Gast Dick Berts Geplaatst: 19 september 2012 Delen Geplaatst: 19 september 2012 http://www.eo.nl/tv/devijfdedag/reportage/wat-als-de-euro-valt/ Daar is ie weer. Jullie eigen versleten woordvoerder Dick Berts (wanneer word ik afgelost??) morgen, donderdag 20 september 2012, om 21.05 uur in het actualiteitenprogramma De Vijfde Dag van de EO op Nederland II. Volgens de aankondiging houd ik een crisis van dagen en wellicht zelfs van weken voor mogelijk. Onzin, dat heb ik niet gezegd, voor zo'n crisis hoef je nauwelijks te preppen. Hoe dan ook jongens, perfect is het allemaal nog niet, maar we worden steeds serieuzer genomen. Er komt een tijd waarin het onmogelijk wordt om in de Tweede Kamer gekozen te worden, als je voor de crisis geen prepper bent geweest. Want dan tel je niet mee. Net zoals je vlak na de Tweede Wereldoorlog niet meetelde als je niet in het verzet gezeten had. Jolanda wordt tzt minister van Landbouw, Partizan minister van Defensie, Chinook minister van Sociale Zaken, 12Gauge minister van Verkeer en Waterstaat, Martin minister van Onderwijs en ondergetekende minister van Preppen, in het kabinet dr. Prepper I. Wordt wel een vechtkabinet. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Johnny BravoNL Geplaatst: 19 september 2012 Delen Geplaatst: 19 september 2012 Hey Dick, Goed bezig! Ik voorspel een drukte van belang hier op preppers.nl na de uitzending! Grt., JB Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
J.I. nurse Geplaatst: 19 september 2012 Delen Geplaatst: 19 september 2012 Haha Dick, Zie het al helemaal voor me! Ik stem voor!!! Ben benieuwd naar de uitzending morgen! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mr. Gold Geplaatst: 19 september 2012 Delen Geplaatst: 19 september 2012 Zie dat de boerenkoolzaadjes ook genoemd worden :-). Prime time en met een onderwerp wat erg veel mensen aantrekt " wat als de euro valt" Namen ze je serieus Dick, de interviewers? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Dick Berts Geplaatst: 19 september 2012 Delen Geplaatst: 19 september 2012 @mr. Gold. Of ze mij serieus namen weet ik niet, maar het boerenkoolzaad in ieder geval wel en daar ging het mij om. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tom Geplaatst: 19 september 2012 Delen Geplaatst: 19 september 2012 Gewoon zeggen dat je een soort profeet bent en ondertussen snel lezen op http://beforeitsnews.com/ rubriek TOP MONEY en dan de info vertellen (gaat ook nog uitkomen) wat ik je brom, nee geen bromsnor van de vroege televisie al was dat wel mijn favoriet. Dick wat had je voor mij in peto als jij (of is het al u, meneer de president) de regering gaat samenstellen of is alles al vergeven. Misschien kun je een schaduw kabinet samenstellen wat dan direkt kan aantreden bij een crisis. Afijn ik neem nog een slok Amaretto Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LIHD Geplaatst: 19 september 2012 Delen Geplaatst: 19 september 2012 he Dick Je hebt ook wel een heerlijke radio stem ( haha) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Vantazzy Geplaatst: 19 september 2012 Delen Geplaatst: 19 september 2012 Dick, je bent onze Prepper Ambassadeur! Kijk nooit TV, maar ik zal voor deze keer een uitzondering maken. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Dick Berts Geplaatst: 19 september 2012 Delen Geplaatst: 19 september 2012 @Tom. Gezien je Amaretto gebruik en de enorme accijnzen die daarop zitten; minister van Financien. Dan gaan we zeker niet op de fles. Profeet? Na Lou de Palingboer, Dick de Boerenkoolboer?? @LIHD. Waarschijnlijk heb jij een erg goed toestel. Een EMP proof buizenradio, met allemaal van die lichtjes in het duister erin? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
12gauge Geplaatst: 19 september 2012 Delen Geplaatst: 19 september 2012 word voor mij een gevalletje uitzending gemist maar dat maakt niet ui gaat m zeker volgen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mandy Lifeboats Geplaatst: 19 september 2012 Delen Geplaatst: 19 september 2012 Heb het maar druk met al die optredens van je te markeren Dick. @self= highlighters op prep-lijst zetten... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast partizan Geplaatst: 19 september 2012 Delen Geplaatst: 19 september 2012 Hallo Dick ik hoop dat het net zo aanslaat als de radio uitzending ga het zeker bekijken begint op een zendelingen missie te lijken : hoe win ik de prepper zieltjes:p GRTZ Partizan Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Dick Berts Geplaatst: 19 september 2012 Delen Geplaatst: 19 september 2012 @Partizan. Weet je wat dit is? Biep, biep, biep, biep, biep, biep, biep, biep, biep, biep, biep, biep, biep, piep? Partizan in een EO uitzending;) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast partizan Geplaatst: 19 september 2012 Delen Geplaatst: 19 september 2012 hahaha die is %$#&@!