Roel Geplaatst: 10 maart 2020 Delen Geplaatst: 10 maart 2020 (aangepast) In ons boerderijtje is de boel al jaren aan het verzakken. D.w.z. een deel ervan. Koegang, slaperij, douche en w.c. Men heeft vroeger verzuimd om de fundering aldaar vanaf het vaste op te trekken. Met als gevolg dat muren en vloer zo'n vijftien cm waren verzakt. Daar moest iets aan gebeuren.... (Geen idee hoeveel foto's per keer ik kan plaatsen, maar ik doe er eerst acht en daarna meer) 10 maart 2020 aangepast door Roel 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Red Geplaatst: 10 maart 2020 Delen Geplaatst: 10 maart 2020 Heb je de fundering nu wel verbeterd? 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Roel Geplaatst: 10 maart 2020 Auteur Delen Geplaatst: 10 maart 2020 En nog een paar, het begint op te schieten... Wordt vervolgt... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hermanusb Geplaatst: 10 maart 2020 Delen Geplaatst: 10 maart 2020 Mooi man Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Roel Geplaatst: 10 maart 2020 Auteur Delen Geplaatst: 10 maart 2020 @Red, zoals je kan zien op de foto's, zowel binnen als buiten staat alles op beton, vanaf het vaste. Dat gaan we niet nog eens meemaken....? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Red Geplaatst: 10 maart 2020 Delen Geplaatst: 10 maart 2020 Haha, dat kan ik me voorstellen. Bij de aankoop van mijn woning heb ik de fundering laten functioneren... ik had er geen zin in dat deze zou verzakken... ? Er was genoeg te verbouwen. Zag er wel uit als fikse schade. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Roel Geplaatst: 11 maart 2020 Auteur Delen Geplaatst: 11 maart 2020 Ach, wij wisten bij de aankoop zeven jaar geleden al dat dit aan de hand was. Dus er was rekening mee gehouden. De rest van de boerderij is van betere kwaliteit, daar staat een goede fundering onder. 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
candyman Geplaatst: 11 maart 2020 Delen Geplaatst: 11 maart 2020 Het ziet er keurig uit ? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Red Geplaatst: 11 maart 2020 Delen Geplaatst: 11 maart 2020 @RoelAhh ich dacht dat het niet bekend was. Ja, dan ben je in ieder geval voorbereid. Het ziet er in ieder geval erg netjes uit! Gelijk maar bunker gebouwd? ? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Roel Geplaatst: 11 maart 2020 Auteur Delen Geplaatst: 11 maart 2020 Bunker...? Daar moet je iets banger voor zijn dan wij....? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Red Geplaatst: 12 maart 2020 Delen Geplaatst: 12 maart 2020 (aangepast) Voorbereid noemen we dat toch? ? Maar hier zal er ook geen bunker komen... 12 maart 2020 aangepast door Red Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Robert J Geplaatst: 12 maart 2020 Delen Geplaatst: 12 maart 2020 Netjes, blijft mooi oude gebouwen in glorie herstellen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JohnVonSchutz Geplaatst: 13 maart 2020 Delen Geplaatst: 13 maart 2020 Goed bezig, ziet er nu al stukken beter uit. Ik ben blij dat jullie het gaan opknappen in plaats van plat gooien en iets nieuws neerzetten. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Roel Geplaatst: 2 april 2020 Auteur Delen Geplaatst: 2 april 2020 Douche is helemaal af. Eerste deur hangt er in... Restjes Douglas zijn nu houten "tegeltjes" geworden... 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Roel Geplaatst: 19 mei 2020 Auteur Delen Geplaatst: 19 mei 2020 Net als je denkt dat je alles wel gezien hebt aan eigenaardigheden in de boerderij... Als ik geen plaatjes zou hebben zou niemand het geloven...? 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JJ&A Geplaatst: 19 mei 2020 Delen Geplaatst: 19 mei 2020 Wat een onderneming, geweldig aan gepakt. En inderdaad mooi dat jullie het boerderij niet hebben plat gegooid en er iets anders op hebben gezet. Had het best wel leuk gevonden op in de buurt te wonen en mee te helpen. Ik heb ook werk in de bouw gedaan, daarom trekt het ook. Een dikke pluim. De woning is nu zeker meer aardbeving bestendig geworden. De nieuw gestorte gewapende betonnen vloeren zullen naast het fundament ook mee helpen tegen verzakkingen ze dragen mee. Mooi die nieuwe koperen leidingen je zou ze zo met blanke lak willen over verven. Ik zie ook helemaal geen soldeertin bij de T-stukken? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Roel Geplaatst: 20 mei 2020 Auteur Delen Geplaatst: 20 mei 2020 Het zijn perskoppelingen, vandaar. Komt geen tin bij te kijken...? 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wandering neone Geplaatst: 20 mei 2020 Delen Geplaatst: 20 mei 2020 mooi werk! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.