nvd72 Geplaatst: 7 september 2012 Delen Geplaatst: 7 september 2012 ik had mijn vrouwtje een uitje belooft dus heb haar maar naar een wellnes oord gestuurd ergens in de buurt van epe.. mevrouw kwam zojuist thuis helemaal als nieuw na zoveel massage's, scubs en ik weet niet wat verder. en ze had iets bij haar.. een 40l drysack vol met goodie's. in de drysack een karrimor sf zat het volgende. 2 pennen met steridex hand sanitiser 2 esbit branders met extra brandstof 2 all weather notitieblokjes ( vraag me niet waarom maar er zat een klein stukje kleurplaat in.. van micky mouse) 1 kompas 1 tarp 1 muggennet 10 bcb field dressings 2 bcb hot en cold bandage 1 zak met beef jerky 1 mint cake ( bah wat vies) anti insecten spray en 2 10 hour candle's denk toch dat ik haar vaker naar dat oord stuur hier nog een foto van de field dressing, ik vind ze wel grappig en een mooie toevoeging voor onze ehbo kit. de dressing is trouwens 12cm lang 8cm breed en 4cm dik. de buitenkant is van een stof, voelt bijna als cordura maar dat is het niet. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dr.Prepper Geplaatst: 7 september 2012 Delen Geplaatst: 7 september 2012 Wat geweldig! Toevallig ook een foto van de Karrimor zelf? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
nvd72 Geplaatst: 7 september 2012 Auteur Delen Geplaatst: 7 september 2012 ja zojuist even snel van google geplukt. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mrsjones Geplaatst: 7 september 2012 Delen Geplaatst: 7 september 2012 een dankbaar vrouwtje is goud waard. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Keyser Suze Geplaatst: 7 september 2012 Delen Geplaatst: 7 september 2012 Vooral stimuleren deze acties en van het weekend lekker flesje opentrekken! En koesteren deze dame.... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kopjethee Geplaatst: 7 september 2012 Delen Geplaatst: 7 september 2012 Geweldig KS! Vrouwtje de Veluwe opsturen voor een wellness dagje en een nuttig kado als toegift:) Welnu heren preppers... gij kent nu de gouden tip om uwe vrouwe en uzelf blij te maken! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kans Geplaatst: 7 september 2012 Delen Geplaatst: 7 september 2012 Haha, goed man, maaar ben ik dan de enige die deze preps wel aan de prijs vind Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
XytraS Geplaatst: 7 september 2012 Delen Geplaatst: 7 september 2012 Altijd leuk als je vriendin je verrasr met iets van je 'eigen terrein'. Mijn vriendin heeft ook al bijgedragen aan mijn messencollectie en zelfs luchtwapens. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
nvd72 Geplaatst: 7 september 2012 Auteur Delen Geplaatst: 7 september 2012 Haha, goed man, maaar ben ik dan de enige die deze preps wel aan de prijs vind vond het nog wel meevallen, het enigste waar ik een beetje van schrok was de field dressing.. is kijken als daar een goedkopere variant van is. maar KS flesje open trekken gaat wel lukken denk ik Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kans Geplaatst: 7 september 2012 Delen Geplaatst: 7 september 2012 vond het nog wel meevallen, het enigste waar ik een beetje van schrok was de field dressing.. is kijken als daar een goedkopere variant van is. maar KS flesje open trekken gaat wel lukken denk ik :cool: heb je net als ik de kosten van het kuuroord meegenomen:cool: Grt Kans Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
nvd72 Geplaatst: 7 september 2012 Auteur Delen Geplaatst: 7 september 2012 nee maar ach ze verdiende het Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Vlinder Geplaatst: 7 september 2012 Delen Geplaatst: 7 september 2012 Gevalletje win-win! Leuk! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
J.I. nurse Geplaatst: 7 september 2012 Delen Geplaatst: 7 september 2012 En wie zegt dat vrouwen niet lief kunnen zijn;) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kans Geplaatst: 7 september 2012 Delen Geplaatst: 7 september 2012 Oooo HELP, ik moet me zooooo inhouden Grt Kans Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
J.I. nurse Geplaatst: 7 september 2012 Delen Geplaatst: 7 september 2012 Pak je KANS, zou ik zeggen. krop het niet op! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kans Geplaatst: 7 september 2012 Delen Geplaatst: 7 september 2012 Ik heb ondekt dat het niet zeggen veel leuker kan zijn dan het wel zeggen.... Liefs Kans Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
backschless Geplaatst: 7 september 2012 Delen Geplaatst: 7 september 2012 Als mijn vrouw eens wist wat ik allemaal gekocht heb krijgt ze een hartverzakking, maar ben er nog mee bezig haar wat verder over te halen.(ze geeft het geld nu liever uit aan de komende verhuizing). Maar nvd72 het is een mooie aanwinst voor de verzameling. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Vlinder Geplaatst: 8 september 2012 Delen Geplaatst: 8 september 2012 ze geeft het geld nu liever uit aan de komende verhuizing. Heel herkenbaar! Ook ik wil graag wat euro's beschikbaar hebben voor de verhuizing naar een ander huis. Daarbij komt dat we nu eigenlijk geen ruimte meer hebben. Ik zou een opslag willen met kasten vol voorraad. En alle preps overzichtelijk bij elkaar. Kan me er nu al op verheugen! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Vlinder Geplaatst: 8 september 2012 Delen Geplaatst: 8 september 2012 Ik heb ondekt dat het niet zeggen veel leuker kan zijn dan het wel zeggen.... Liefs Kans Op de versier toer? Playing hard to get? ;-) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.