@ best wel#$%@^&% goed Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Chinook Geplaatst: 19 september 2012 Delen Geplaatst: 19 september 2012 Leuk Dick! Weer erg goed bezig. Die aflossing moet je denk ik nog even op wachten.. maar als je zo door gaat zullen er steeds meer kandidaten opstaan Hoop het morgen te kunnen volgen en anders hebben we natuurlijk nog uitzending gemist! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Dick Berts Geplaatst: 19 september 2012 Delen Geplaatst: 19 september 2012 @Chinook. Ze hebben ook uitgebreide opnamen gemaakt van mijn Zippo's, want die wilde ik graag aan je laten zien. Ik hoop dat ze dat er niet uit knippen. Komt er geen shtf (wat op dit moment vanwege de totaal uit de hand lopend economische crisis ondenkbaar is) dan geniet ik gewoon van een leuke verzameling. Komt er wel een shtf dan heb ik een Zippo winkel. En reken maar dat iedereen dan zo'n ding wil hebben. Want de lucifers zijn zo op. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dr.Prepper Geplaatst: 19 september 2012 Delen Geplaatst: 19 september 2012 note to self: morgen extra vuursteentjes kopen voor m'n zippo uit de goeie ouwe tijd toen ik nog rookte Heel benieuwd naar de uitzending Dick, dank je wel dat je dit allemaal doet. Hopelijk kan je jezelf nu ook weer even wat rust gunnen na die enorme hoeveelheid media, een pittige week geweest zo hè? Thumbs up! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Dick Berts Geplaatst: 19 september 2012 Delen Geplaatst: 19 september 2012 Vraag eens aan de sigarenboer of je er een heel stel kunt kopen met korting. Die vuursteentjes worden een van de beste ruilmiddelen van de wereld en omstreken. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
backschless Geplaatst: 20 september 2012 Delen Geplaatst: 20 september 2012 De preppartij. Kan het niet zien vanavond, zal uitzendinggemist kijken. Goed dat ze er meer aandacht aan gaan besteden. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Freddy Geplaatst: 20 september 2012 Delen Geplaatst: 20 september 2012 Wel apart he, zoveel aandacht opeens. Radio, eo, bnn... Ben benieuwd wat het allemaal bewerkstelligd! Top dat je het doet en durft Dick! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
prepass Geplaatst: 20 september 2012 Delen Geplaatst: 20 september 2012 Goede aktie van....Dick..... Dick je hebt een PM Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast oliestel Geplaatst: 20 september 2012 Delen Geplaatst: 20 september 2012 LEUK! ik zal de vrouw eens lief aankijken haahah. hier nog een tip voor vuursteentjes: http://www.dealextreme.com/p/flint-stones-for-lighters-3-pack-16-flints-4063 http://www.dealextreme.com/c/oil-lighters-859 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Keyser Suze Geplaatst: 20 september 2012 Delen Geplaatst: 20 september 2012 http://www.eo.nl/tv/devijfdedag/reportage/wat-als-de-euro-valt/ Daar is ie weer. Jullie eigen versleten woordvoerder Dick Berts (wanneer word ik afgelost??) morgen, donderdag 20 september 2012, om 21.05 uur in het actualiteitenprogramma De Vijfde Dag van de EO op Nederland II. Volgens de aankondiging houd ik een crisis van dagen en wellicht zelfs van weken voor mogelijk. Onzin, dat heb ik niet gezegd, voor zo'n crisis hoef je nauwelijks te preppen. Hoe dan ook jongens, perfect is het allemaal nog niet, maar we worden steeds serieuzer genomen. Er komt een tijd waarin het onmogelijk wordt om in de Tweede Kamer gekozen te worden, als je voor de crisis geen prepper bent geweest. Want dan tel je niet mee. Net zoals je vlak na de Tweede Wereldoorlog niet meetelde als je niet in het verzet gezeten had. Jolanda wordt tzt minister van Landbouw, Partizan minister van Defensie, Chinook minister van Sociale Zaken, 12Gauge minister van Verkeer en Waterstaat, Martin minister van Onderwijs en ondergetekende minister van Preppen, in het kabinet dr. Prepper I. Wordt wel een vechtkabinet. Mooi, er is nog plaats voor een minister president en een minister voor stripboeken, beide posities ambieer ik..... alhoewel, ik ben niet zo heel erg voor wederom een groot log ambtenaren apparaat...eerste actie van kabinet dr Prepper I is hopelijk uit de euro stappen en het afschaffen van het huidige monetaire systeem. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast partizan Geplaatst: 20 september 2012 Delen Geplaatst: 20 september 2012 Goed idee KS en de nieuwe munt wordt dan de PREPPO waarvan de waarde is 1preppo staat gelijk aan 1 gram boerenkoolzaad;) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
prepass Geplaatst: 20 september 2012 Delen Geplaatst: 20 september 2012 Ik hoef geen minister te worden. Ik hou dan wel nauwlettend onze "nieuwe" overheid in de gaten........I'll watch the gatekeepers....... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.