zakjes van Elk is eigenlijk altijd wel te koop bij Appie of C1000, staat alleen niet bij de koffiemelk, maar bij de gewone houdbare melk. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Amber Geplaatst: 11 augustus 2013 Delen Geplaatst: 11 augustus 2013 Volgens mij ligt het ook wel bij de, hoe noem je dat ?, kleine turkse supermarktjes. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Greener Geplaatst: 11 augustus 2013 Delen Geplaatst: 11 augustus 2013 Nu dit topic toch omhooggehaald is en ik het voorbij zag komen: Bij de Appie, C1000 en de DekaMarkt heb ik naar poedermelk gevraagd ("gewone, niet voor de koffie" ) maar geen van allen hadden dit. Weet iemand waar dit nog wel te krijgen is? Zelfs de kleinste filialen van AH hebben: "elk" gemaakt door Campina. Staat bij de houdbare melk, anijsblokjes e.d en dan vaak weggemoffeld omdat niemand die zooi koopt behalve wij. Grote filialen hebben idd two cows. Greener Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
lewieke Geplaatst: 11 augustus 2013 Delen Geplaatst: 11 augustus 2013 Ik doe 't in brood in de plaats van melk. Da's gemakkelijk af te wegen, je zeult niet met melkbrikken en water hebben we sowieso beschikbaar. Verbruik ligt op n kilo of tien per jaar schat ik. Als er niets meer is, dan is melkpoeder een goedkoop, lang houdbaar, gemakkelijk transporteerbaar en multi-inzetbaar voedingsmiddel - lijkt me. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Floesh Geplaatst: 18 augustus 2013 Delen Geplaatst: 18 augustus 2013 De Two Cows melkpoeder is ook online bij Appie te bestellen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ant62 Geplaatst: 18 augustus 2013 Delen Geplaatst: 18 augustus 2013 Bedankt voor de revieuw!! Als melk junk ben ik je zeer dankbaar. Ik liep ook al aan tegen de korte houdbaarheid van de Elk. and for me too!!! qwas al lang op zoek naargoede melkpoeder!! Thanxs cheerio Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Floesh Geplaatst: 12 oktober 2013 Delen Geplaatst: 12 oktober 2013 Nido blik 400 gram kost € 4,90 bij Oriental Webshop Two Cows blik 400 gram kost € 3,79 bij AH.nl Is de kwaliteit/smaak van Nido t.o.v. Two Cows dit prijsverschil waard? Iemand anders goedkopere adressen gevonden? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.